Mietin monikohan suomalainen työtön jo ryypännyt aivonsa pihalle?
Kommentit (52)
Aika harvalla työttömällä on varaa alkoholiin. Eivätköhän ne suurkuluttajat ole aika sattumanvaraisista ryhmistä. Itse olen ollut työttömänä usein ja absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Yritys- ja toimitusjohtajista puhumattakaan. Ovat tunnetusti ahkeria viskin ryyppääjiä.
Aika moni juopottelee näistä.
Miettiminen ei taida olla vahvimpia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Kurja kuulla, mutta kyllä säkin vielä jollain elämän osa-alueella pärjäät :)
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla työttömällä on varaa alkoholiin. Eivätköhän ne suurkuluttajat ole aika sattumanvaraisista ryhmistä. Itse olen ollut työttömänä usein ja absolutisti.
1990- luvun laman ja työttömyyden aikana oli aikaa tehdä kotiviiniä. Ei mitään ripulikiljua, vaan oikeaa viiniä. Jonka valmistus parhaimmillaan oli kuin gourmet-ruoan valmistusta. Ja kun sitä tissutteli tasaiseen tahtiin, joskus oli pöhnässä, muttei missään persareissa.
Aidosti työhönhaluavat ymmärtää pitää itsensä työkunnossa. Henkinen ja fyysinen kunto, säännöllinen päivärytmi, terveet tavat ym.
Työnsaanti ei ole itsepäätettävissä, mutta se miten aikansa viettää, on.
Vierailija kirjoitti:
Yritys- ja toimitusjohtajista puhumattakaan. Ovat tunnetusti ahkeria viskin ryyppääjiä.
Ei enää nykyaikana.
Ite ollu yli kaksi vuotta työttömänä ja en edes muista, milloin viimeksi olisin juonut alkoholia. Ei kiinnosta ryyppäminen kyllä yhtään.
On myös paljon työttömiä jotka eivät käytä mitään päihteitä, siinä ap:lle lisää ihmettelemistä ja miettimistä.
Miksi pitää käyttää tuota ei hyvää päivää? On aivan tyhmä ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurja kuulla, mutta kyllä säkin vielä jollain elämän osa-alueella pärjäät :)
🤣 Voi kun se yrittää niin kovasti vittuilla pahan olonsa pois. Oliko äitisi narsisti vai mikä hätänä? -eri
Kuulemmma peräkammareissaan itsesäälissä rypevät Persut ovat innostuneet 5% kannatuksen myötä vetään viikkojen rännejä.
Minä tiedän vain keski- tai ylemmän luokan juoppoja, jotka joivat maksansa. Ennen kuin maksa lopullisesti tuhoutuu, kirroosin olennaisena osana kuuluu juoppohulluus tai alkoholidementia eli kuuppa on sekaisin ennen kuin maksa sanoo poks.
Vanha Koneen Pekka ryyppäsi ja ryyppäsi kun yrityselämä oli niin rankkaa. Niinhän teki myös poika Nikke.
Suurin osa niistä aloittaa ryyppäämisen työelämässä. Pomo joustaa ja antaa siimaa. Työterveys näkee merkit. Kun automarketista kannetaan työvaatteet päällä 2 lootaa kaljaa. Ei mene montaa vuotta ja on työtön.
Eniten tähän taloyhtiöön kantaa kaljaa isovatsaiset miehet. Työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä aloittaa ryyppäämisen työelämässä. Pomo joustaa ja antaa siimaa. Työterveys näkee merkit. Kun automarketista kannetaan työvaatteet päällä 2 lootaa kaljaa. Ei mene montaa vuotta ja on työtön.
Eniten tähän taloyhtiöön kantaa kaljaa isovatsaiset miehet. Työpäivän jälkeen.
Ootsä taloyhtiön virallinen kaljavalvoja?