Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
T, mulla on tosi kova ikävä sua. Ei olla nähty pitkään aikaan, mutta silti aina välillä tulet mieleeni ja kova tulee kova ikävä sinua. Sinussa oli jotain niin erityistä. Olisi mukava taas jutella. Jouduin olemaan välillä välttelevä, jopa tyly, tilanteesta johtuen. Mutta uskon että silti huomasit miten tärkeäksi olit minulle tullut. En kehtaa ottaa sinuun yhteyttä. Toivon niin kovasti että sinä ottaisit. Tiedän että niin ei tule koskaan varmaan tapahtumaan, mutta jos vähänkin ajattelet niin, niin ole rohkea ja laita viesti. <3
Ootko J?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos onkin mutusteltu olo... jatka vain! Oikein mielellään... Minäkin voisin vähän maistaa.. vähän enemmänkin... ;) Siitäs sait kun yllytit :D karman kosto on suloinen t. Se kuumaverikkö jonka epäkuntoinen kytkin suli kuumuudessa lopullisesti
Kivaa lemmenleikkiä... Olisikin se oikea Suuri rakkaus vastaamassa ja vastaisi tunteisiini... Unelmia pitää olla jne... En kehtaa enempää revitellä fantasioitani :)
T. Toinen kuumaverinenUnelmoida pitää.
Unelmia pitää olla.
O.S.R. ei sitä koskaan tiedä ;)
Haaveistakin voi tulla totta.
T. Nyt sen kuumaverisen kytkin meni lopullisesti eikä varajärjestelmää tunnetaTämä haave nyt on turhankin suuri. Jos olisikin O.S.R. elämässäni eikä vaan unelmissani, niin kiusaisin häntä kiihkeillä viesteillä... Niin paljon kuin sietäisi...yöt... olis kuumottavia ;)
Huh! Nyt punottaa korvien lisäksi jo poskiakin.. :P Tuossa tapauksessa ne yöt olis aina kuumia....! ;) t. Kuumaverikkö joka yrittää epätoivoisesti etsiä viilennystä jäästä joka sulaa käsiin..
Kuumottaa täälläkin... ;) tulinen suudelma huulillesi, kaulaa alas hitaasti liikkuvat huuleni etsiytyen...hmmm...olet kuuma kissa...<3
Anna jo armoa!!!!!!!!! ;) grrrr...
Oot kuuma puuma... ;) niin viileä ja vakaa, mut olenpa nähnyt villin puolesikin joskus ja tahtoisin nähdä lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mulla on tosi kova ikävä sua. Ei olla nähty pitkään aikaan, mutta silti aina välillä tulet mieleeni ja kova tulee kova ikävä sinua. Sinussa oli jotain niin erityistä. Olisi mukava taas jutella. Jouduin olemaan välillä välttelevä, jopa tyly, tilanteesta johtuen. Mutta uskon että silti huomasit miten tärkeäksi olit minulle tullut. En kehtaa ottaa sinuun yhteyttä. Toivon niin kovasti että sinä ottaisit. Tiedän että niin ei tule koskaan varmaan tapahtumaan, mutta jos vähänkin ajattelet niin, niin ole rohkea ja laita viesti. <3
Niin no, viime kohtaamisen jälkeen hajosin, luulin että olisin vahvempi. Siksi oon vetäytynyt sen jälkeen. Mikään ei oo muuttunut, säikähdin vaan sitä mitä tunsin kun olit tylympi ja välttelevämpi. Oon käynyt kaikenlaiset ajatukset läpi sen jälkeen ja tajusin ja tajuan kyllä tilanteen. Mutta samahan se on mullakin. Otan yhteyttä jos rohkaistun mutta epäilen, pelkään liikaa et nolaan itseni. Katsotaan. Mut tuntien tai tietäen sunkin pitäisi tietää että kyllä muhun kehtaa ottaa yhteyttä. En koskaan voisi olla kenellekään ilkeä, saati sinulle.
Et nolaa itseäsi, ota nyt vaan yhteyttä. Tiedän, ettet voisi olla kenellekään ilkeä ja vastaanotto olisi varmaan ystävällinen. Mutta silti jotenkin se olisi liian rohkeata minulta. Odotan siis viestiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko J?
en
Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again
My my, just how much I've missed you?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata! Miten tässä näin kävi? Oon taas niin pihkassa, että huh huh. Ei saisi ruokkia näitä tunteita. Hyvin pysyivät piilossa aikansa, mutta ei onnistu enää <3 love you äs
Keneltä kelle? Tunnisteita? Samassa tilanteessa. 😩
En kyllä uskalla tunnisteita laittaa. Toivon vaan että olen nyt viisaampi etten menetä yöunia ja ruokahalua rakkaudesta riutuen.
Ei opi ihminen koskaan! Taas tässä riuduttavassa tilassa epätoivoisen rakkauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko J?[/quote
Tiedät että vastaisin sulle kyllä.Kyllä sä kehtaat, ihan niin kuin ennenkin.
Miten tästä voi selvitä järjissään... ;) millään tasolla...
Ottaa yhteyttä somessa eikä itkeä täällä?? Naurettavaa jo jos muka ei ole yhteystietoja. Tyhmyyttä se on.
Hillitse hillitse itsesi...
No en varmaan hillitse!! :D
Mikko Pohjola Ei riitä...
Ei riitä niin... enää...
Mika (Tre), olisi kiva nähdä ja jutella pitkästä aikaa, vaikka huomenna nimipäivänäsi, kun tulen iltapäivällä käymään sun kotihuudeilla :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä voi selvitä järjissään... ;) millään tasolla...
Äläs muuta sano! :)
Vierailija kirjoitti:
Ken kateissa?
Jep.
Toivoo: Asia-Barbie
Kaikki jotka valittavat täällä sitä, ettei kaipaava osoita viestejä suoraan kaivatulle, voisivat ymmärtää, että ihmiset tekevät tai jättävät tekemättä asioita syystä jota te ette aina voi tietää tai ymmärtää. Ei siihen auta kaikkitietävän teinin viisastelut eikä mustavalkoiset pätemiset. Tuo ajattelutapa kuuluu ikään, mutta pitäkää silti turpanne kiinni.
Mulla viiraa pääs sun takiasi. Haistattaisin paskat jos pystysin sulle. Vittujee
Vierailija kirjoitti:
Hillitse hillitse itsesi...
No en varmaan hillitse!! :D
Mikko Pohjola Ei riitä...Ei riitä niin... enää...
Jo riittää, nyt riittää.
En pysty hillitsemään itseäni uteliaisuudeltani. Anteeksi! Tahdon sulle pelkkää hyvää,
Mä en halua katsella sua suoraan silmiin, vaan katsella sun eleitä, taajuuksia, auraa, ajatuksia ilmeitä oloja ja tunteita. silmät on sun kaunis tutkasi ja Sinä ihmisenä olet ihan omalla levelilläsi. olen myyty <3
En kyllä uskalla tunnisteita laittaa. Toivon vaan että olen nyt viisaampi etten menetä yöunia ja ruokahalua rakkaudesta riutuen.