Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset luulee että jos mies haluaa edetä hitaasti...

Vierailija
11.05.2017 |

Hän ei ole kiinnostunut.

Ei pidä paikkaansa.

Miksi naiset odottavat heti suhteen alusta hullua hullaantumista?

Suhde saa paljon vakaamman pohjan kun sen antaa edetä rauhassa. Suhde ei nojaa pinnallisiin asioihin vaan oikeasti ihmisyyteen, kumppanuuteen. Ikävöiminen on myös kaunista. Kauneus kuolee jos heti pitää mennä naimisiin.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman intohimoa ja kiihkoa en suhteeseen lähtisi. Sama kun kaveria tapailisi.

Tosin naimisiin ei ole aikomustakaan mennä.

Yleensä tuo hitaasti eteneminen (seksi ym.) Meinaa sitä että toisella ei ole täyttä hullaantumista vaan katselee tarjontaa vielä.

Mutta tämähän ei koske naisia? Nainen joka haluaa edetä rauhallisesti miehen kanssa on intohimoton frigidi? Eiku, kaksoisstandardit...

Vierailija
42/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää olla selkeästi kiinnostunut, jopa "hullaantunut" suhteen alussa, ei siitä muuten mitään tule ihan jo siksi, että minä olen huono viemään suhdetta eteenpäin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisin edetä nopeasti, vaan miehen aktiivisuus vain antaa hyvät edellytykset syvällisemmälle tutustumiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.

Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?

Minun mielestäni on kyllä jokseenkin lapsellista ja ylimielistä leimata erilaiset ihmiset aina jotenkin itseä huonommiksi, tässä tapauksessa epävarmoiksi. Ikäänkuin ihmisessä pitäisi olla jotain vikaa toimiakseen erilailla kuin itse toimii.

Siksi siinä oli kysymysmerkki. En leimaa, muutamalla miehellä olen jotain sellaista ollut huomaavinani.

Tietysti ihmiset toimivat ja haluavat eri asioita. Itse en hyppää suhteeseen ja siksi pohdin mistä joillekin se halu tulee.

Ja ei em sano että se on väärä tapa, ei vain minun kanssani toimi.

Vierailija
44/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?

Minun mielestäni on kyllä jokseenkin lapsellista ja ylimielistä leimata erilaiset ihmiset aina jotenkin itseä huonommiksi, tässä tapauksessa epävarmoiksi. Ikäänkuin ihmisessä pitäisi olla jotain vikaa toimiakseen erilailla kuin itse toimii.

Jos sinä toimit eri tavalla, voisit varmaan sitten valottaa, miksi toimit noin. Koetko tuntevasi ihmiset tarpeeksi hyvin heti alussa vai eikö sinua pelota mahdolliset virhearvioinnit ja sydänsurut?

No joo, ei oikeastaan pelota. Minusta ne kuuluvat elämään, vaikka tuskallisia toki ovatkin. Toisaalta, en koe että hitaasti eteneminen suojelee virheiltä tai sydänsuruilta. Minä ihastun joka tapauksessa nopeasti, eikä sitä seksin, läheisyyden tai rakkaudentunnustusten säännöstely muuta puoleen tai toiseen.

Vierailija
45/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa edetä ryminällä, epäilen hänen olevan joko narsisti tai/ja vain seksin perässä. Itse kannatan kunnolla tutustumista ennen suhteeseen ryhtymistä.

Epäile rauhassa. Minä epäilen miehen olevan rakastunut.

Sillä ettei pane sitä ryminällä etenijää selviää onko se rakastunut.

Vierailija
46/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä halusi edetä hitaasti. Naistenlehdet olivat kertoneet minulle että tämä on hyvä juttu ja mies on tosissaan.

Miehellä oli niin kireä esinahka ettei terskaa näkynyt ja sitä yritti peitellä. Minusta ei lopulta välittänyt edes sen vertaa että olisi YRITTÄNYT minua tyydyttää, keskittyi vain häpeämään pippeliään.

