Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5561/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ystävällinen ja jättäisit minut rauhaan. Ikävä kyllä, en ole sinusta kiinnostunut. Minulla on omaperhe ja se riittää.

🌶?

Vierailija
5562/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ystävällinen ja jättäisit minut rauhaan. Ikävä kyllä, en ole sinusta kiinnostunut. Minulla on omaperhe ja se riittää.

Auttaisi varmaan paremmin jos sanoisit hänelle suoraan irl etkä täällä. Näitä aika harva lukee, saati sitten tunnistaa ilman tunnisteita. Sano hänelle tuo irl heti seuraavalla kerralla kun hän häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen totuus on, että monet ihmiset rakastavat toisiaan mutta eivät ole yhdessä ja monet ihmiset ovat yhdessä mutta eivät rakasta toisiaan. Sami, ootko samaa mieltä?

Vierailija
5564/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa että usein selitän tapahtumia elämässäni kohtalona. Tällä menetelmällä pitkässä elämän juoksussa elämän tapahtumat asettuvat oikeisiin uomiinsa ja mittasuhteisiin ja kaikille tapahtumille löytyy lopulta hyväksyttävä logiikka ja tarkoitus. Näin elämäni siis tähän mennessä.

Silti sinuun ihastumista tai peräti rakastumista en pysty millään aikaisemmalla menetelmällä selittämään. Sinun merkityksesi mittasuhteet eivät selity minulle eivätkä mahdu aikaisempiin käsityksiini.

En siis ymmärrä miksi silloin tulit ja valjastit itsesi minuun siten, että olen jokaista soluani myöten sinussa kiinni. Olet siis jotain suurempaa josta minulla ei ole ollut aikaisempaa käsitystä.

En silti pysty uskomaan että osaltamme kaikki pysähtyisi tähän. Tiedän että kerran vielä kohtaan sinut edessäni ja olet oleva minun.

Rakkaudella J

Vierailija
5565/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omaperhe???? oma perhe huom. ei ole yhdyssana.

Vierailija
5566/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, sinä, kaktustyttö! Lienet sievä kuin mikä, ja mistä sut sit tunnistaa?

Vierailija
5567/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas <3

Vierailija
5568/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään. Ei kenellekään. Koti-ihmisenä hajoan sisältä, kun en voi hyvin kotona. Olen niin pirstaleina, ainoa hyvä asia on niin rakkaat lapset. Mutta mitä teen pahanoloni kanssa?

Olen ihmetellyt paljon itseäni. Olen toiminut vastoin moraaliani, periaatteitani, rakastumalla väärään aikaan, väärään henkilöön, kaikin tavoin väärin. Voiko ihminen rakastua niin paljon, että rakkaus saa ihmisen jopa ylittämään omat periaatteet, moraalin, tahdon? En hyväksy tällaista rakkautta. En hyväksy.

En olisi ikinä uskonut itsestäni, paljon olen miettinyt että lopulta en olisi tosi tilanteessa voinutkaan edetä väärin jos siihen olisi ollut tilaisuus, onneksi ei ollut, missään vaiheessa.

Olen miettinyt, miksi ihastuin? Mikä toisessa kiehtoi? En todellakaan ole ihastuvat tyyppiä, siksi olen tätä pohtinut.

Jokin kummallinen, intensiivinen naisenvaisto ärsyttävän itsepintaisesti sanoi sydämessäni, että tämä ihminen on sisimmissään herkkä, tunteellinen, romanttinen, hyvin huolehtiva, hyvin perhekeskeinen, joka kerran sydämen avattuaan pitää ikuisesti kiinni rakkaistaan, joka rakastaa kotielämää ja sen yksinkertaisia iloja, on intohimoinen ja tunteellinen, sukurakas, konservatiivinen arvoiltaan, perinteinen mies, on vaatimaton omissa tarpeissaan mutta sydämeltään leijona läheistensä puolesta. Joka tykkää pitää kiinni vanhasta, ja viihtyy pienessä piirissä, vain läheisten kesken.

Ja on hyvännäköinen.

No, nyt olen pirstaleina, ei ole mitään. Enkä haluakaan mitään. Lähinnä koen itseinhoa. Ja myös vähän kyynisesti naureskelen itselleni näistä sydämen tulkinnoista, kun miten voin ajatella ihmisestä jotain tuollaista, kun en tunne toista yhtään, En edes tiedä ikää, enkä yhtään mitään. Jos hassut ajatukseni pitävät paikkaansa, se olisi todiste naisen sydämen viisaudesta ja herkkyyden voimasta.

Mutta mitäpä siitä, en jaksa miettiä enää asiaa. Eikä asia kuulu minulle millään tavalla.

Nyt seison oman rakkauteni haudalla, ja mietin että lapset ovat tärkeimmät, siksi jään tähän liittoon, itsearvostus on kadonnut, mutta sekään ei enää tunnu missään. Raavin kasaan elämäni niistä hyvistä hetkistä mitä on, eikä niistä lapset ole todellakaan vähäisimmät.

Vierailija
5569/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M, mitä jos vetäydyttäisiin jonnekin ihan kahdestaan? Edes yhdeksi illaksi.

Joo. Koska sulle kävis?

