Vappuna -10 kiloa, juhannuksena -20
Kommentit (14)
Riippuu ylipainosta, mutta vapuksi kyllä saat 10kg pois aika helpostikin, jos pysyt tiukkana. Sellainen 7-10kg/kk lähtee alussa, jos ylipainoa on runsaasti. Olettaa tietysti, että ajat kalorit todella alas. Sen sijaan vapusta juhannukseen toiset 10kg on jo turhan kova tavoite. Realistisempaa on tiukalla kuurilla 10kg vapuksi ja siitä juhannukseen vaikka 6-7kg lisää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ylipainosta, mutta vapuksi kyllä saat 10kg pois aika helpostikin, jos pysyt tiukkana. Sellainen 7-10kg/kk lähtee alussa, jos ylipainoa on runsaasti. Olettaa tietysti, että ajat kalorit todella alas. Sen sijaan vapusta juhannukseen toiset 10kg on jo turhan kova tavoite. Realistisempaa on tiukalla kuurilla 10kg vapuksi ja siitä juhannukseen vaikka 6-7kg lisää.
Olen tosiaan lievästi ylipainoinen. Ruokavalion lisäksi minulla on kestävyysliikunta.
Vappuun on 6,5 viikkoa. 10 kg vaatii sitten 1,5 kg viikossa tahtia. Varmaan jos on reilusti ylipainoa ja nestettä niin voi onnistua, mutta kyllähän tuo aika kova tahti on.
Kyllä onnistuu kunhan et lipsu yhtään. Tsemppiä!
Liikuntaa ja paastoa niin onnistuu. Push it to the limit. Hiilarit pois
Vierailija kirjoitti:
Liikuntaa ja paastoa niin onnistuu. Push it to the limit. Hiilarit pois
1.5 kiloa viikossa ei ole turvallista. Hiilareiden sijasta sokeri ja kova rasva pois.
Vappuna +10 kiloa, juhannuksena +20 kiloa. Eikun mässäilemään!
Iltalehdessä juttu Juhasta joka laihtui 50kg kun lisäsi ruokaan joka kerran yhtä tuotetta. Mikä se mahtoi olla? Onko kukaan lukenut kun on maksumuurin takana? Itse veikkaan öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä juttu Juhasta joka laihtui 50kg kun lisäsi ruokaan joka kerran yhtä tuotetta. Mikä se mahtoi olla? Onko kukaan lukenut kun on maksumuurin takana? Itse veikkaan öljyä.
Kyllä sitä aika äkkiä laihtuu jos ruuassa ei ole kuin yhtä tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja jouluna +40
Tasan tarkkaan noin on päässyt käymään ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ei terveysvinkkejä halua lehdet köyhille paljastaa!
Miksi olet päästänyt itsesi lihomaan, kun laihduttaa pitää.