Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienikokoiset naiset ovat yleensä äksyjä ja vihaisia ja pitkät ovat rauhallisia

Vierailija
09.05.2017 |

Pitääkö väite mielestäsi paikkansa?

Pienikokoiset naiset ovat yleensä äksyjä ja vihaisia ja pitkät ovat rauhallisia

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa että olen "pieni ja pippurinen" :D Vihainen ja äksy, en ehkä, mutta kyllä mussa vähän virtaa jotaki lationverta ja tunteet kuumenee aina välillä. 

Vierailija
22/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pippurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh

Vierailija
24/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari miestä joille lyhyet naiset on joku kamala kirosana. Ei siis siksi että pitäisivät heitä uökoisesti vähemmän viehättävinä vaan siksi että pitävät heitä jatkuvasti vihaisina ja inhottavina nilkkeinä. En sitten tiedä miten ovat moiseen päätyneet.

Vierailija
25/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä naisilla on huono itsetunto, koska eivät ole viehättäviä kuten pitkät kanssasisarensa. Ymmärtäähän sen, kun persjalkainen ja aknenaamainen alamittainrn pullanaama ei saa miesten huomiota mallinkaltaisten pitkäsäärien rinnalla. ;)

N23, 185 cm, 55 kg

Vierailija
26/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen tavannut myös äkkipikaisia ja kireitä pitkiä naisia sekä lunkisti elämän ottavia lyhyitä. Jos ap:n tyypittely osuu nappiin jonkin ihmisryhmän kohdalla, niin se on kyllä teini-ikäiset pojat. Heissä ne pienimmät ovat usein aggressiivisia, arvaamattomia ja epäkunnioittavia. Ilmeisesti pituus/pienikokoisuus käy niin itsetunnon päälle, että sitä on kompensoitava machoilulla ja vihamielisyydellä. Ne isot korstot taas ovat yleensä kilttejä ja valloittavia persoonia. Toki teini-iän älyvapautta esiintyy heilläkin mutta ovat kuitenkin hyväntahtoisia ja lupsakoita.

Vierailija
27/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan oo äksy

Vierailija
28/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyillä naisilla on huono itsetunto, koska eivät ole viehättäviä kuten pitkät kanssasisarensa. Ymmärtäähän sen, kun persjalkainen ja aknenaamainen alamittainrn pullanaama ei saa miesten huomiota mallinkaltaisten pitkäsäärien rinnalla. ;)

N23, 185 cm, 55 kg

Kummasti ne pitkät haukkuvat lyhyitä ja ihmetellään miksi lyhyet on äksyjä. Tunnen monta viehättävää naista, lyhyitä ja pitkiä. Sekä luuletko oikeesti että miehet kattoo eniten sääriä? Tissit ja peput ne on kiikarissa ja voisin haukkua pitkiä oman aikani mutta mitä väliä muiden geeneillä? Itse et parane muita haukkumalla. Hävettää puolestasi, tuollaisia juttuja kuulee teineiltä.

En ole pahemmin asiaa ajatellut enkä ole tätä huomannut. Kuulostaa vain vanhalta stereotypialta joka lähti siitä kun ennen naiset olivat muutenkin lyhyempiä Suomessa ja kaikkien naisten varsinkin lyhyiden tuli taistella tiensä arvostetuksi. Mutta on se varmasti vaikea saada auktoriteettia kun joutuu katsomaan ylös kaikkia (tulee vanha äikän maikka mieleen)

Vierailija
29/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on outo aloitus.

Eihän lyhyyttä edes naiselle katsota puolusteltavaksi asiaksi.

Vierailija
30/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23, 185 cm, 55 kg

Kummasti ne pitkät haukkuvat lyhyitä ja ihmetellään miksi lyhyet on äksyjä. Tunnen monta viehättävää naista, lyhyitä ja pitkiä. Sekä luuletko oikeesti että miehet kattoo eniten sääriä? Tissit ja peput ne on kiikarissa ja voisin haukkua pitkiä oman aikani mutta mitä väliä muiden geeneillä? Itse et parane muita haukkumalla. Hävettää puolestasi, tuollaisia juttuja kuulee teineiltä.

