Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
8021/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva jos joku kertois mulle rehellisesti mikä minussa on oikein vikana, koska oon ihminen johon kukaan ei ikinä ihastu. Oon varmaan maailman ainoa nainen johon kukaan ei ikinä ihastu.

Vierailija
8022/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💐 sinulle

Ei riitä täällä lähetettynä. Mutta tässä vaiheessa pieni kukka saisi minut todella onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💐 sinulle

Ei riitä täällä lähetettynä. Mutta tässä vaiheessa pieni kukka saisi minut todella onnelliseksi.

Sitten kun nähdään, saat ihan oikean kukkasen. Nyt saat tällaisen: 🌷

Vierailija
8024/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö pikku iltapäiväjooga yhdessä? 

Vierailija
8025/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! 😁

Vierailija
8026/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa olla notkea 😉 

Vierailija
8027/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💐 sinulle

Saanko?

Koskas me nähdään?

Ja miten ajattelit sen tuoda ilman että kaikki näkee?

Vierailija
8028/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sinua mies tänään töissä, pelkästään hyviä asioita. Olin hommissa paikassa josta näin ensimmäisen kerran leveän hymysi puoliksi vahingossa. Kumpa hymyilisit paljon!

Vierailija
8029/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💐 sinulle

Saanko?

Koskas me nähdään?

Ja miten ajattelit sen tuoda ilman että kaikki näkee?

Nähdään heti kun saan touhuja vähemmälle. 💖 En tiedä saatko heti kukkasta, vaan joskus myöhemmin, vaikka paketissa. 😊

Vierailija
8030/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuan nyt tunnin-pari. Sen jälkeen tehdään yhdessä joogaa. ✨

Vierailija
8031/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva jos joku kertois mulle rehellisesti mikä minussa on oikein vikana, koska oon ihminen johon kukaan ei ikinä ihastu. Oon varmaan maailman ainoa nainen johon kukaan ei ikinä ihastu.

I feel you. Tai ihastuu muhun sellaset oikeet hullut, pakkomielteiset stalkkerit ja ahdistelijat.

Se on sellasta mielisairasta fanitusta kyllä pikemminkin kuin ihastumista, mut kuitenkin.:D

Sit sellaset epä-hullut ja tyypit joista itse voisin kiinnostua tai kiinnostunkin eivät juuri noteeraa, ovat tylyjä, kylmiä ja etäisiä eivätkä halua viettää aikaa kanssani.

Hyvinä päivinä ajattelen, että ihmisiä vetää minussa puoleensa se mitä he näkevät, mutta huomaavat pian, että olen heille liikaa ja haluavat kauas pois luotani.

Tai tekevät omassa päässään ensinäkemältä jotain tarunhohtoisia oletuksia ja fantasioita, jotka sitten särkyvät kun en olekaan mikään huikea persoona.

Taika haihtuu, muutun harmaaksi ja tylsäksi, pettymykseksi joka halutaan unohtaa.

Tai että niitä yksinkertaisesti ujostuttaa (kokemukseni mukaan huomattava osa miehistä kansallisuudesta ja kulttuurista riippumatta ujostelevat ja jopa suorastaan pelkäävät naisia).

Huonompina päivinä taas uskon olevani vaan niin perustavanlaatuisen ällöttävä ja nolo, ettei kukaan kehtaisi esim. kävellä kadulla kanssani ja siksi käyvät salaa epätoivon hetkillä tapaamassa kun ei muualta saa ja ei kertakaikkiaan ole mitään muuta tekemistä.

Ja että minussa on jotain niin miehekästä, että miehillä salaa kuvottaa ja olen sellainen Thaimaan reissun ladyboy-lankeemuksen häpeällinen Suomi-versio.

Ennen elämäni oli tuon asian suhteen 90% hyvä päivä ja 10% huono, nykyään päinvastoin eli lähes aina on toi jälkimmäinen olo vaikka muuten menisikin hyvin.

Sitä oloa saa kohennettua ainoastaan jollain seksipalveluiden myymisellä kun huomaa, että joku ihan normaali ja fiksu tyyppi on valmis maksamaan huomattavia summia siitä, että pääsee hipelöimään jotain mun sääriä.

Auttaa aina hetkeksi, eli päiväksi pariksi.:D

Vierailija
8032/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Tai ihastuu muhun sellaset oikeet hullut, pakkomielteiset stalkkerit ja ahdistelijat.

Se on sellasta mielisairasta fanitusta kyllä pikemminkin kuin ihastumista, mut kuitenkin.:D

Sit sellaset epä-hullut ja tyypit joista itse voisin kiinnostua tai kiinnostunkin eivät juuri noteeraa, ovat tylyjä, kylmiä ja etäisiä eivätkä halua viettää aikaa kanssani.

Hyvinä päivinä ajattelen, että ihmisiä vetää minussa puoleensa se mitä he näkevät, mutta huomaavat pian, että olen heille liikaa ja haluavat kauas pois luotani.

Tai tekevät omassa päässään ensinäkemältä jotain tarunhohtoisia oletuksia ja fantasioita, jotka sitten särkyvät kun en olekaan mikään huikea persoona.

Taika haihtuu, muutun harmaaksi ja tylsäksi, pettymykseksi joka halutaan unohtaa.

Tai että niitä yksinkertaisesti ujostuttaa (kokemukseni mukaan huomattava osa miehistä kansallisuudesta ja kulttuurista riippumatta ujostelevat ja jopa suorastaan pelkäävät naisia).

Huonompina päivinä taas uskon olevani vaan niin perustavanlaatuisen ällöttävä ja nolo, ettei kukaan kehtaisi esim. kävellä kadulla kanssani ja siksi käyvät salaa epätoivon hetkillä tapaamassa kun ei muualta saa ja ei kertakaikkiaan ole mitään muuta tekemistä.

Ja että minussa on jotain niin miehekästä, että miehillä salaa kuvottaa ja olen sellainen Thaimaan reissun ladyboy-lankeemuksen häpeällinen Suomi-versio.

Ennen elämäni oli tuon asian suhteen 90% hyvä päivä ja 10% huono, nykyään päinvastoin eli lähes aina on toi jälkimmäinen olo vaikka muuten menisikin hyvin.

Sitä oloa saa kohennettua ainoastaan jollain seksipalveluiden myymisellä kun huomaa, että joku ihan normaali ja fiksu tyyppi on valmis maksamaan huomattavia summia siitä, että pääsee hipelöimään jotain mun sääriä.

Auttaa aina hetkeksi, eli päiväksi pariksi.:D

Voi tyttökulta. Älä nyt seksin myymisellä omaa itsetuntoa yritä kohottaa, vaan päinvastoin oman kehon ja mielen vaalimisella. Suurimmalle osalle miehistä kelpaa melkein kuka tahansa petikumppaniks muutenkin.

Vierailija
8033/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti söpö punastumisesi johtuisi positiivisista tunteista eikä siitä, että kokisit kohtaamiseni olevan kiusallista. <3

Vierailija
8034/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti söpö punastumisesi johtuisi positiivisista tunteista eikä siitä, että kokisit kohtaamiseni olevan kiusallista. <3

Antti, sinun kohtaamiset on kaukana kiusallisesta!

Vierailija
8035/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin 💖

Vierailija
8036/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit sekstailla? 😉 

Vierailija
8037/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin ♡♡ Maailma yrittää meidät erottaa. .

Vierailija
8038/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? 😮

Vierailija
8039/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että kaikki on hyvin. 💗

Vierailija
8040/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit sekstailla? 😉 

Minä haluaisin. Mutta väsyttää tolkuttomasti.

Ketju on lukittu.