Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tänne avaudutte tai toisaalta pihistelette tuntomerkkejä. Miten ne teidän kaivattunne muka tänne löytäis? Ei mitenkään. Pähkähullua.
Siten, että kaksi ihmistä TIETÄÄ toisenkin kirjoittelevan tänne. Helppoa!
Voisitko pliis jo lopettaa välttelemisen? Olisi sulle itselleskin helpompaa. Sä tiedät itsekin, ettei mun tunteita muuta mikään. Mä rakastan sua joka tapauksessa.
En usko, että yksikään tänne kirjoitettu viesti on mennyt oikealle henkilölle ikinä.
Maailmojen rajat ovat
häilyviä,
jotta ne eivät pelottaisi
vähemmän rohkeita
ylittäjiä.
-jmt
Vierailija kirjoitti:
En usko, että yksikään tänne kirjoitettu viesti on mennyt oikealle henkilölle ikinä.
Mitä väliä?
Mulle tää on haikailu&kaipailu&angstailupaikka ja kuplassaelämis- ja terapiaketju.
Eikä mua oikeestaan ees haittaa niinkään nuo tietyt totuudet kun muistan, ettei meillä edes ole esim. mitään yhteistä eikä minkäänlainen kanssakäyminen onnistuisi käytännön syistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä oot kyllä väärässä. Sori, satun tietämään ;)
Tänne tuli aikanaan montakin viestiä jotka on todennäköisesti erään tietyn lähettämiä. Sisälsivät samoja pieniä asioita mitä oltiin puhuttu tai viestitty muutenkin. Harmittaa, etten aikanaan ymmärtänyt tai uskaltanut tajuta saavani vastakaikua. Nyt on liian myöhäistä, sillä se mies on kasannut itsensä eikä enää ole niin ihastunut kuin ennen. Silti yhä vain toivon varastettua suudelmaa, jonka jälkeen jatkaisimme elämää kuten ennenkin.
Vesi maistuu tosi suolaiselta kun sinne menee niin paljon kyyneleitä
En vaan tiedä, kauan jaksan enää vastustaa tuota suihkuletkua kaulalla, vaikka mitä velvotteita olisi.
Sitä itken, kun kaipaan kaikkea ja kaipaan pois
Hengitetään syvään ja rauhoitutaan. 💖
Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.
Sillä välin jatkan sun kaipaamista.
Vierailija kirjoitti:
Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.
Laita joku osuva tunniste niin pistän sulle viestiä wa:ssa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se kaipaamani henkilö tänne kirjoittamani lukisi?
Tämä miete on harvinaisen totta... tällekin palstalle tulee monta sivua joka päivä lisää viestejä, eikä kukaan (muu kuin minä) jaksa alusta asti näitä enää lukea, eli viestit hukkuvan tuonne bitti-mereen. Joku kuitenkin kertoi, ettei toivosta kannata luopua... jos olet jo kerran löytänyt HÄNET jota kaipaat ja JOS kohtalo on tarkoittanut teidät yhteen, tapaatte uudelleen... Missä siis on ULLA!!???
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa että mistä sait sen kuvan että nainen/mies ei ole sinusta kiinnostunut?
Turhaan tänne avaudutte tai toisaalta pihistelette tuntomerkkejä. Miten ne teidän kaivattunne muka tänne löytäis? Ei mitenkään. Pähkähullua.