Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6981/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tänne avaudutte tai toisaalta pihistelette tuntomerkkejä. Miten ne teidän kaivattunne muka tänne löytäis? Ei mitenkään. Pähkähullua.

Vierailija
6982/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan tänne avaudutte tai toisaalta pihistelette tuntomerkkejä. Miten ne teidän kaivattunne muka tänne löytäis? Ei mitenkään. Pähkähullua.

Siten, että kaksi ihmistä TIETÄÄ toisenkin kirjoittelevan tänne. Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pliis jo lopettaa välttelemisen? Olisi sulle itselleskin helpompaa. Sä tiedät itsekin, ettei mun tunteita muuta mikään. Mä rakastan sua joka tapauksessa.

Vierailija
6984/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksikään tänne kirjoitettu viesti on mennyt oikealle henkilölle ikinä.

Vierailija
6985/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmojen rajat ovat

häilyviä,

jotta ne eivät pelottaisi

vähemmän rohkeita

ylittäjiä.

-jmt

Vierailija
6986/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että yksikään tänne kirjoitettu viesti on mennyt oikealle henkilölle ikinä.

Mitä väliä?

Mulle tää on haikailu&kaipailu&angstailupaikka ja kuplassaelämis- ja terapiaketju.

Vierailija
6987/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua oikeestaan ees haittaa niinkään nuo tietyt totuudet kun muistan, ettei meillä edes ole esim. mitään yhteistä eikä minkäänlainen kanssakäyminen onnistuisi käytännön syistäkään.

Vierailija
6988/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
6989/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oot kyllä väärässä. Sori, satun tietämään ;)

Vierailija
6990/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli aikanaan montakin viestiä jotka on todennäköisesti erään tietyn lähettämiä. Sisälsivät samoja pieniä asioita mitä oltiin puhuttu tai viestitty muutenkin. Harmittaa, etten aikanaan ymmärtänyt tai uskaltanut tajuta saavani vastakaikua. Nyt on liian myöhäistä, sillä se mies on kasannut itsensä eikä enää ole niin ihastunut kuin ennen. Silti yhä vain toivon varastettua suudelmaa, jonka jälkeen jatkaisimme elämää kuten ennenkin.

Vierailija
6991/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi maistuu tosi suolaiselta kun sinne menee niin paljon kyyneleitä

Vierailija
6992/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätänä? 😰

Vierailija
6993/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä, kauan jaksan enää vastustaa tuota suihkuletkua kaulalla, vaikka mitä velvotteita olisi.

Sitä itken, kun kaipaan kaikkea ja kaipaan pois

Vierailija
6994/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitetään syvään ja rauhoitutaan. 💖

Vierailija
6995/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin, PP. 💗

Vierailija
6996/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.

Sillä välin jatkan sun kaipaamista. 

Vierailija
6997/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.

Laita joku osuva tunniste niin pistän sulle viestiä wa:ssa välittömästi.

Vierailija
6998/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muka sanoin? 

Vierailija
6999/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se kaipaamani henkilö tänne kirjoittamani lukisi?

Tämä miete on harvinaisen totta... tällekin palstalle tulee monta sivua joka päivä lisää viestejä, eikä kukaan (muu kuin minä) jaksa alusta asti näitä enää lukea, eli viestit hukkuvan tuonne bitti-mereen. Joku kuitenkin kertoi, ettei toivosta kannata luopua... jos olet jo kerran löytänyt HÄNET jota kaipaat ja JOS kohtalo on tarkoittanut teidät yhteen, tapaatte uudelleen... Missä siis on ULLA!!???

Vierailija
7000/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kiinnostaa että mistä sait sen kuvan että nainen/mies ei ole sinusta kiinnostunut?

Ketju on lukittu.