Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon lihonut ja rupsahtanut - miehet katsovat sillä silmällä ja flirttailevat enemmän kuin ennen??

Vierailija
09.05.2017 |

Olen 32 v. lievästi ylipainoinen ruuhkavuosia elävä perheenäiti. Viime aikoina olen saanut enemmän huomiota miehiltä kuin ennen ihan arkisissa tilanteissa tai yöelämässä. Mistä tämä voi johtua?

Omat selitykseni ovat seuraavat:

a) Nuorempana, laihempana ja kauniimpana olin liian tasokas lähestyttäväksi, joten nykyään useampi mies uskaltaa lähestyä minua.

b) Minun oletetaan olevan helppo saalis koska olen läski ja ruma.

Muut huomanneet saman ilmiön?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) Miehet ovat niin kivoja, että ajattelevat piristää selvästi väsyneen ja nuutuneen näköistä äitiä pienellä huomiolla.

NO EI VAISKAAN

Vierailija
2/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. 25 vuotta täytettyäni ollut pelkkää ilmaa miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vielä kun leikkaan kouvola-tukan ja pääsen pukeutumaan capreihin ja tissitoppiin niin vientiä ei voi estää.

Vierailija
4/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Vielä kun leikkaan kouvola-tukan ja pääsen pukeutumaan capreihin ja tissitoppiin niin vientiä ei voi estää.

Crocsit jalkaan ja mustat rintaliivit valkoisen topin alle täydentävät tyylin. Hajuvedeksi riittää tupakansavussa pyöriminen, joka myös käheyttää äänen oikealle taajudelle terassilla kajautettavaa räkänaurua varten.

Vierailija
5/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet jotenkin enemmän sujut itsesi kanssa nykyään, ja varmuus viehättää. Mistä sitä tietää.

Vierailija
6/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkäävät kun naisella on vähän mistä ottaa kiinni (en tarkoita mitään valtavaa lihavuutta). Olen itse myös omasta mielestäni normaali, mutta fittnestyyppien mielestä varmaan läski eikä ole koskaan ollut vaikeuksia saada miesten huomiota. Muuten olen omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen. Itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen myös tekevät ihmisen haluttavammaksi kuin hampaat irvessä jotain täydellisyyttä etsivä.

Vierailija
7/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä noudattaa tiukkaa ravintoa ja pusaa hampaat irvessä painoja omaa muutenkin tiukan elämän asenteen. Konttollifriikeistä harvempi tykkää syvemmin. Naiselle pyöreys (ei puhuta ylipainosta) tuo muotoja jotka kiihottaa miehen silmää. Tiukka treeni kuihduttaa naiselliset muodot mitkä olis niitä mitkä herättää kiinnostusta hetero miehissä.

Vierailija
8/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairastunut vahvuuteen?