Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Pyy pyy kirjoitti:
Niin.
Kuka???? :D
Eikä minua voi houkutella parisuhteeseen ja hankkimaan kakaroita rahasta. Ei mikään summa kompensoi sitä että kokee tekevänsä jotain ihan väärää itseään kohtaan.
Ja tietysti samalla toista kohtaan!
Pyy pyy kirjoitti:
Voin olla sinulle palstailukaveri, en sen enempää. Löydät vielä jonkun naisen, jolla on samankaltaiset unelmat kuin itselläsi. <3
Kenen kanssa puhut? :)
Olin joskus kauan sitten ihastunut, mutta se meni ohi niin kuin minulle aina käy jossain vaiheessa. Tunteet eivät ole kovin pysyviä.
Muistaakseni siihen vaikutti moni asia, mm. se kun kerroit haluavasi ison perheen mielellään muutaman vuoden kuluessa ja olet myös puhunut siitä usein. Tajusin, etten halua elämältäni samaa ja etten sen vuoksi ole sinulle hyvä kumppani. Meille tulisi vain ylitsepääsemättömiä ongelmia jatkossa....
Hyvää yötä! :)
En pyydä muuta kuin että hyväksyisit minun mielipiteeni siitä että en halua parisuhdetta ja perhettä. Olen onnellinen kun saan olla omassa rauhassani ja keskittyä niihin asioihin joita pidän tärkeintä. <3
Toivottavasti saat joskus välit kuntoon rouvasi kanssa ja pääset taas näkemään lapsiasi. Ja toivottavsti tapaat vielä jonain päivänä uuden rakkauden ja saat toisen perheen. <3
Sitten rääkyviä kakaroita olisi ainakin tarpeeksi! :D Mutta mikäs siinä, jos sellaisesta tykkää. <3
Pyy pyy kirjoitti:
Peppupersoona kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
En pyydä muuta kuin että hyväksyisit minun mielipiteeni siitä että en halua parisuhdetta ja perhettä. Olen onnellinen kun saan olla omassa rauhassani ja keskittyä niihin asioihin joita pidän tärkeintä. <3
Toivottavasti saat joskus välit kuntoon rouvasi kanssa ja pääset taas näkemään lapsiasi. Ja toivottavsti tapaat vielä jonain päivänä uuden rakkauden ja saat toisen perheen. <3
Hyvää yötä pepputoveri! <3
Hyvää yötä! Ollaanko samaa mieltä lainatusta kommentista?
Minäkään en halua lapsia. Parisuhteen kyllä haluaisin, mutta en kuitenkaan muuttaa yhteen. Tarvitsen oman kodin rauhaa tai sekoan. :)
Peppupersoona kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Peppupersoona kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Minäkään en halua lapsia. Parisuhteen kyllä haluaisin, mutta en kuitenkaan muuttaa yhteen. Tarvitsen oman kodin rauhaa tai sekoan. :)
En tykkää enkä pysty asumaan toisen kanssa koska jännitän niin paljon, että menkkulit siirtyy monella viikolla tai jää pois, en tykkää käydä vessassa, nukun huonosti ja herään aamuyöllä ja olen koko ajan hermostunut. Viihdyn omissa oloissani hyvin. <3
En ole yhtään sosiaalinen! :I Väsyn nopeasti ihmisten seurassa (kenen tahansa ihmisten) ja olen stressaantunut koko ajan. Olisin onnellinen, jos voisin touhuta sellaisia asioita, jotka eivät vaadi ihmiskontakteja juurikaan. Netin kautta tapahtuva viestintä sopii, mutta väsyn heti kasvotusten tapahtuvissa tilanteissa.
Kiitos E ihanasta vuorokaudesta. Hullujahan me ollaan mutta oli pakko saada enemmän kuin normaali pari tuntia aikaa olla yhdessä! Onneksi tuli se reissu sinulle ja pyysit minua mukaan.
Miten ihanaa oli tanssia yhdessä, tätäkin olisimme voineet tehdä koko elämän jos asiat olisi menneet toisin. Pidit mua kädestä kiinni ja haaveilit siitä miten haluaisit viedä mut Pariisiin vain saadaksesi olla mun kanssani kuten normaalit ihmiset; kävellä käsikkäin, käydä syömässä ja katselemassa nähtävyyksiä, nauttia läsnäolosta. Eikä vain rakastella ne muutamat harvat tunnit mitkä ollaan yhdessä satunnaisesti. Surit sitä että elämä meni näin kuin meni etkä voinut antaa minulle sitä elämää jonka olisimme halunneet yhdessä!
