Naiset luulee että jos mies haluaa edetä hitaasti...
Hän ei ole kiinnostunut.
Ei pidä paikkaansa.
Miksi naiset odottavat heti suhteen alusta hullua hullaantumista?
Suhde saa paljon vakaamman pohjan kun sen antaa edetä rauhassa. Suhde ei nojaa pinnallisiin asioihin vaan oikeasti ihmisyyteen, kumppanuuteen. Ikävöiminen on myös kaunista. Kauneus kuolee jos heti pitää mennä naimisiin.
Kommentit (71)
Ilman intohimoa ja kiihkoa en suhteeseen lähtisi. Sama kun kaveria tapailisi.
Tosin naimisiin ei ole aikomustakaan mennä.
Yleensä tuo hitaasti eteneminen (seksi ym.) Meinaa sitä että toisella ei ole täyttä hullaantumista vaan katselee tarjontaa vielä.
Samat sanat teille miehille takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuo hitaasti eteneminen (seksi ym.) Meinaa sitä että toisella ei ole täyttä hullaantumista vaan katselee tarjontaa vielä.
Siis just tämä!! Miksi naiset ajattelee näin? Ei se tarkoita intohimon puuttumista jos haluaa edetä hitaasti.
Muistatko ja osaatko kertoa ajatuksistasi ja toiveistasi? Mikäli et, voi hitaasti etenemistä luulla torjunnaksi tai välttelyksi.
En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.
Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?
Jotkut naiset on heti ottamassa lähes kuristusotetta miehestä vaikkeivät edes kunnolla tunnekaan. Pitäs yhteystietojen vaihtamisen jälkeen alkaa viestimään lähes jatkuvasti ja mikäli ei näin tapahdu vaikkapa ihan pätevästä syystä, niin ovat jo lopettamassa koko tutustumisyritystä. Osa naisista on oikeasti epätoivoisia takertujia tai sitten heillä on niin paljon vaihtoehtoja, ettei yksi hylätty miessuhde vaikuta mitään.
En tiedä. Minunkin mielestäni järkevä mies toimii juuri noin, mutta tällä palstalla kaikki huutavat, ettei kukaan mies ajattele noin. Itsekin toimin noin, joten minun päähäni ei vain kerta kaikkiaan mahdu, että kukaan mies ei voisi koskaan missään tilanteessa ajatella näin. Eilen oli se keskustelu useamman yhtäaikaisesta deittailusta ja siellä ihmiset ihan tosissaan sanoivat, että ensitreffien jälkeen pitäisi jo pystyä sitoutumaan. Ei millään aukea tämä logiikka minulle, jos muka oikeasti halutaan tutustua ihmisiin, eikä vain haluta kiireesti parisuhteeseen.
Exä halusi edetä hitaasti. Naistenlehdet olivat kertoneet minulle että tämä on hyvä juttu ja mies on tosissaan.
Miehellä oli niin kireä esinahka ettei terskaa näkynyt ja sitä yritti peitellä. Minusta ei lopulta välittänyt edes sen vertaa että olisi YRITTÄNYT minua tyydyttää, keskittyi vain häpeämään pippeliään.
Vierailija kirjoitti:
Hä? Jos kerralla sukelletaan sänkyyn ja tutustumisen alkuaika on lakanoissa peuhaamista, pidän intohimoa ja ihastumista melkoisen laimeana. Jos taas tehdään kaikkea muuta, vaikka ihan vain jutellaan ja juttua riittää, ja molemmat tahtovat tavata aina vain uudelleen, eikä seksiin aina ehditä, koska keskustelu venyy aamutunneille, kyse on mielestäni lupaavammasta hullaantumisesta. Silloin kyseessä on hullaantuminen muuhunkin kuin pillunhajuun.
"Naiset luulee" - nämä on niin yhtä tyhjän kanssa tällaiset yleistävät aloitukset. Miksi et kerro viimeisimmästä kerrasta, kun sinulle kävi noin; kun sinä halusit edetä hitaasti mutta nainen olisi halunnut naimisiin tai ainakin edetä nopeammin. Olisi paljon, paljon helpompi pohtia yhdessä, mitä silloin mahtoi tapahtua, mistä oli kyse, miten olisi pitänyt toimia jne.
Tuollaiseen naiset luulee -aloitukseen on ihan mahdotonta vastata, kun on naisia, jotka luulee ja naisia, jotka eivät luule.
Miehet haluaa aluksi edetä hitaasti ettei nykyinen pääsisi vihille mitä on tekeillä.
Vierailija kirjoitti:
Exä halusi edetä hitaasti. Naistenlehdet olivat kertoneet minulle että tämä on hyvä juttu ja mies on tosissaan.
Miehellä oli niin kireä esinahka ettei terskaa näkynyt ja sitä yritti peitellä. Minusta ei lopulta välittänyt edes sen vertaa että olisi YRITTÄNYT minua tyydyttää, keskittyi vain häpeämään pippeliään.
