Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
41/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-miehelle, pitkälle vaalealle 💕 kiitos ylläristä. Kummasti piristi työpäivää.

Vierailija
42/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sua. Ei voi mitään.

Nyt olisin tyhmä jos en osaisi yhdistää tätä johonkin, mutta entä -jos se et olekkaan sinä?-

Entä jos joku fuulaa ja leikkii.

Entä jos minuun on rakastunut joku toinen. Niin pitkän ajan päästä on vaikea uskoa enää mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sua. Ei voi mitään.

Nyt olisin tyhmä jos en osaisi yhdistää tätä johonkin, mutta entä -jos se et olekkaan sinä?-

Entä jos joku fuulaa ja leikkii.

Entä jos minuun on rakastunut joku toinen. Niin pitkän ajan päästä on vaikea uskoa enää mihinkään.

Kukapa ei osaisi yhdistää rakkaudentunnustusta johonkin?

Tuossa viestissä ei ollut mitään tunnistettavaa, siksi sen uskalsinkin kirjoittaa.:D

Vierailija
44/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näköjään vieläkään kyennyt unohtamaan. Mun ikkunan alla kadulla kulki puoli tuntia sitten joku, joka näytti ihan sinulta sen vilauksen jonka ehdin siitä sattumalta nähdä. Nyt pyörit sitten taas mielessä ihan koko ajan. Etkä se varmasti edes ollut oikeasti sinä.

Vierailija
45/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kirjoittaa jotain mutta en uskalla. T, Heidi

Vierailija
46/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhut ryhmässä, kannattaa katsoa mua silmiin vaan lyhyesti. Muuten voin luulla, että säkin oot ihastunut muhun. :)

Onneksi et huomaa että pidän susta vaikka kaiken muun kyllä huomaat. Monen vuoden kokemuksella osaan kyllä peittää tunteeni.

Vierailija
47/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskalsit sitten kuitenkin. ;) Nyt kun olet aloittanut, niin jatka samaan malliin. :)

Vierailija
48/8206 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuteen. Kaipaan sinua, mutten usko että olet edes nurkan takana. Olen loppujen lopuksi tavattoman ujo ja jollet tee aloitetta silloin kun tapaat minut tai anna vahvoja merkkejä tunteistasi, pelkään että mitään ei silloin tapahdukaan. No nähtäväksi jää elänkö sinkkuelämää koko loppuelämäni.

Vierailija
49/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 5

Kunpa voisin rakastaa sinua kuten sinä kerrot rakastavasi minua! Ethän edes tunne minua vielä. Tunteesi ovat käsittämättömän vahvoja ja vyöryvät kaiken aiemmin kokemani ylitse, mutta en voi vastata niihin, enkä uskoa että ne kohdistuvat minuun todellisena henkilönä. Olet värikkäällä mielikuvituksellasi rakentanut haavekuvan, rakastat sitä kuvaa, ja syystä tai toisesta näet minut tuon kuvan henkilöitymänä. Tulen vieraaksesi tapahtumaasi, koska tahdon olla ystäväsi. Toivon, että voit kunnioittaa sitä, mitä lupasit minulle: että olet iloinen kohtaamisestamme, vaikka siitä ei tulisikaan rakkaussuhdetta.

Mies 6

Jos tapaan sinut, kestätkö sen että näytän tunteeni avoimesti? Meillä on ollut paljon analyyttisia keskusteluja, joista olen nauttinut, mutta osaatko kohdata tunteellisen puoleni? Osaammeko nauraa yhdessä? Tukeutua toisiimme?

Mies 7

Jos tapaan sinut uudelleen, kuunteletko minua? Oletko kiinnostunut minusta henkilönä, vai ainoastaan kehona ja älyllisenä sparrauspartnerina? Oletko mennyt itsesi etsimisessä toiseen äärilaitaan sen jälkeen, kun tajusit olevasi liian tunteeton? Onko sinulla todellisuudessa vieläkään aitoja tunteita; kompensoitko niiden puutetta korostamalla primitiivisyyttä ja impulsiivisuutta? Osaisinko minä näyttää sinulle, mitä tunteet ovat? Osaisitko sinä ottaa minut vastaan? En saanut kiinnostuksestasi käsitystä tai otetta kun olimme yhdessä, enkä kai omastanikaan. Muistan, että nauroin enemmän kuin kenenkään toisen kanssa. Muistan, että vaikutuin sinusta monella tavalla. Tunnen, että tarinamme ei ole vielä lopussa, vaikka en tiedäkään mihin se johtaa, enkä sitäkään milloin olisin valmis tapaamaan sinut uudelleen.

