Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
L, sun kosketus on taikaa. -E
Sä voit jo lopettaa kulmilla pyörimisen, en aio sun kanssa jutella, enkä aio ottaa sua edes ystäväksi. Olet tyyppi, jonka haluan pitää todella kaukana itsestäni ja läheisistäni. Sussa on ahdistelijan vikaa, ja muutakin vikaa. En näe sussa enää mitään hyvää. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitäänkö sellaista, että Moneltako sun suuri ihastuksesi on ollut viimeksi paikalla whatsapissa, ja minkä väriset silmät ja hiukset hänellä on?
Vastaus on 19.08 ja hänellä on ruskeat silmät ja hyvin tummat hiukset (ruskeat).
Oliko vastaukseni oikea eli oletko se Sinä... tämän päivän vastaava lukemasi oli 13.24?
Vierailija kirjoitti:
Sä voit jo lopettaa kulmilla pyörimisen, en aio sun kanssa jutella, enkä aio ottaa sua edes ystäväksi. Olet tyyppi, jonka haluan pitää todella kaukana itsestäni ja läheisistäni. Sussa on ahdistelijan vikaa, ja muutakin vikaa. En näe sussa enää mitään hyvää. Se siitä.
Usko nyt ettet ole hän, jolle ehdotin juttelemista. Oot erehtynyt henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌵
Ai joku iso vihree keskari vai?
Miten niin? Sellaisenako sinä sen näät?
Kysyin kaktustytöltä, en sulta, darling. ;)
Kerro lisää kaktustytöstä?
Mitäpä minä hänestä... Pieni ja suloinen, eikä lainkaan niin kuin kukaan muu. Olisimme kulkeneet omia polkujamme, mutta yhdessä, vaan rakkaus on maailman pelottavin asia.
Mistä kaktustyttö tunnistaa sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitäänkö sellaista, että Moneltako sun suuri ihastuksesi on ollut viimeksi paikalla whatsapissa, ja minkä väriset silmät ja hiukset hänellä on?
Vastaus on 19.08 ja hänellä on ruskeat silmät ja hyvin tummat hiukset (ruskeat).
Oliko vastaukseni oikea eli oletko se Sinä... tämän päivän vastaava lukemasi oli 13.24?
Kysyppä siellä whatsappissa 😂😂😂 vai oletko vain pahanpäiväinen kyttäri😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tän päivän kellonaikaani. Eilinen aika täsmää. Silmienväri ei. Eli tuskin.
Rakas joulupukki, toivoisin rahaa.
Tekis mieli alkaa seuraamaan sua instassa, vaan en voi kaiken sen jälkeen mitä menin kertomaan.
M, mitä jos vetäydyttäisiin jonnekin ihan kahdestaan? Edes yhdeksi illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌵
Ai joku iso vihree keskari vai?
Miten niin? Sellaisenako sinä sen näät?
Kysyin kaktustytöltä, en sulta, darling. ;)
Kerro lisää kaktustytöstä?
Mitäpä minä hänestä... Pieni ja suloinen, eikä lainkaan niin kuin kukaan muu. Olisimme kulkeneet omia polkujamme, mutta yhdessä, vaan rakkaus on maailman pelottavin asia.
Mistä kaktustyttö tunnistaa sinut?
Toki voisin tehdä itseni täysin tunnistettavaksi mitä moninaisimmin sanankääntein, sillä niin oli monta "vain meidän juttua", mutta kyllähän hän mut tosta mun edellisestä viestistä tunnistaa, jos täällä olisi. Naurattaa, kun tulin piiiitkästä aikaa tälle palstalle lueskelemaan ja heti tuli vastaan tommonen mulle sopiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt ettet ole hän, jolle ehdotin juttelemista. Oot erehtynyt henkilöstä.
Niinpä. Tais olla Pippurille🌶😬
Olisitko ystävällinen ja jättäisit minut rauhaan. Ikävä kyllä, en ole sinusta kiinnostunut. Minulla on omaperhe ja se riittää.
Olet sheivannut kainalot.... ;)
Kovan päivän ilta. Taidan laittaa pään tyynylle. ; )
Sua vaan mä kaipaan, ketäs muuta.