Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
You raise me up...
I'm stronger when I'm on your shoulder..
..to more I can be..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole laittanut sähkäpostia pitkään aikaan. :I
Mä olen hukannut sun yhteystiedot
.
Niin minäkin olen hukannut sinun yhteystiedot
Harvoin ne hukkuu, ne yleensä poistetaan. Ja siihen on aina syy.
Saahan sitä tiedustella, mutta en tietenkään laita tähän mitään tunnisteita :)
Kylmä on tämä maailma yksin tallustaa. Niin vähän on niitä onnen hetkiä, pieni välähdyksiä silloin tällöin.
...Mä rakastan sua liikaa..
Älä riko minua..
<3 mielessä ihan koko ajan.. taas... tekisi mieli pyytää sydämeni takas sulta, mutta en voi enkä tahdo.. olkoon se sinulla. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipaa, jos saapi tiedustella? 😌 Terv yks T nainen
Vierailija kirjoitti:
T.Nainen.
En viitsi laittaa tunnisteita, kyllä me töissä nähdään :)
Hyvä ilma! Taidan vaihtaa netin selaamisen raikkaaseen ulkoilmaan. Pieni päivälenkki tekee terää :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, huomenna nähdään!
Ihanaa? Yhtä tuskaa minun puolestani. Haluan sinua, mutta en tiedä oletko varattu tai onko tämä yksipuolista :(
Vierailija kirjoitti:
Älä riko minua..<3 mielessä ihan koko ajan.. taas... tekisi mieli pyytää sydämeni takas sulta, mutta en voi enkä tahdo.. olkoon se sinulla. Aina.
Tää olkoon vastavuoroista. Mä vaalin sua mun ajatuksissa ja lupaan etten unohda sinua koskaan. Ei kukaan aikaisemmin..ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä riko minua..<3 mielessä ihan koko ajan.. taas... tekisi mieli pyytää sydämeni takas sulta, mutta en voi enkä tahdo.. olkoon se sinulla. Aina.
Tää olkoon vastavuoroista. Mä vaalin sua mun ajatuksissa ja lupaan etten unohda sinua koskaan. Ei kukaan aikaisemmin..ei kukaan.
Mä pidän hyvänä sun sydäntä ja yritän olla rikkomatta sitä
Petyin rankasti, mutta sehän oli sun tarkoituskin. Päätin että alan inhota sua, minkä pitäisi olla helppoa koska yksi toinenkaan ei ajattele susta kovin lämpimästi. Tänä aamuna harmikseni huomasin että taas epäonnistuin.
Vierailija kirjoitti:
Petyin rankasti, mutta sehän oli sun tarkoituskin. Päätin että alan inhota sua, minkä pitäisi olla helppoa koska yksi toinenkaan ei ajattele susta kovin lämpimästi. Tänä aamuna harmikseni huomasin että taas epäonnistuin.
Joskus vielä onnistut.
Yks toinen vaan. En jaksa vastailla jollekin seko-Kihikselle, jolle viesti ei ollut.
Tykkäisitköhän musta jos oisin toisenlainen?
Vaikka fyysisesti pienempi ja sievempi, ja psyykkisesti kiltimpi ja jotenkin neutraalimpi, mutta myös suloisempi.
En tietenkään voi muuttua sellaiseksi, mutta käyhän tuo välillä mielessä, että todnäk natsais paremmin jos oisin sellanen suloinen, pieni ja sievä, suht. hiljainen hihittelijä.
Ei voi mitään, eikä auta jäädä kelailemaan jotain "varmaan jos oisin semmonen ja tommonen niin.."-juttuja, kun en voi mitään esim. fyysiselle olemukselleni ja synnynnäisen temperamentin tasolle.
Haluan pois.