Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6101/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen hetken jossa oltiin läsnä vain me kaksi, vaikka luulin olevani yksin ihmisten keskellä. Katsoin tuleen, muiden hälyn ulottumattomissa. Myöhemmin ymmärsin, että tarkkailit mua jo silloin, hiljaa sivusta. Tuo muisto täydentyi ja näen siinä meidät, sellaisina kuin olemme puhtaimmillamme. Tunnistatko itsesi?

Vierailija
6102/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä voi selvitä järjissään... ;) millään tasolla...

En minä vaan tiedä... ;)

Ottaisit yhteyttä ja tehtäisiin unelmista totta. Mut kun se järki aina voittaa ja sydänparka jää kärsimään...vaikea yhtälö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan aina sen hetken jossa oltiin läsnä vain me kaksi, vaikka luulin olevani yksin ihmisten keskellä. Katsoin tuleen, muiden hälyn ulottumattomissa. Myöhemmin ymmärsin, että tarkkailit mua jo silloin, hiljaa sivusta. Tuo muisto täydentyi ja näen siinä meidät, sellaisina kuin olemme puhtaimmillamme. Tunnistatko itsesi?

oli miten oli, mutta mielelläni tuntisin sinut ... ;)

ja tunnenhan minä . tähän ulapeyccy

Vierailija
6104/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ken kateissa?

Jep.

Toivoo: Asia-Barbie

Entä Skipper? Eikö hän meinaa mitään??

Vierailija
6105/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä käy kuitenkin niin moni, niin voisit antaa vihjeeksi nimeni ensimmäisen kirjaimen.

Vierailija
6106/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikea mies.

Vierailija
6107/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikea mies.

True dat.

Vierailija
6108/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan tosi monta hetkeä jolloin tuijotit mua pitkään silmiin etkä saanut katsetta irti.

Vierailija
6109/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla viiraa pääs sun takiasi. Haistattaisin paskat jos pystysin sulle. Vittujee

Kenen takia? Laita tunniste.

Vierailija
6110/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viiraa pääs sun takiasi. Haistattaisin paskat jos pystysin sulle. Vittujee

Kenen takia? Laita tunniste.

mies menneisyydestä. ei sillä ole enää väliä, tai on mutta ei voi mitään. menetin suuren ystävyyden, sitä suren. en ymmärrä miten voin surra ihmistä jota en koskaan oikeasti tuntenut näin paljon. ja miten voin ikävöidä näin paljon "tuntematonta" . en ymmärrä. ehkä koin jotain sellasta tuttuutta mitä en enää tässä elämässä kohtaakaan. toivottavasti vastaan tulee muuta hyvää ja kivaa, ei koskaan enää kuitenkaan häntä.

Vierailija
6111/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kaikki taikaa, illuusiota suuri puhallus, fantasiaa, eskapismia, tarua ja satua.

Miksi se tuntui silti niin todelta?

Vierailija
6112/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T, mulla on tosi kova ikävä sua. Ei olla nähty pitkään aikaan, mutta silti aina välillä tulet mieleeni ja kova tulee kova ikävä sinua. Sinussa oli jotain niin erityistä. Olisi mukava taas jutella. Jouduin olemaan välillä välttelevä, jopa tyly, tilanteesta johtuen. Mutta uskon että silti huomasit miten tärkeäksi olit minulle tullut. En kehtaa ottaa sinuun yhteyttä. Toivon niin kovasti että sinä ottaisit. Tiedän että niin ei tule koskaan varmaan tapahtumaan, mutta jos vähänkin ajattelet niin, niin ole rohkea ja laita viesti. <3

Voi sua....laita kuitenkin viestiä. Haluaisin kuulla susta jotain. Mielessä oot.

Vierailija
6113/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan tosi monta hetkeä jolloin tuijotit mua pitkään silmiin etkä saanut katsetta irti.

Minkä väriset ja millaiset silmät tuijottajalla oli?

Vierailija
6114/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä käy kuitenkin niin moni, niin voisit antaa vihjeeksi nimeni ensimmäisen kirjaimen.

M

Vierailija
6115/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä muistat tosi monta hetkeä, kun tuijotin sua silmiin enkä saanu katsetta irti... no mitenkäs sun oma laitas on? Onhan se mukavaa tietenki saada huomioo ja siitä tulee riippuvaiseksi. Eli taisin olla sulle pelkkää leikkiä? Nää leikit vaan ei oo pelkkää leikkiä kun ei enää teinejä olla ja jos huomasit mulla olevan tunteita olisit lopettanu 🙁

Vierailija
6116/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisen ja vihreän sekoitukset. Tosin pupillit oli yleensä niin isot että tarkkaa silmien väriä oli vaikea nähdä. Ne näytti aina tummilta, vaikka ei oikeasti taida olla kovin tummat.

Vierailija
6117/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä muistat tosi monta hetkeä, kun tuijotin sua silmiin enkä saanu katsetta irti... no mitenkäs sun oma laitas on? Onhan se mukavaa tietenki saada huomioo ja siitä tulee riippuvaiseksi. Eli taisin olla sulle pelkkää leikkiä? Nää leikit vaan ei oo pelkkää leikkiä kun ei enää teinejä olla ja jos huomasit mulla olevan tunteita olisit lopettanu 🙁

Ei mennyt sulle

Vierailija
6118/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T, mulla on tosi kova ikävä sua. Ei olla nähty pitkään aikaan, mutta silti aina välillä tulet mieleeni ja kova tulee kova ikävä sinua. Sinussa oli jotain niin erityistä. Olisi mukava taas jutella. Jouduin olemaan välillä välttelevä, jopa tyly, tilanteesta johtuen. Mutta uskon että silti huomasit miten tärkeäksi olit minulle tullut. En kehtaa ottaa sinuun yhteyttä. Toivon niin kovasti että sinä ottaisit. Tiedän että niin ei tule koskaan varmaan tapahtumaan, mutta jos vähänkin ajattelet niin, niin ole rohkea ja laita viesti. <3

Voi sua....laita kuitenkin viestiä. Haluaisin kuulla susta jotain. Mielessä oot.

Joo mielessä olet! Hmm. . Sitä viestiä. .

Vierailija
6119/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua ihan kreisipaljon❣

Vierailija
6120/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisen ja vihreän sekoitukset. Tosin pupillit oli yleensä niin isot että tarkkaa silmien väriä oli vaikea nähdä. Ne näytti aina tummilta, vaikka ei oikeasti taida olla kovin tummat.

Minkä väriset silmät sulla on ja miksi sä katsoit niin pitkään takaisin?

Ketju on lukittu.