Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
On vähän sellainen kaipaava olo. Tarttis nojata jonkun olkapäähän. : )
Kait sull on ystäviä 🤗 ne on parasta lääkettä jos mieli on maassa. Yhdessä hengailua, höpöttelyä, ulkoilua, herkuttelua...naurua! Huonoon fiilikseen hyvä lääke! Tätä mä käytän!
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako sinua?
Kun hänestä on kyse en pelkää.
Mun täytyy naisena todeta että jos suora puhe jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.
Sillä välin jatkan sun kaipaamista.
Koska tämä tapahtui?
Nyt mä meen. Välitä musta sen verran että annat sen tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.
Sen kun kaipaat, en tule sua haluamaan myöhemminkään. Pakit on pakit ja olen jo muutenkin inhonnut sua siitä asti kun sulle sanoin etten halua sun yhteydenottoja eikä sulle mennyt perille. Ahdistelija sä olet, sairas sellanen.
Välikysymys; mitä naisen pitää tehdä että mies ymmärtää että on kaivattua seuraa? Hymyillä, katsoa, olla avoin, olla ystävällinen? Ujostella tai sekoilla pitää saada koska siitähän sen vasta huomaa? Laittaa viestiä vähän tikusta asiaa vaikkakin asialinjalla kun ei rohkene vielä enempää? Riittääkö toi vai tarviiko jykevämpää? Kenties ratakiskoa? ☺️
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä mitä tapahtuu? 😀
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako sinua?
Välillä tuntuu kaikki asiat pelottavilta. .
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli aikanaan montakin viestiä jotka on todennäköisesti erään tietyn lähettämiä. Sisälsivät samoja pieniä asioita mitä oltiin puhuttu tai viestitty muutenkin. Harmittaa, etten aikanaan ymmärtänyt tai uskaltanut tajuta saavani vastakaikua. Nyt on liian myöhäistä, sillä se mies on kasannut itsensä eikä enää ole niin ihastunut kuin ennen. Silti yhä vain toivon varastettua suudelmaa, jonka jälkeen jatkaisimme elämää kuten ennenkin.
Mistä tiedät, ettei hän ole enää yhtä ihastunut? Nimen eka kirjain tai nimimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa. Oot ajatuksissani
Heippa!kannattaisi löytää uusi ihastus tilalle niin ei vanhoja kaipaisi.Tuolla yhdessä keskustelussa oli hyvä heitto.Edellisen miehen yli pääsemiseksi kannatta hankkiutua toisen alle!Taidankin nyt noudattaa tätä ohjetta;)
Sä huomasit minussa jotain mitä en oo huomannut itsessäni yhtä vahvasti, ja sä taas vissiin huomasit jotain mitä oot aina tiennyt itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa ihan samat sanat eräälle naiselle.
Kerro vielä että miten tämä nainen ilmaisi ettei ole sinusta kiinnostunut? Kiinnostaa siksi etten vaan vahingossa anna sellaista kuvaa yhdelle miehelle jota kaipaan ja josta oon kiinnostunut.
Tämän haluaisin sanoa aina välillä eri ihmisille:
1. Älä luule tietäväsi, miltä minusta tuntuu fyysisesti.
2. Älä luule tietäväsi, miltä minusta tuntuu henkisesti.
3. Älä anna vaatimuksia sille, miltä minusta pitäisi tuntua henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Välikysymys; mitä naisen pitää tehdä että mies ymmärtää että on kaivattua seuraa? Hymyillä, katsoa, olla avoin, olla ystävällinen? Ujostella tai sekoilla pitää saada koska siitähän sen vasta huomaa? Laittaa viestiä vähän tikusta asiaa vaikkakin asialinjalla kun ei rohkene vielä enempää? Riittääkö toi vai tarviiko jykevämpää? Kenties ratakiskoa? ☺️
Laittaa jotain viestiä, josta ilmenee että ois kiinnostusta viestitellä enemmänkin tai tehdä jotain yhdessä. Noista hymyistä ja ystävällisyydestä ei voi ikinä päätellä mitään. Nainen aina kieltää lopulta kaiken, vaikka ois jopa ihan selkeästi flirttaillut. En siis päättele enää mistään muusta mitään kuin selkeästi kirjoitetuista sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli aikanaan montakin viestiä jotka on todennäköisesti erään tietyn lähettämiä. Sisälsivät samoja pieniä asioita mitä oltiin puhuttu tai viestitty muutenkin. Harmittaa, etten aikanaan ymmärtänyt tai uskaltanut tajuta saavani vastakaikua. Nyt on liian myöhäistä, sillä se mies on kasannut itsensä eikä enää ole niin ihastunut kuin ennen. Silti yhä vain toivon varastettua suudelmaa, jonka jälkeen jatkaisimme elämää kuten ennenkin.
Mistä tiedät, ettei hän ole enää yhtä ihastunut? Nimen eka kirjain tai nimimerkki?
Ainakin käyttäytyy paljon paljon hallitummin kuin ennen. Hänen etu- ja sukunimensä alkaa samalla kirjaimella tyyliin Mikko Mallikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa jotain viestiä, josta ilmenee että ois kiinnostusta viestitellä enemmänkin tai tehdä jotain yhdessä. Noista hymyistä ja ystävällisyydestä ei voi ikinä päätellä mitään. Nainen aina kieltää lopulta kaiken, vaikka ois jopa ihan selkeästi flirttaillut. En siis päättele enää mistään muusta mitään kuin selkeästi kirjoitetuista sanoista.
mutta mieti miten noloa, jos nainen laittaa miehelle viestiä että on kiinnostunut eikä mies ole ollenkaan?
Voisin sanoa ihan samat sanat eräälle naiselle.