Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Voi #&%*#, sun elegantit jalat valtas taas mun mielen.
Jos vaan imisin sun varpaita, niin eihän se olis edes pettämistä, eihän..? 😬
Oliko lakatut varpaankynnet vai naturellit?
No ei ollut mulle kun mun jalat on pelkästään vaan pienet eikä ollenkaan elegantit. Ja mua kutittais tollanen kauheesti.
Vierailija kirjoitti:
H, taas kaipaan sinua!
Naista? Miestä? Eläintä? :-)
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, etten ole tavannut vielä yhtäkään naista, joka "ei olisi saanut mitään" siitä, että suoritan "jalkahoidon". 😉
Niin siis väität imeväsi varpaiden kautta naiselle orgasmin, vai mitä vihjailet?
Kun et kuitenkaan ole valmis maksamaan etkä seksiin (osana seksiä varpaiden nuoleminenhan toimii kyllä).
Vai luuletko olevasi joku Herran lahja naisille, jonka kosketuksestakin kaikki lakoaa ja hyvin kiitollisia ja haltioissaan ollaan jo jostain pelkästä varpaiden nuolemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Hän saisi vieläpä erikois-special-premium-exclusive -jalkahoidon.
Sisältää hyvän suus*ksin?
Siinä tapauksessa nainen voikin "pelkästä" jalkahoidosta jotain saada, muussa tapauksessa siitä ei joko kostu mitään tai kiihottuu juuri sopivasti - ja jää kuitenkin ilman varsinaista s*ksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sittenkin tykkäsit musta, mutta sulla on vaan tuhottoman huonot sosiaaliset taidot. Sen lisäksi ettet tajunnut selvistä vihjeistä huolimatta, että tykkäsin susta.
Mistä tiedät etten vain jarrutellut?
Sinusta näkee kilometrin päähän, mitä milloinkin ajattelet.
Eikä se sinun kiinnostuksesi, jäänyt mitenkään epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sittenkin tykkäsit musta, mutta sulla on vaan tuhottoman huonot sosiaaliset taidot. Sen lisäksi ettet tajunnut selvistä vihjeistä huolimatta, että tykkäsin susta.
Mistä tiedät etten vain jarrutellut?
Sinusta näkee kilometrin päähän, mitä milloinkin ajattelet.
Eikä se sinun kiinnostuksesi, jäänyt mitenkään epäselväksi.
Se mies jolle kirjoitin osaa kielioppisäännöt eikä koskaan kirjoittaisi mitään tuollaista.
En väitä enkä luule mitään. Muuhun kuin jalkahoitoon ei ole oikein mahdollisuutta, kun ei oikeastaan siihenkään.
Tiedän että lähdet. Ennemmin tai myöhemmin. Mutta sen teet. Olen siis hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H, taas kaipaan sinua!
Naista? Miestä? Eläintä? :-)
Oi, mä oon H:)
Olit niin komee. Mä tunsin itseni rumaks ja vastenmieliseks norsuks. Mut taas mun sisällä leimahti. Mitä sä teet mulle? Miks?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että lähdet. Ennemmin tai myöhemmin. Mutta sen teet. Olen siis hiljaa.
Mihin lähden, ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Olit niin komee. Mä tunsin itseni rumaks ja vastenmieliseks norsuks. Mut taas mun sisällä leimahti. Mitä sä teet mulle? Miks?
Varmaan haluan sua ja nään sut ihan toisin😊. Mutta kenelleköhän tää viesti oli osoitettu?
Voi miten ihana ketju, suloista niin <3
Saat mut passiivisuudellasi ja huomioimattomuudellasi sisimmissäni kiehumaan. Vihaan. Mutta sitten, kun kosketat.. En tiedä.
Mitä pelaat? Minua rakastumaan?
Vierailija kirjoitti:
En väitä enkä luule mitään. Muuhun kuin jalkahoitoon ei ole oikein mahdollisuutta, kun ei oikeastaan siihenkään.
Jep, keskity vaan siihen omaan muijaas.
Mä tänään(kin) mietin sua. Toivoin sydämessäni että törmäisin suhun. Sit kuitenkin koko tilanne vihdoin kohdatessa oli vaivaannuttava ja just sellainen, että meistä neljästä jokainen mietti oonko jo päässy yli susta. Itsekin mietin.
En oo. Oot mun salainen päiväuni edelleen. Varmaan ikuisesti. Joku päivä Sanon sen vielä ääneen.
Hän saisi vieläpä erikois-special-premium-exclusive -jalkahoidon.