Tämä tapahtunut myös itselleni. Joskin selvisi, että mies oli myös seksuaalisesti täysin kokematon ja lopulta sain odotella esinahan leikkauksen ja pitkällisen parantumisprosessinkin, kun olin erehtynyt suhteeseen lähtemään, enkä enää ehtinyt perääntyä, kun tunteita oli kuitenkin kehittynyt...
Tuo ei ole kiinni sukupuilesta. Monesti miehet ovat noita yli-innokkaita. Kun tapailin nykyistä aviomiestäni, jouduin kerran kieltämään häntä ottamaan yhteyttä 2 viikkoon, kun ahdisti, että olisi pitänyt olla koko ajan tekemisissä.
Minä olen tyhmyyttäni jäänyt joskus odottelemaan sitä hidasta etenemistä ja tyhjä on jäänyt käteen. Olin koko suhteen ajan kuin joku varallaolija, joka ei tiennyt ollako vai eikö olla. En halua odotella vuosikaupalla suhteen etenemistä. Jos ei ole intohimoa, suhde on kuin sisko ja sen veli. Haluan, että joko ollaan kunnolla tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset luulee" - nämä on niin yhtä tyhjän kanssa tällaiset yleistävät aloitukset. Miksi et kerro viimeisimmästä kerrasta, kun sinulle kävi noin; kun sinä halusit edetä hitaasti mutta nainen olisi halunnut naimisiin tai ainakin edetä nopeammin. Olisi paljon, paljon helpompi pohtia yhdessä, mitä silloin mahtoi tapahtua, mistä oli kyse, miten olisi pitänyt toimia jne.
Tuollaiseen naiset luulee -aloitukseen on ihan mahdotonta vastata, kun on naisia, jotka luulee ja naisia, jotka eivät luule.
En tiedä aloittajan motiiveja tähän aloitukseen, mutta kyllä tuo on ihan selkeästi huomattavissa tällä palstalla, naistenlehdissä, tyttöjen illoissa jne. En minäkään noin luule, mutta tiedän kyllä mistä aloittaja puhuu ja itsekin tätä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä henkisesti vajaakehittyneitä miehiä, jotka luulevat naisten olevan kuin esineitä, kaikki samanlaisia, eivätkä tajua heidän olevan samanlaisia ihmisyksilöitä kuten miehetkin.
Tuo täyttää rasismin määritelmän, että ajattelew jonkun ominaisuuden kuten ihonväri tai sukupuoli merkitsevän, että kaikki siltä näyttävät ovat samanlaisia eikä näe yksilöiden väkisiä eeoja. Vrt jos väittäisi, että kaikki mustaihoiset luulevat, että joulupukki on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.
Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?
Minun mielestäni on kyllä jokseenkin lapsellista ja ylimielistä leimata erilaiset ihmiset aina jotenkin itseä huonommiksi, tässä tapauksessa epävarmoiksi. Ikäänkuin ihmisessä pitäisi olla jotain vikaa toimiakseen erilailla kuin itse toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä henkisesti vajaakehittyneitä miehiä, jotka luulevat naisten olevan kuin esineitä, kaikki samanlaisia, eivätkä tajua heidän olevan samanlaisia ihmisyksilöitä kuten miehetkin.
Tuo täyttää rasismin määritelmän, että ajattelew jonkun ominaisuuden kuten ihonväri tai sukupuoli merkitsevän, että kaikki siltä näyttävät ovat samanlaisia eikä näe yksilöiden väkisiä eeoja. Vrt jos väittäisi, että kaikki mustaihoiset luulevat, että joulupukki on olemassa.
Kylläpäs nyt jollain meni sieluun. Aika viaton yleistys tässä nyt mielestäni oli. Ja tuo ilmiö on ihan selkeästi havaittavissa, joten miksi tuollainen raivo? Kysyyhän täällä monet esim miksi naiset leikkaavat hiukset, kun saavat lapsia eikä kukaan siitäkään (kai?) raivostu ja menee huutamaan, että en minä ainakaan leikannut. Jos asia ei itseä koske, asian voi vain ohittaa tai sitten liittyä keskusteluun aihetta pohtien.
Itse olen nainen joka haluaa edetä nopeahkosti. Tämähän on suhteellista mutta esimerkiksi nykyinen tyyppi jota tapailen on ihan ok sen kanssa että tavataan 2 kertaa kuussa ja siinä välissä laitetaan kerran-pari viestejä. Sori mut ei!
Mun mielestä sopiva frekvenssi olisi tavata n. 1-2 kertaa viikossa alussa kun on ihastunut tai sitten ainakin viestitellä joitakin kertoja viikossa. Ei ole ok että juttelen jopa eksän kanssa säästä useammin kuin ton tyypin kanssa mistään. Tapaan jopa hierojaani useammin.... Prkl.
Ymmärrän siis ettei semmonen "muutetaan yhteen, ostetaan sormukset, jutellaan whatsapissa taukoamatta" -tyyli sovi useimmille mutta en kyllä tajua mitä tällä hidastelemisellakaan voitetaan. Jos kiinnostaa niin sitten kiinnostaa, muuten voi olla vaikka yksin.
Up