Tämä tapahtunut myös itselleni. Joskin selvisi, että mies oli myös seksuaalisesti täysin kokematon ja lopulta sain odotella esinahan leikkauksen ja pitkällisen parantumisprosessinkin, kun olin erehtynyt suhteeseen lähtemään, enkä enää ehtinyt perääntyä, kun tunteita oli kuitenkin kehittynyt...

Sehän onkin kamalaa kun oikein tunteita kehittyi etkä vain keskittynyt miehen munaan.

Kääntäkää ajatus toisinpäin, mies rakastuu kokemattomaan naiseen ja sitten lopuksi vittuilee että menipäs kaikki päin persettä kun ei oikein kunnon horoa sattunut vastaan? :D Selkään taputtelette?

Vierailija
47/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa edetä ryminällä, epäilen hänen olevan joko narsisti tai/ja vain seksin perässä. Itse kannatan kunnolla tutustumista ennen suhteeseen ryhtymistä.

Ihmiseen jota ei vielä edes tunne? Minustakin kannattaa tutustua rauhassa ja jarrutella rakastumista, sillä rakastuneena toista ei useinkaan pysty analysoimaan ja arvioimaan realistisesti.

Arpapeliähän se rakastuminen aina on. Eivätkä riskinottokyky ja heittäytymisen taito välttämättä ole huonoja ominaisuuksia, pitkässäkään suhteessa.

T. Jo kymmenen vuotta samassa suhteessa nopeasti edennyt.

Vierailija
48/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten jää itsekin ilman.

Vierailija
49/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.

Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?

Siksi siinä oli kysymysmerkki. En leimaa, muutamalla miehellä olen jotain sellaista ollut huomaavinani.

Tietysti ihmiset toimivat ja haluavat eri asioita. Itse en hyppää suhteeseen ja siksi pohdin mistä joillekin se halu tulee.

Ymmärrän. Usein näissä lämpenemisnopeutta koskevissa keskusteluissa tuntuu vaan kukkivan ajatus, että nopeasti lämpenevät ovat jotenkin viallisia. Pahoittelut jos tuli tulkittua kommentti väärin.

Vierailija
50/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä halusi edetä hitaasti. Naistenlehdet olivat kertoneet minulle että tämä on hyvä juttu ja mies on tosissaan.

Miehellä oli niin kireä esinahka ettei terskaa näkynyt ja sitä yritti peitellä. Minusta ei lopulta välittänyt edes sen vertaa että olisi YRITTÄNYT minua tyydyttää, keskittyi vain häpeämään pippeliään.

Tämä tapahtunut myös itselleni. Joskin selvisi, että mies oli myös seksuaalisesti täysin kokematon ja lopulta sain odotella esinahan leikkauksen ja pitkällisen parantumisprosessinkin, kun olin erehtynyt suhteeseen lähtemään, enkä enää ehtinyt perääntyä, kun tunteita oli kuitenkin kehittynyt...

Sehän onkin kamalaa kun oikein tunteita kehittyi etkä vain keskittynyt miehen munaan.

Kääntäkää ajatus toisinpäin, mies rakastuu kokemattomaan naiseen ja sitten lopuksi vittuilee että menipäs kaikki päin persettä kun ei oikein kunnon horoa sattunut vastaan? :D Selkään taputtelette?

Kokemattomuus on yksi asia. Se tuskin itsessään on kenenkään mielestä paha asia. Fyysinen vika on toinen. Kyllä minun mielestäni on reilua kertoa jo alkuvaiheessa, jos tietää ettei seksiin fyysisesti kykene. Sen sijaan että vedättää toista "hitaalla etenemisellä".

Vierailija
51/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset luulee" - nämä on niin yhtä tyhjän kanssa tällaiset yleistävät aloitukset. Miksi et kerro viimeisimmästä kerrasta, kun sinulle kävi noin; kun sinä halusit edetä hitaasti mutta nainen olisi halunnut naimisiin tai ainakin edetä nopeammin. Olisi paljon, paljon helpompi pohtia yhdessä, mitä silloin mahtoi tapahtua, mistä oli kyse, miten olisi pitänyt toimia jne.