Älä luovu siitä haaveesta! Jos tarpeeksi toivoo se toteutuu... onhan meillä vielä loppuelämä jäljellä. Kukaan ei tiedä onko kyse viikoista, kuukausista vai vuosista mutta en ole lähdössä mihinkään sun viereltäsi. Kuten et sinäkään mun viereltäni.
Mun pää on (taas) ihan sekasin.
Onkohan sittenkin "vanhassa vara parempi"?
Se tuoksu oli niin huumaava ja miehekäs, ettei ole koskaan aiemmin (sen henkilön kohdalla) ollut.
Muistan kyllä kokeneeni noin myös silloin, kun tapasin "uudemman" viimeksi (ja se taisi olla ihan luonnon oma parfymi), mutta en muista enää sitä tuoksua ja tilanne mennyt muutenkin niin hankalaksi ts. täysin tilanteettomaksi, että ehkä "vanhasta" voisi tulla uusi "uusi"?
Ja siirtää "uudempi" lokeroon "nähty".
Sillä koskaan aiemmin ei ole noin vammaisesti mikään ihmiskontakti elämässäni hoitunut, sekin kertonee kaiken tarvittavan.
Miksi helvetissä ihminen edes jää ajatuksissaan roikkuun sellaseen, vaikka mikään ei mennyt mitenkään ihanasti ja luontevasti ja perseilylevel on ohittanut ihan reippaasti yli millään muotoa normaalin?
Ehkä siinä oli vaan se, kun mä en ollut koskaan ennen tuntenut sellasta (tämä häiritsee suhteessa "vanhaan", en varmaan ikinä tule tuntemaankaan häntä kohtaan niin, ku en ole tähän mennessäkään tuntenut, siis samalla voimalla ja syvyydellä kuin "uuden" kohdalla?), ja sitten ehkä juuri sen vuoksi siitä tuli sellanen tragedia.
Ja sitten kun oikeasti ei ole mitään syytä olla "ei väleissä", niin alitajunta ei ehkä tykkää kun elämässä on sellanen juttu.
Ei olla nähty kuukauteen. Nyt kun olen taas samalla paikkakunnalla, sinua ei kiinnosta. Noin viikko sitten sanoit, että olet ihan oikeasti kiinnostunut minusta. Taisit vain sanoa, sillä jos olisit aidosti kiinnostunut, niin olisit halunnut jo nähdä.
Ei se mitään. Ei kukaan minusta voikaan pitää.
Pyy pyy kirjoitti:
Peppupersoona kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Peppupersoona kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
En tykkää enkä pysty asumaan toisen kanssa koska jännitän niin paljon, että menkkulit siirtyy monella viikolla tai jää pois, en tykkää käydä vessassa, nukun huonosti ja herään aamuyöllä ja olen koko ajan hermostunut. Viihdyn omissa oloissani hyvin. <3
Vahvasti menee! Vautsi vau.
Pyy pyy kirjoitti:
En ole yhtään sosiaalinen! :I Väsyn nopeasti ihmisten seurassa (kenen tahansa ihmisten) ja olen stressaantunut koko ajan. Olisin onnellinen, jos voisin touhuta sellaisia asioita, jotka eivät vaadi ihmiskontakteja juurikaan. Netin kautta tapahtuva viestintä sopii, mutta väsyn heti kasvotusten tapahtuvissa tilanteissa.
Sulla on pyy pyy vaikea masennus jos et jaksa keskustella ihmisten kanssa. Kannattaa hakea apua ajoissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Sulla on pyy pyy vaikea masennus jos et jaksa keskustella ihmisten kanssa. Kannattaa hakea apua ajoissa. :)
Kenelle sinä puhut?
Tule kanssani kylpyyn mies tule saamaan saunaan ♡♡
Vierailija kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
En ole sosiaalisesti taitava enkä yhtään kiinnostunut ihmisistä. Minulla ei oikein ole mitään puhuttavaa kenenkään kanssa. :( Nyt olen tehnyt täällä ryhmätyötä (haastattelututkimus) useamman henkilön kanssa. Emme yllättäin päässeet yhteisymmärrykseen tutkimuksesta.. :D Olin yksin 4 hlöä vastaan, joten tulokset "analysoitiin" heidän mielensä mukaan. Lopputulos oli täysi kaaos. :D Yritin tuoda oman mielipiteeni esiin monta kertaa, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä. :)
M-nainen, pyörit mielessä :) T. Nainen
Parisuhteen ja lapsosia kanssasi? Vai minäkö? :D