En ole pahemmin asiaa ajatellut enkä ole tätä huomannut. Kuulostaa vain vanhalta stereotypialta joka lähti siitä kun ennen naiset olivat muutenkin lyhyempiä Suomessa ja kaikkien naisten varsinkin lyhyiden tuli taistella tiensä arvostetuksi. Mutta on se varmasti vaikea saada auktoriteettia kun joutuu katsomaan ylös kaikkia (tulee vanha äikän maikka mieleen)

Missä kohtaa minä tai kukaan muukaan teitä veneentulppia on haukkunut? Sanoin vain miten asiat on. :) ei faktoista kannata suuttua tai kohta kukaan ei ota sua tosissaan (sikälimikäli on koskaan ottanutkaan).

Ps. Kyllä meiltä pitkiltä naisilta tissiä ja peppua löytyy, toisinkin alamittaisilta tantoilta. Tai tissit niilläkin voi olla, mutta perse on poikkeuksetta huono.

Vau, et viitsisi olla yhtään nolompi? :D Huono itsetuntoko vaivaa kun muita haukut noin kiihkeästi?

Itse olen lyhyt ja liian monta kertaa on persettä kommentoitu, tahdoin tai en.

Vierailija
31/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkät naiset aian uikuttaa kun eivät kelpaa miehille

Vierailija
32/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23, 185 cm, 55 kg

Missä kohtaa minä tai kukaan muukaan teitä veneentulppia on haukkunut? Sanoin vain miten asiat on. :) ei faktoista kannata suuttua tai kohta kukaan ei ota sua tosissaan (sikälimikäli on koskaan ottanutkaan).

Ps. Kyllä meiltä pitkiltä naisilta tissiä ja peppua löytyy, toisinkin alamittaisilta tantoilta. Tai tissit niilläkin voi olla, mutta perse on poikkeuksetta huono.

Vau, et viitsisi olla yhtään nolompi? :D Huono itsetuntoko vaivaa kun muita haukut noin kiihkeästi?

Itse olen lyhyt ja liian monta kertaa on persettä kommentoitu, tahdoin tai en.

Edelleen, missä olen haukkunut ketään? Itsesi tässä nolaat, ku et kykene osoittamaan tätä "haukkumista". Mutta lyhyet naiset eivät tunnetusti ole kovin fiksuja.

Vierailija
33/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai sillä pituudella ole niinkään väliä. Jos nainen on ärsyttävä, niin homma tyssää siihen välittömästi. Ylipäätänsä monet naiset voisivat kyllä ottaa vähän rennommin.

Vierailija
34/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etteivät näe itsessään muuta arvoa kuin ulkoisen. Kehittäkää sisintänne, hyvät ihmiset. Ei kuori merkitse mitään tosipaikassa.

Voisitko kertoa tuon kaikille niille ihmisille, jotka ovat kiusanneet minua kokoni takia elämäni alusta asti?

Vierailija
35/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt taas sarjassa uskomuksia missä ei ole mitään tolkkua.

Vierailija
36/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen ihan hirveen aggressiivisen lyhyen naisen. Oon itsekin lyhyt, mutta olen suht leppoisa. Johtuisiko tosiaankin siitä, että olen lihava? Eli minulla on suojakuori.

Vierailija
37/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet naiset näyttävät kaikki tunteet avoimemmin. Ainakin muutamaan pienikokoiseen ja kilttiin naiseen olen tutustunut :) M

Vierailija
38/42 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet naiset näyttävät kaikki tunteet avoimemmin. Ainakin muutamaan pienikokoiseen ja kilttiin naiseen olen tutustunut :) M

Näyttääkö myös tussun? Sitten alan kiinnostua!

Vierailija
39/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat aika turhia. Hukkapätkiä.

Vierailija
40/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sanonta : pieni mutta pippurinen

Yksi maailman ärsyttävimmistä sanonnoista tai kuvauksista! Tuntuu, että näillä sanoilla lyhyet imartelevat itseään. t. nainen 170 cm

Ja itseään ei saa imarrella, koska?