Vierailija
5570/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienosti ja taitavasti kirjoitettu.

Vierailija
5571/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään. Ei kenellekään. Koti-ihmisenä hajoan sisältä, kun en voi hyvin kotona. Olen niin pirstaleina, ainoa hyvä asia on niin rakkaat lapset. Mutta mitä teen pahanoloni kanssa?

Olen ihmetellyt paljon itseäni. Olen toiminut vastoin moraaliani, periaatteitani, rakastumalla väärään aikaan, väärään henkilöön, kaikin tavoin väärin. Voiko ihminen rakastua niin paljon, että rakkaus saa ihmisen jopa ylittämään omat periaatteet, moraalin, tahdon? En hyväksy tällaista rakkautta. En hyväksy.

En olisi ikinä uskonut itsestäni, paljon olen miettinyt että lopulta en olisi tosi tilanteessa voinutkaan edetä väärin jos siihen olisi ollut tilaisuus, onneksi ei ollut, missään vaiheessa.

Olen miettinyt, miksi ihastuin? Mikä toisessa kiehtoi? En todellakaan ole ihastuvat tyyppiä, siksi olen tätä pohtinut.

Jokin kummallinen, intensiivinen naisenvaisto ärsyttävän itsepintaisesti sanoi sydämessäni, että tämä ihminen on sisimmissään herkkä, tunteellinen, romanttinen, hyvin huolehtiva, hyvin perhekeskeinen, joka kerran sydämen avattuaan pitää ikuisesti kiinni rakkaistaan, joka rakastaa kotielämää ja sen yksinkertaisia iloja, on intohimoinen ja tunteellinen, sukurakas, konservatiivinen arvoiltaan, perinteinen mies, on vaatimaton omissa tarpeissaan mutta sydämeltään leijona läheistensä puolesta. Joka tykkää pitää kiinni vanhasta, ja viihtyy pienessä piirissä, vain läheisten kesken.

Ja on hyvännäköinen.

No, nyt olen pirstaleina, ei ole mitään. Enkä haluakaan mitään. Lähinnä koen itseinhoa. Ja myös vähän kyynisesti naureskelen itselleni näistä sydämen tulkinnoista, kun miten voin ajatella ihmisestä jotain tuollaista, kun en tunne toista yhtään, En edes tiedä ikää, enkä yhtään mitään. Jos hassut ajatukseni pitävät paikkaansa, se olisi todiste naisen sydämen viisaudesta ja herkkyyden voimasta.

Mutta mitäpä siitä, en jaksa miettiä enää asiaa. Eikä asia kuulu minulle millään tavalla.

Nyt seison oman rakkauteni haudalla, ja mietin että lapset ovat tärkeimmät, siksi jään tähän liittoon, itsearvostus on kadonnut, mutta sekään ei enää tunnu missään. Raavin kasaan elämäni niistä hyvistä hetkistä mitä on, eikä niistä lapset ole todellakaan vähäisimmät.

Kirjoitat riipaisevan kauniisti. Saanko kysyä, kauanko olet ollut rakastunut?

Vierailija
5572/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ❤️

Vierailija
5573/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää herää kysymys mitä sinä täällä teet ja itsellesikö todistelet?! 😊

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
5574/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks toi ärripurri ei tarkoittanut mua. Ehdin jo luulla🌶

Vierailija
5575/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sinua niin...

Sydän särkyy

Vierailija
5576/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsutti

Vierailija
5577/8206 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M, mitä jos vetäydyttäisiin jonnekin ihan kahdestaan? Edes yhdeksi illaksi.

Joo. Koska sulle kävis?

Vaikka ens viikolla.

Vierailija
5578/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän aktiivisesti unohtaa sinut, onnistumatta siinä kuitenkaan ja siksi kirjoitan taas täällä.

Vierailija
5579/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän aktiivisesti unohtaa sinut, onnistumatta siinä kuitenkaan ja siksi kirjoitan taas täällä.

Olis ratkaisu: Kirjoita sille suoraan. Pistä viesti, selvänä ja kysy mitä kuuluu. 

Älä tee sitä kännissä yöllä vaan päivällä. Varastat huomion kivasti yllättämällä ja jos homma ei lähde eteneen vaikka kahvilaan niin menee mukavaan viestittelyyn ihan sillä että olet kiva kaveri ;)

Vierailija
5580/8206 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Tätä mie toivon ja olisin valmis antaan aika paljon et se mies viestittes ja kirjottelis mulle vaikka vain kaverina. Ei olla vielä siinä pisteessä että uskaltaisin ite tehdä aloitetta. Ehkä joskus jos tää toinen ei rohkaistu.

Hän sais hymyn mun kasvoille ja tekis mut niin onnelliseksi ihan simppelillä viestillä. Oi että. 😊

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis ratkaisu: Kirjoita sille suoraan. Pistä viesti, selvänä ja kysy mitä kuuluu. 

Älä tee sitä kännissä yöllä vaan päivällä. Varastat huomion kivasti yllättämällä ja jos homma ei lähde eteneen vaikka kahvilaan niin menee mukavaan viestittelyyn ihan sillä että olet kiva kaveri ;)

Ketju on lukittu.