Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastan kaikki ketjun lukijat vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Oletko tunnistanut tästä ketjusta jonkun tutun? Kirjoittaako hän sinulle? Mitä mieltä olet siitä että hän kirjoittaa tänne?
Olen. On kirjoittanut, mutta harvemmin. Tosi kivahan se on että kirjoittaa.
Onko nainen vai mies?
Nainen on. Hän on mulle tärkeä ja todella rakas.
Ihana sinä 😙
Sivusta: Mielenkiintoista millä tuntomerkeillä täältä ketään tunnistaa? Tällä sivustolla käy viikossa 600 000 lukija ja kirjoittajaa, siis yli PUOLIMILJOONAA käyntikertaa!
Inhorealistina huomautan että ihmisten ajatukset ym. harvoin ovat niin persoonallisia, että niistä ketään tunnistaisi, edes etunimestä, saati sitten alkukirjaimesta.
Hienoa että tähän ketjuun voi purkaa tuntojaan, mutta huolestuttaa jotkin yksinäiset ja herkän oloiset kirjottelijat, jotka omivat täältä kirjoituksia itselleen.
Pidetään tämä ketju harmittomana hupina ja muistetaa myös elää oikeaa elämää!Kyllähän täällä valitettavasti tulee tunnistetuksi kun kiusaaja laittaa nimikirjaimet, paikkakunnan, työpaikan, auton merkin ja vieläpä värinkin tiedoksi. Onneksi viesti poistettiin.
Ai milloin tällainen tapaus oli?
Milloin nähdään taas mies? Viime kerrasta sain virtaa moneksi päiväksi. Akkuja pitäisi taas ladata yhdessä <3
Jos nyt ottaisit yhteyttä, niin olisi liian myöhäistä. Rauta on taottava kuumana. En ole enää ihastunut. En tunne sua kohtaan enää mitään eikä haittaa vaikkei koskaan nähtäis.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ottaisit yhteyttä, niin olisi liian myöhäistä. Rauta on taottava kuumana. En ole enää ihastunut. En tunne sua kohtaan enää mitään eikä haittaa vaikkei koskaan nähtäis.
Ketä kaipaat ja ikävöit?
Näin sinut tänään. Näytit niin söpoltä <3
Ikävä...
Vierailija kirjoitti:
Yep, piru perrii kylymän rauvan sepän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastan kaikki ketjun lukijat vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Oletko tunnistanut tästä ketjusta jonkun tutun? Kirjoittaako hän sinulle? Mitä mieltä olet siitä että hän kirjoittaa tänne?
Olen. On kirjoittanut, mutta harvemmin. Tosi kivahan se on että kirjoittaa.
Onko nainen vai mies?
Nainen on. Hän on mulle tärkeä ja todella rakas.
Ihana sinä 😙
Sivusta: Mielenkiintoista millä tuntomerkeillä täältä ketään tunnistaa? Tällä sivustolla käy viikossa 600 000 lukija ja kirjoittajaa, siis yli PUOLIMILJOONAA käyntikertaa!
Inhorealistina huomautan että ihmisten ajatukset ym. harvoin ovat niin persoonallisia, että niistä ketään tunnistaisi, edes etunimestä, saati sitten alkukirjaimesta.
Hienoa että tähän ketjuun voi purkaa tuntojaan, mutta huolestuttaa jotkin yksinäiset ja herkän oloiset kirjottelijat, jotka omivat täältä kirjoituksia itselleen.
Pidetään tämä ketju harmittomana hupina ja muistetaa myös elää oikeaa elämää!
Tuntomerkkejä on kyllä paljon parempiakin kuin etunimi, auton merkki ja väri yms. Sellaisia, joita ulkopuoliset ei edes tajua tuntomerkeiksi.
Voi #&%*#, sun elegantit jalat valtas taas mun mielen.
Jos vaan imisin sun varpaita, niin eihän se olis edes pettämistä, eihän..? 😬
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Hyvä, kukaan ei siis pahastu jos teen niin heti kun seuraavan kerran nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Ei varmaan jos maksat siitä.
Vai mitä ajattelit sen toisen kostuvan siitä, että pelkästään imet sen varpaita?
Vierailija kirjoitti:
Missä näet elegantteja jalkoja? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vai mitä ajattelit sen toisen kostuvan siitä, että pelkästään imet sen varpaita?
Hän saa hyvän mielen. Paljonko olisi päivän hinta ja pitääkö myös maksu suorittaa heti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Totta puhuen en usko, että hän ottaisi siitä rahaa. Hän antaisi mulle sen mahdollisuuden hyvästä sydämestään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vai mitä ajattelit sen toisen kostuvan siitä, että pelkästään imet sen varpaita?Totta puhuen en usko, että hän ottaisi siitä rahaa. Hän antaisi mulle sen mahdollisuuden hyvästä sydämestään. 😊
Eli tahtoisit vain käyttää häntä omien fantasioidesi toteutukseen olematta valmis antamaan mitään takaisin?
Selvästi välität hänestä hyvin paljon.:)
Sanotaanko näin, etten ole tavannut vielä yhtäkään naista, joka "ei olisi saanut mitään" siitä, että suoritan "jalkahoidon". 😉
Ehkä sittenkin tykkäsit musta, mutta sulla on vaan tuhottoman huonot sosiaaliset taidot. Sen lisäksi ettet tajunnut selvistä vihjeistä huolimatta, että tykkäsin susta.
Whaat? Joko täälläkin osataan kiusata?