Tuollaiseen naiset luulee -aloitukseen on ihan mahdotonta vastata, kun on naisia, jotka luulee ja naisia, jotka eivät luule.

Jos tämä on tyhjän kanssa niin mitä on 99% aloituksista koskien miehiä? Ainiin, sehän on ihan eri asia :)

99% niistä aloituksista liittyy johonkin tiettyyn mieheen tai tilanteeseen tietyn miehen kanssa (aviomieheen, poikaystävään, tapailukumppaniin jne)

Vierailija
52/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä pelimies odottaa jaksaa, sillähän on viisi muuta emäntää kierroksessa. Ne yhden miehen naiset siinä puutteessa kärvistelevät. Nopeimmin aikeet selviää sillä kun menee sänkyyn. Jos mies dumppaa seksin jälkeen, niin se olisi tehnyt niin joka tapauksessa, ja parempi ettei tullut investoitua enempää aikaa ja tunteita mokomaan peluriin.

Ei siis toki hyvä taktiikka läheskään kaikille, osalle liian nopea seksiin eteneminen on itsessään liian raskasta. Mutta kyllä se kylmästi ajateltuna nopein keino on.

Vierailija
53/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Usein näissä lämpenemisnopeutta koskevissa keskusteluissa tuntuu vaan kukkivan ajatus, että nopeasti lämpenevät ovat jotenkin viallisia. Pahoittelut jos tuli tulkittua kommentti väärin.

Sen verran lasten parissa käytännössä nähnyt hitaas/nopeastilämpeviä että miksi se ei sitten toimi aikuisilla ja etenkin mitä tulee parisuhteeseen.

Sehän näissä keskusteluissa on kun on eri ääripäiden edustajia ja sen toisen kommentin helposti ottaa kritiikkinä itseään kohtaan kun (kuten minä tein) sitä ei ole kirjoitettu koskemaan vain omaa kokemusta vaan yleistäen.

Vierailija
54/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni hitaasti etenevä mies on tarkoittanut sitä että katsastelee samalla muitakin.

Ja harva tarkoittaa nopeammalla etenemisellä kihloja toisella tapaamiskerralla, talon ostoa ja vauvaa.

Jos on oikeasti kiinnostunut toisesta, haluaa pitää yhteyttä useammin kuin kerran viikossa ja tavatakin muutaman kerran kuukaudessa.

Vierailija
55/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?

Jos sinä toimit eri tavalla, voisit varmaan sitten valottaa, miksi toimit noin. Koetko tuntevasi ihmiset tarpeeksi hyvin heti alussa vai eikö sinua pelota mahdolliset virhearvioinnit ja sydänsurut?

No joo, ei oikeastaan pelota. Minusta ne kuuluvat elämään, vaikka tuskallisia toki ovatkin. Toisaalta, en koe että hitaasti eteneminen suojelee virheiltä tai sydänsuruilta. Minä ihastun joka tapauksessa nopeasti, eikä sitä seksin, läheisyyden tai rakkaudentunnustusten säännöstely muuta puoleen tai toiseen.

Minä en nyt ajatellut seksiä tai rakkaudentunnustuksia, vaan sitoutumista ja tiivistä yhdessäoloa. Minä ainakin tarvitsen paljon omaa tilaa ja esimerkiksi jos toinen pommittaa jatkuvasti viesteillä ja tivaa, miksi vastasin viestiin viiveellä, on todella ahdistavaa. Jos minä nyt lähtisin tiiviiseen suhteeseen, se tarkoittaisi sitä, että asia koskisi myös lapsia ja monenlaisia käytännön asioita. Kyllä minä koen, että ottamalla nyt jonkun osaksi elämääni, se ero tuntuisi isommalta virheeltä verrattuna tilanteeseen, jossa olen ensin punninnut, millaisia muutoksia se elämääni tekisi ja ovatko ne muutokset pysyviä ja vaikuttaisivat elämääni vielä mahdollisen eron jälkeenkin. Esimerkiksi yhteen muutto tai jatkuva kyläily puolin ja toisin vaikuttaisivat aika paljon elämääni. En ole tällaisia muutoksia valmis tekemään, jos en ihmistä kovin hyvin tunne.

