Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten ole mitään uutta vaimoa etsimässä, haluun vaan pitää hauskaa. Joku viisashan joskus sanoi, ettei ikinä tiedä millon kaikki loppuu. Eli parempi katsoa kuin katua. 😊
Siitä vaan, mutta joudut pitämään hauskaa sitten ilman minua!
Haluan Oikean miehen, kokonaan!Herran pelko on viisauden alku, mutta Oikeita miehiä (ja niitä kokonaisia) on tarinoiden mukaan erilaisia, samoin kuin tapoja pitää hauskaa. Riippuu vähän keneltä kysyy. 😉
Toi toinen ei ollu mun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten ole mitään uutta vaimoa etsimässä, haluun vaan pitää hauskaa. Joku viisashan joskus sanoi, ettei ikinä tiedä millon kaikki loppuu. Eli parempi katsoa kuin katua. 😊
Tuskin täällä kukaan sun perääs on huhuillutkaan.
Hänellä ei ole vaimoa (tyttöystävä kyllä) eikä hän ikinä elostelisi tuolla tavoin kuin sinä tässä mitä tätä sivua ja viestejäsi lueskelin.
Mokailee kyllä ja toimii välillä moraalisesti väärin, mutta ymmärtää hävetä.
Hänellä on suuri sydän ja lempeä mieli.
Et siis tajunnut, että olen nainen..
Nyt etsin miestä, en uutta vaimoa..
rakkaus on sitä ette tekisit mitä vaan oikeesti sen toisen puolesta. ja oot ilman tarvetta/tarpeita toisen kaa :P...
ihastuminen ja "rakastuminen" "mä rakastan oikeesti sitä" jos tuntuu siltä eri asia kuin rakkaus
se on oikeesti kyl vaan ystävyyttä ja sellasta jossa sä et edes voi kokee kyllästymisen tunteita
..muuten..sä et oo koskaan ollutkaan edes rakastunut oikeesti.
Oon todellakin vielä liikaa sussa kii.
Ja mietin joka päivä otanko riskin ja kerron sen sulle.
rakkausvsrakastaa kirjoitti:
rakkaus on sitä ette tekisit mitä vaan oikeesti sen toisen puolesta. ja oot ilman tarvetta/tarpeita toisen kaa :P...
ihastuminen ja "rakastuminen" "mä rakastan oikeesti sitä" jos tuntuu siltä eri asia kuin rakkaus
se on oikeesti kyl vaan ystävyyttä ja sellasta jossa sä et edes voi kokee kyllästymisen tunteita
..muuten..sä et oo koskaan ollutkaan edes rakastunut oikeesti.
Kuka sinä olet sanomaan, onko joku ollut oikeesti rakastunut?
Miten määritellään "oikea" rakastuminen?
En tiedä olenko ollut rakastunut, mutta rakastan (enkä halua sitoutua siihen ihmiseen parisuhdemielessä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan Oikean miehen, kokonaan!Herran pelko on viisauden alku, mutta Oikeita miehiä (ja niitä kokonaisia) on tarinoiden mukaan erilaisia, samoin kuin tapoja pitää hauskaa. Riippuu vähän keneltä kysyy. 😉
Kukaan ei kysynyt sinulta. Olet moraaliton retostelija.
Heh, miten voit sanoa noin jostain av-palstan kirjoittajasta, jota et edes tunne? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi toinen ei ollu mun
Tajusin kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus eroon (toivottavasti en) mutta kuitenkin, niin otan sitten yhteyttä sinuun.
Vapaa suomennos. Haen avioeroa nyt ja otan heti yhteyttä sinuun😉
Arvostan sun päättäväisyyttä todella paljon. Se on hieno piirre sussa, eikä todellakaan ainoa. Oon pahoillani.
Miten tässä näin pääsi käymään 😍
Vierailija kirjoitti:
Oon todellakin vielä liikaa sussa kii.
Ja mietin joka päivä otanko riskin ja kerron sen sulle.
Kerro, niin ei tarvitse myöhemmin jossitella ja katua tekemättä jääneitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joskus eroon (toivottavasti en) mutta kuitenkin, niin otan sitten yhteyttä sinuun.
Vapaa suomennos. Haen avioeroa nyt ja otan heti yhteyttä sinuun😉
Oikea päätös, toimi heti!
Odotan yhteydenottoasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kysynyt sinulta. Olet moraaliton retostelija.
Heh, miten voit sanoa noin jostain av-palstan kirjoittajasta, jota et edes tunne? 😊
Koska puolustat kirjoituksessasi syrjähyppyjä ilman tunnontuskia:)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan sun päättäväisyyttä todella paljon. Se on hieno piirre sussa, eikä todellakaan ainoa. Oon pahoillani.
Anna joku esimerkki päättäväisyydestäni? Mitä muita piirteitä mussa on?
E-miehelle Helsinkiin.Kiitos ihanasta yöstä kanssasi💕
Olet juuri semmonen tyyppi jota vilasin kerran ja naurahtaen "ei mulle valitettavasti" jatkanut matkaani. Mutta samalla kuitenkin mielessäni parittanut sua "tuolle sopisi käsikynkkää koristamaan joku timmi blondi."
En minä......