Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Nähtiin joskus vuosia sitten. Mies väittää, että kohtaamisessa oli jotain seksuaalista, katseessa kiimaa ym. Katsoin ihan tavallisesti, samalla tavalla kuin kaikkia muitakin. Olin ehkä vähän iloisempi silloin, olin ollut useamman kuukauden. En oikein tiedä mistä se johtui, varmaan mm. siitä, että olin muuttanut ja se toi tarpeellista vaihtelua elämään. Olin myös saanut hoidettua yhden asian, joka olisi pitänyt hoitaa jo aiemmin. Sain itseäni niskasta kiinni. Olin silloin tyytyväinen, kun sain sen vihdoin tehtyä.
Mutta lähinnä vain ällöttää ja hävettää, jos sanotaan, että katsotaan kuin haluaisi panna. En katso ketään tuolla tavalla koskaan. :I
Ai moderoit pois?
Sopiihan se, mutta en uhannut, toimin. Alahan etsiä töitä.
Toimin jo ja soitan maantaina. Heippa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole laittanut sähkäpostia pitkään aikaan. :I
Mä olen hukannut sun yhteystiedot 😕
.
Niin minäkin olen hukannut sinun yhteystiedot 😩
Vapisten täällä jo odottelen potkuja...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naida sua kertaluonteisesti syrjähyppynä.
Tätä samaa haluaisin. Sen ilmaiseminen hänelle on vain niin konstikasta ja kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa haluaisin. Sen ilmaiseminen hänelle on vain niin konstikasta ja kyseenalaista.
Niinhän kaikki miehet. Yksi pano, niin nainen on nähty ja koettu. :)
Elämäkerta alkaa olla valmis. Paanko postissa tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän kaikki miehet. Yksi pano, niin nainen on nähty ja koettu. :)
7032 on nainen.
Kuka kaipaa, jos saapi tiedustella? 😌 Terv yks T nainen
Vierailija kirjoitti:
T.Nainen.
En pysty suhteeseen sinun kanssasi mm. sen takia että sinulla on jo 1. vaimo, pitkä avioliitto ja lapset. Itse olisit hylännyt minut samoista syistä heti. Miksi minun pitäisi ruveta kenenkään 2. palkinnoksi, kun 1. nainen jätti?
Ajattele jos lopettaisin kirjoittelun tähän iltaan. Vähän ajan päästä unohdettaisiin toisemme ja elämä jatkuisi onnellisempana, ehkä jonkun sopivamman ihmisen kanssa.
Miltä kuulostaa? Helpottavalta? Monen vuoden jatkuvan riitelyn päätteeksi.
Täällähän oli iloista sakkia näin lauantaina..
Ei nyt mä tiedän. Suomi24 Viha-palsta on vielä parempi.