Vierailija
56/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä pelimies odottaa jaksaa, sillähän on viisi muuta emäntää kierroksessa. Ne yhden miehen naiset siinä puutteessa kärvistelevät. Nopeimmin aikeet selviää sillä kun menee sänkyyn. Jos mies dumppaa seksin jälkeen, niin se olisi tehnyt niin joka tapauksessa, ja parempi ettei tullut investoitua enempää aikaa ja tunteita mokomaan peluriin.

Ei siis toki hyvä taktiikka läheskään kaikille, osalle liian nopea seksiin eteneminen on itsessään liian raskasta. Mutta kyllä se kylmästi ajateltuna nopein keino on.

Ehkä me ollaan tapailtu hyvin erilaisia miehiä. Kyllä sen pelimiehen tunnistaa esim vonkaamisesta ja kuinka siitä seksitä pitää jauhaa niin kuin se olisi kaiken tärkein kulmakivi suhteessa. Jos mies on ollut minusta kiinnostunut ei se seksi ole ollut kovin tärkeää vaan läheisyys.

Vierailija
57/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itselläni hitaasti etenevä mies on tarkoittanut sitä että katsastelee samalla muitakin.

Ja harva tarkoittaa nopeammalla etenemisellä kihloja toisella tapaamiskerralla, talon ostoa ja vauvaa.

Jos on oikeasti kiinnostunut toisesta, haluaa pitää yhteyttä useammin kuin kerran viikossa ja tavatakin muutaman kerran kuukaudessa.

Entä jos elämäntilanne on oikeasti sellainen, että tuo ei ole mahdollista? Onko väärin silti etsiä suhdetta, jossa toiveena on, että tavataan harvakseltaan ja sitten vasta kun on kunnolla tutustuttu, aletaan tehdä käytännön järjestelyjä, että voidaan tavata useammin?

Vierailija
58/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin etsiä suhdetta, mutta ei ole väärin toiselta osapuolelta sanoa että haluaa jotain intensiivisempää. Tosin jos molemmat on oikeasti kiinnostuneita, niin joustoa löytyy usein puolin ja toisin.

Mikäli se vesijumppa ja kukkapenkin kitkeminen menee aina treffikumppanin edelle, niin eiköhän asia ole jo aika selvä.

Vierailija
59/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepäs olisikin ihan liian yksinkertaista jos se tuolla selviäisi. Valitettavasti se selviää vasta sitten kun sitä seksiä on harrastettu, oli se sitten ennemmin tai myöhemmin. Mies kun voi odottaa ja samalla esittää kiinnostunutta/ihastunutta muutaman kuukaudenkin ja olla ainoastaan seksin perässä.

Toisaalta se voisi ollakin fiksua harrastaa seksiä heti kättelyssä, niin välttyy ainakin monelta sydänsurulta ja kusetukselta.

Vierailija
60/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos elämäntilanne on oikeasti sellainen, että tuo ei ole mahdollista? Onko väärin silti etsiä suhdetta, jossa toiveena on, että tavataan harvakseltaan ja sitten vasta kun on kunnolla tutustuttu, aletaan tehdä käytännön järjestelyjä, että voidaan tavata useammin?

Sehän on ihan ok, riittää että sen kertoo heti alussa. Silloin ihminen, joka haluaa intensiivisempää tapailua, tietää perääntyä mutta sellainen, joka itsekin hakee tuollaista suhdetta, ymmärtää ettei kyse ole kiinnostuksen puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan