Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ai ne on vielä saman ihmisen viestejä. Mä vaan katon noita numeroita että uupuupa monta viestiä välistä. Ja sitten tietysti kun valitan viestien poistelusta, niin ne minunkin valitukset poistetaan. Siksi luulin jo että kaikki muut poistetaan paitsi ne joissa on selkeästi nimi kelle ne on osoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ai ne on vielä saman ihmisen viestejä. Mä vaan katon noita numeroita että uupuupa monta viestiä välistä. Ja sitten tietysti kun valitan viestien poistelusta, niin ne minunkin valitukset poistetaan. Siksi luulin jo että kaikki muut poistetaan paitsi ne joissa on selkeästi nimi kelle ne on osoitettu.
Tuo ihminen kokee itsensä tärkeäksi tuosa "duunissaan" poistattessaan mielivaltaisesti viestejä, jotka ärsyttää häntä itseään. Antakaamme tuon vatipään toteuttaa omaa agendaansa ja kokea tuo tekemisensä tärkeys ja saamansa huomio (joskin negatiivinen) ;D
Av-palsta ei tietenkään ole mikään senssipalsta, mutta olisihan se kiva kun voi pikkuisen epätoivoisesti yrittää laittaa ihastukselle terveisiä. Ei suinkaan se keneltäkään ole pois? :D
Nauttisin matkasta. Todellakin. Satasta. Unissani jopa olen maistanut palan.
Hyvä on sitten, menen kun en saa minäkään mitään kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on sitten, menen kun en saa minäkään mitään kirjoittaa.
Samat sanat.
Vaihtaisko tän ketjun suomi24:seen vai jodeliin.
Mihin nää viestit häviää täältä :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ihminen kokee itsensä tärkeäksi tuosa "duunissaan" poistattessaan mielivaltaisesti viestejä, jotka ärsyttää häntä itseään. Antakaamme tuon vatipään toteuttaa omaa agendaansa ja kokea tuo tekemisensä tärkeys ja saamansa huomio (joskin negatiivinen) ;D
Kohdalleen👍
En tiedä kuka olet, kiitos kuitenkin avusta.
Giving up on you:), minä tunnistan, miksi mode kihona poistit;)?
Ylilaudan Ihmissuhteet > Painekattilassa on paremmat jutut.
Olipa taas vauhdikasta ja kiinnostavaa, dee! Vitsi noita spekulaatioita. Mä saatan hyvinkin kuolla nauruun, mut mitä sitte? Arghh! 😁
Vierailija kirjoitti:
Mihin nää viestit häviää täältä :O
Tämä on nykyään vauvan meininki.
Vois perustaa Suomi24 yhden yhtenäisen kaipausketjun?
Tai Ylilaudalle?
Jodelia en käytä, kannattaisko? Onks siellä hyvät stoorit?
Tai sitte lähdetään kaikki vaan elämään elämäämme ja joko otetaan härkää sarvista TAI unohdetaan ja mennään eteenpäin, oisko mitään?:D
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin matkasta. Todellakin. Satasta. Unissani jopa olen maistanut palan.
Mihin tää oli?
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuteen. Kaipaan sinua, mutten usko että olet edes nurkan takana. Olen loppujen lopuksi tavattoman ujo ja jollet tee aloitetta silloin kun tapaat minut tai anna vahvoja merkkejä tunteistasi, pelkään että mitään ei silloin tapahdukaan. No nähtäväksi jää elänkö sinkkuelämää koko loppuelämäni.
Voiko loppuelämän sinkkuus riippua yhdestä ihmisestä. Eikö maailma ole täynnä mahdollisuuksia? Ilmeisesti kaipauksen kohde ei tiedä tunteistasi, mutta jos et tiedä onko toinenkaan sinusta kiinnostunut, on yhtälö melko mahdoton onnistuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Tai Ylilaudalle?Jodelia en käytä, kannattaisko? Onks siellä hyvät stoorit?
Tai sitte lähdetään kaikki vaan elämään elämäämme ja joko otetaan härkää sarvista TAI unohdetaan ja mennään eteenpäin, oisko mitään?:D
Taidan mennä eteenpäin. Ihastuminen on muutenkin jo hiipumassa. Koukutuin foorumiin sen pitkän kaipausketjun myötä eikä sen poistamisen jälkeen vauva ollut (mulle) ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai Ylilaudalle?Jodelia en käytä, kannattaisko? Onks siellä hyvät stoorit?
Jodelissa on aika nuorta porukkaa, mutta se on kaupunkikohtainen, joten siinä mielessä kiva että saa olla tietyiltä ihmisiltä rauhassa.
Ja sama meno jatkuu, mä en ilmeisesti saa tuntojani tänne kirjoittaa?:D
Jotenkin koomista, ihan ku mun jaarittelut ketään pahentais.
(Niitä siis poistellaan, kerkee olla yleensä vaan vähän aikaa)