Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6281/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän teki minulle minkä kevät tekee kirsikkapuille. Rakasteli minua etäisyyden päästä kuin iäisyyden, ja tuli niin lähelle, vaikka välillämme oli teitä ja puita. Minä kurkotin ja hän kurkotti vastaan avosylin, suuteli mieltäni ja vannoi rakkauttaan kunnes kohtaamme. Kaikkien kukkien takaa hän löysi minut, kun häntä viimeisillä voimillani etsin.

Sinä löysit minut ja sait sieluni puhkeamaan loistooni kaiken pahan jälkeen. 

Jos sanat tekisivät oikeutta kiitokselle, sen tekisin. 

Kuinka tämä rakastumistarina jatkuu, vai ajattelitko jäätkö palstalle iäksi?

Vierailija
6282/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän teki minulle minkä kevät tekee kirsikkapuille. Rakasteli minua etäisyyden päästä kuin iäisyyden, ja tuli niin lähelle, vaikka välillämme oli teitä ja puita. Minä kurkotin ja hän kurkotti vastaan avosylin, suuteli mieltäni ja vannoi rakkauttaan kunnes kohtaamme. Kaikkien kukkien takaa hän löysi minut, kun häntä viimeisillä voimillani etsin.

Ei jatkunut hyvin. Tuli talvi, ja kylmä tulikin. Sellaiset pakkaset että hrrrr. Mutta talven jälkeen saapuu taasen ihana Kevät ja Kirsikkapuut puhkeavat taas kukkaan! Ja rakkaus on ikuista ja erilaista joka vuodenajassa. Toivon että saan kohdata yhden kesän hänen kanssaan, sitä toivon paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkunut hyvin. Tuli talvi, ja kylmä tulikin. Sellaiset pakkaset että hrrrr. Mutta talven jälkeen saapuu taasen ihana Kevät ja Kirsikkapuut puhkeavat taas kukkaan! Ja rakkaus on ikuista ja erilaista joka vuodenajassa. Toivon että saan kohdata yhden kesän hänen kanssaan, sitä toivon paljon.

Kovimmankin pakkasen jälkeen tulee se ihana Kevät ja pitkä pitkä kesä.. Toivottavasti yhdessä.

Vierailija
6284/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ehkä tällä viikolla kuvan sun miehestä tai ainakin eräs henkilö väitti sen olevan sun mies. Kylläpä te ootte tosi samannäköisiä. Naimanaamat vai miten sitä sanotaan 😉 Jos oisin törmännyt teihin yhdessä irl, niin oisin varmaan luullut sun miestä sun veljeksi. Ootte nimittäin miehesi kans enemmän samannäköisiä keskenään kuin sinä ja ne sun veljet joiden kuviin oon törmännyt somessa. Epäilen tosin kyllä vieläkin että kuvassa ei ehkä oikeasti ollutkaan sun mies, vaan veli ja tuo yksi henkilö on erehtynyt.

Vierailija
6285/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovimmankin pakkasen jälkeen tulee se ihana Kevät ja pitkä pitkä kesä.. Toivottavasti yhdessä.

<3

Vierailija
6286/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ehkä tällä viikolla kuvan sun miehestä tai ainakin eräs henkilö väitti sen olevan sun mies. Kylläpä te ootte tosi samannäköisiä. Naimanaamat vai miten sitä sanotaan 😉 Jos oisin törmännyt teihin yhdessä irl, niin oisin varmaan luullut sun miestä sun veljeksi. Ootte nimittäin miehesi kans enemmän samannäköisiä keskenään kuin sinä ja ne sun veljet joiden kuviin oon törmännyt somessa. Epäilen tosin kyllä vieläkin että kuvassa ei ehkä oikeasti ollutkaan sun mies, vaan veli ja tuo yksi henkilö on erehtynyt.

Ai niin eräs ja rouvansa. :)

Vierailija
6287/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin eräs ja rouvansa. :)

Mutta ei se ole huono asia! Mies itse sanoi rakastuneensa kauniiseen naiseen. :)

Vierailija
6288/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään "kulmilla"!

Vierailija
6289/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan varmasti.

Vierailija
6290/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä edes yrittää, kun halutaan elämältä niin eri asioita? 

Vierailija
6291/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kersoja

En halua sinun ja ex-akkasi kersoja

En halua olla missään tekemisissä sukulaistesi kanssa

En halua enkä jaksaisi asua yhdessä

En naimisiin

En nussia. Ällöttää koko asia. 

jne.

Mitä järkeä tässä on? 

Vierailija
6292/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kersoja

En halua sinun ja ex-akkasi kersoja

En halua olla missään tekemisissä sukulaistesi kanssa

En halua enkä jaksaisi asua yhdessä

En naimisiin

En nussia. Ällöttää koko asia. 

jne.

Mitä järkeä tässä on? 

Vastaa edes.

Vierailija
6293/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole täällä.

Vierailija
6294/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua penskojasi!!!!!!!!!!!!!!! En uusia penskoja!!!!! Enkä seksiä!!!!!!!

Vierailija
6295/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua penskojasi!!!!!!!!!!!!!!! En uusia penskoja!!!!! Enkä seksiä!!!!!!!

OTATHAN KUITENKIN PATUKKAA PEHVAAN? <3

En ota. ;( 

Haluan vain että tuo tajuaisi, etten halua sen penskoja, en koskaan omia, seksi sen kanssa ällöttää. Yritä jo tajuta. Olen väsynyt tähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6296/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihis, se sun A ei kirjoita sulle täällä, ymmärrä se jo!!!!!!!! Täällä kirjoittelee enimmäkseen naisia, joku muutama mieskin eksyy välllä joukkoon, mutta kukaan niistä ei ole se sun A eikä kirjoita sulle.

Vierailija
6297/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on ulkonäkövaatimukset, ikävaatimukset, ei saa olla paljon aikaisempia parisuhteita, puhumattakaan seksistä tai penskoista, että kelpaisi miehelle. Sitten tämä itse juuri päinvastainen. Oksu. 

Vierailija
6298/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja mutta ei kommentteja....

Vierailija
6299/8206 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään "kulmilla"!

Milloin?