Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4821/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tähän täysin.

Vierailija
4822/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän täysin.

5476 viestiin tarkoitettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita sitä oikein ajatteli ennen. Siis ennen sua, kulta.

Sitä oli ennen jonkinlaisessa kuplassa. Nyt olen tajunnut totuuden.

Mikä on totuus?

Jos kerron totuuden niinkuin se on kestääkö hän sitä ja antaa kaiken anteeksi sinulle?

Se mikä on sinulle totuus ei ole välttämättä toisen totuus. Älä ikinä kuvittele tietäväsi mitä muut tekevät, saavat tehdä ja mitä annetaan anteeksi. Et tiedä.

Omasta puolestani: kerro vaan.

Ok. Olen ollut osallinen totuuteen joten tiedän

Vierailija
4824/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan olevani taas täällä kirjoittamassa tänne. Olo on kuin mehiläisellä hunajapurkilla <3

Vierailija
4825/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on jotain niin lumoavaa, että saat mut ihan veteläksi. Riittää kun oot samassa huoneessa. Ja sitten kun lähdet pois, lamaannun ja haluun vain olla yksin. Kesti kauan ennen kuin mä ihastuin suhun, enkä osaa vieläkään sanoa susta mitään pahaa. Sussa on kaikki oikein. Rakastan Sua.

Vierailija
4826/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme saa haluta toisiamme niin, että valehdellaan

Kotona koskaan rakkaillemme, tämä on sääntö ensimmäinen.

Emme saa sanoa toisillemme

"Mitäpä jos kaiken riisuisimme?

Avaamme viimeisenkin portin." <3

Vierailija
4827/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei bemarimies. Hus pois jo mun mielestä. Oot paha paha.

Vierailija
4828/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että meillä olisi näin? Laulu on kylläkin on kaunis ja liikuttava; ja siihen voi helpolla samaistua. 

Vierailija
4829/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon tota laulua, kun se on niin osuva. Välillä mietin, että petänkö mä itseäni ja muita, kun paljon helpompaa olis vaan päästää kaikki ulos. Mutta siitä tulisi muille enemmän surua kuin itselle onnellisuutta, niin en mä kerro.

Vierailija
4830/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi hetki sinun kanssa, olis asioita. Tai vois vain olla lähellä. Tuo muu tarvii vielä aikaa. Tänään on vähän huono päivä, suonet anteeksi. Se ei millään muotoa ole sinun syysi saati kenenkään muun kuin minun ja kaikillahan toki huonot päivänsä on. :) Tänään on mulla. Kyl tää tästä.

Vierailija
4831/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi hetki sinun kanssa, olis asioita. Tai vois vain olla lähellä. Tuo muu tarvii vielä aikaa. Tänään on vähän huono päivä, suonet anteeksi. Se ei millään muotoa ole sinun syysi saati kenenkään muun kuin minun ja kaikillahan toki huonot päivänsä on. :) Tänään on mulla. Kyl tää tästä.

Ei toi eka viesti ollut sulle vaan mulle.

Vierailija
4832/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi eka viesti ollut sulle vaan mulle.

Oh dear.. Ihan kuin täällä kukaan tietäisi kelle mikäkin viesti on. 

Vierailija
4833/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että sä et katoa millään mun facebookin hakuehdotuksista. En oo käynyt sun profiilissa tai instatililläkään ikuisuuteen, mutta vieläkin lähes aina kun kirjoitan facebookin hakuun kirjaimen jolla sun etu-tai sukunimi alkaa, niin se tarjoaa ekana ehdotuksena sua, vaikka olen etsimässä jotain ihan muuta. Yleensä katsomassa erään perheenjäsenen profiilia. Oli kai tosiaan virhe laittaa sulle kerran viesti siellä. Vaikka poistin heti sen viestin, kaikki hakutiedot ja oon käynyt lukemattomia kertoja samoilla kirjaimilla alkavien kavereiden profiileissa ja viestitellytkin niille ja sun ois pitänyt hukkua ajat sitten hakuehdotuksien kärjestä, niin silti sä vaan pysyt siellä. Facebook ei anna mun kai koskaan täysin unohtaa.

Vaikka poistit sen viestin, se ei poistu siltä toiselta.

Voit poistaa vain itseltä näkyvistä, et toiselta ja kokonaan.

Eli hänelle se näkyy edelleen.

Tiedän kyllä varsin hyvin sen että lähetettyjä viestejä ei voi poistaa, mutta se ei ollutkaan nyt viestini pointti. Sulta meni se pointti täysin ohi. Me ei olla Facessa kavereita, joten hän on saanut viestipyynnön, lukenut viestin ja sitten poistanut pyynnön. Minä olen poistanut viestin jo miltei heti kun lähetin sen ettei kukaan pääse vahingossakaan lukemaan sitä mun puhelimesta. Pointti oli se että meillä ei ole Facebookissa ollut aikoihin minkäänlaista ns. yhteyttä ja silti hän vain pyörii hakuehdotusten kärjessä aina vain. Ei ole edes yhteisiä kavereita. Pariin samaan ryhmään kai kuulutaan, mutta Face ei ilmoita edes sitä syyksi.

Vierailija
4834/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on vain kaikki palaset niin kohdillaan, että se tuntuu ihan sormenpäissäkin. Haluaisin halata ja kuiskata korvaan muutaman vain sinulle tarkoitetun sanan.

Vierailija
4835/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain tapahtunut, vaiko muuten vaan huono päivä?

Vierailija
4836/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, vähän kuin. Mut ei mitään mistä ei ajan kanssa pääsisi ohi. Kiitos huomaavaisuudesta. ☺️ Päiväni parani jo vähäsen.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
4837/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oppinut palstalta että ihmiset joilla on lapsia yleensä inhoaa niitä joilla ei oo, joten niin sinäkin varmaan. Siinä on jo heti yksi syy miksi on vain parasta unohtaa.

Lähdemateriaali on ainakin kunnossa. 

Vierailija
4838/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että, vähän kuin. Mut ei mitään mistä ei ajan kanssa pääsisi ohi. Kiitos huomaavaisuudesta. ☺️ Päiväni parani jo vähäsen.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne huonotkin päivät menee ohi lopulta!

Vierailija
4839/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon oppinut palstalta että ihmiset joilla on lapsia yleensä inhoaa niitä joilla ei oo, joten niin sinäkin varmaan. Siinä on jo heti yksi syy miksi on vain parasta unohtaa.

Lähdemateriaali on ainakin kunnossa. 

Niin on, täältä sitä löytää ihmisten todelliset mielipiteet. Tosielämässä ne vain mielistelee kaikkia ja valehtelee. Sisimmässään ajattelevat ihan muuta kuin sanovat.

Vierailija
4840/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voisit kertoa täällä mitä minusta ihan oikeasti ajattelet. Ehkä oppisin siitä jotain ja kasvaisin ihmisenä edes vähän parempaan suuntaan.

Ketju on lukittu.