Mies 8

Oletko minulle liian kaukana tutusta? Ihailen sinua ja toimintaasi, mutta en tiedä miten osallistua siihen. Arvelen olevani liian strukturoitu sinulle, ja että sinä olet ehkä liian höttöinen minulle. Et ole pitänyt siitä, että en vastaa viesteihisi välittömästi ja selkeästi osoita kiinnostustani aktiivisesti. Onko sinulle ongelma, että nainen ei jo ennen ensimmäistä tapaamista palvo maata jalkojesi alla?

Mies 9

Jos tapaan sinut, ja olen väsynyt, ymmärrätkö minua? Etsinkö sinusta isän korviketta, joka tulisi ja veisi turvaan? Antaisinko koskaan sinun olla heikko? Pitäisinkö sinusta jos olisit? Perustuuko viehätyksesi vain siihen, että olet vanhempi ja menestynyt? Voiko siltä pohjalta rakentaa toimivaa suhdetta?

Mies 10

Osoitatko minulle, mitä ihmettä oikein olen etsimässä? Minkälainen mahdat olla? Milloin tapaan sinut? Oletko joku edellisistä, ja minä en vain ymmärrä sitä vielä?

Ehdotan vakavasti että ole yksin. Sulla on enemmän kysymyksiä kun mitään järkevää luettavaa. Opettele itsesi kanssa olemista niin loppuu nämä tälläiset listat miehistä.. (lorttomaine)

Vierailija
50/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas susta unta.

Tuntuu, etten kestä enää tai kestän toki kun on pakko, mutta...

Mitähän sä tunnet?

Ja onkohan meidän käsitykset kohtaavia?

Olisi helpompaa jos tietäisi, onko sulla tai onko ylipäätään koskaan ollutkaan mitään fiiliksiä minusta?

En halua sulle tunteitani ilmaista kun en ole varma olenko vaan yksin "ottanut kierroksia" tunteideni kanssa ja ootsä tyyliin sillee "Ai niin toiki muija on olemassa, enpä muistanutkaan"..

Ja sitten ns. järki, se sellanen rationaalisempi tunne.

Sen mukaan olen todellisuudesta irtaantunut haihattelija ja typerys, kun enää edes muistan sua.

Sen mukaan ei myöskään ole järkevää olla tekemisissä (ei kyllä ollakaan, mutta ei myöskään pitäisi olla), meillä ei ole mitään yhteistä (ei kai olekaan, mutta välillä intuitatiivinen tunne sanoo, että on paljonkin) eikä sua ole ikinä kiinnostanut sillä tavalla kuin mulla (tässä toisaalta pitää muistaa, etten ole suoraan sinulle tunteitani ilmaissut enkä muutenkaan vissiin kauheesti mitään hyvää sanonu ja silti totuus on joku aivan tosi toisenlainen, toisaalta en tiedä voiko suoraan verrata kun sukupuoleltani ei odoteta aktiivisuutta enkä tiiä meneekö se sitten oikeesti sen mukaan ja saako mennä?).

Sitten tietysti sekin, että ainoa tunne mikä saa ruokaa on tuo nimenomainen "järkitunne".

En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu?

PS. Hyvää päivää, nauti elämästä ja auringosta<3

Vierailija
51/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni kuuluu vain sinulle! Kaipaan ja ikävöin sinua  <3

Vierailija
52/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskalsit sitten kuitenkin. ;) Nyt kun olet aloittanut, niin jatka samaan malliin. :)

Vaikutat vittumaiselta, joten sulle ei varmaan ollut mitään asiaa.

Vierailija
53/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se mitä en voi sanoa, sun tarvii ymmärtää. Kaikki mitä en voi osoittaa, sun tarvii nähdä. Tuntea.

Vierailija
54/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I ♡ yu Raul

Vierailija
55/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mielessäni A <3<3<3<3

Naiselle ;)

Vierailija
56/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sulle 🌞

Vierailija
57/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos taas, terapiaketju.:D

Vierailija
58/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Kurt, en usko että ikinä löydän ketään joka kelpais mulle koska sä oot vaan niin ihku. Kunpa voisin siirtyä aikakoneella Minneapolikseen vuoteen -88. Rakastuttaisiin toisiimme ihan varmasti! <3

Vierailija
59/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannulle <3

Terkuin J

Vierailija
60/8206 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia yksi ihminen saa poistattaa puolet viesteistä?

Ketju on lukittu.