Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Luontoihmiselle terveisiä! <3
Teltta jo pystyssä?
Tiedän ettei tule ikinä mitään, silti pyörit alituiseen mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Hiukkasen masentava viesti tämä :(
Hei sinä ihminen, jota en tunne luultavasti koskaan. Kiitän sinua siitä, ettet ole väkivaltainen, ettet tahdo rikkoa minua, että olet kärsivällinen kanssani vaikka pelkään typeriltä tuntuvia asioita. Kiitos, että annat minulle sen tavallisen arjen tavallisine riitoineen ja rakkauksineen.
Mitähän kivaa tekemistä sitä keksisi viikonlopuksi?
Mielikuvitusta peliin...yksin vaiko kaksin tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ihanaa palstailua 👍
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusta peliin...yksin vaiko kaksin tekemistä?
Yksin olen, tosin kaksin olisi mukavampaa!
Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
Vierailija kirjoitti:
Kristallipallo? Ennustajan vikaa? Mutu-tuntuma?
Eihän me oltais edes sovittu yhteen. Oltais varmaan nyt jo erottu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet näin?
Koska se mies on menotohveli ja minä kotihiiri.
Perjantain kunniaksi voin tunnustaa, että kaipaan sinua edelleen. Mutta mitä on sovittu, se pitää.
Olen sanani mittainen mies.
Eiooeituueitipu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukkasen masentava viesti tämä :(
Tothuus vain
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka jonnekin istuksimaan ja kattelemaan ihmisiä, keksimään niille elämäntarinoita ja havainnoimaan ympäristöä.:)
Puiston penkille juttelemaan vanhusten kanssa ja kuuntelemaan niiden tarinoita, metsään, leffaan/teatteriin/syömään/saaristoon/tunturiin/järvelle mitä nyt haluttaakin.
Tai oot vaan yksin kotona, käyt välillä ulkona, kuuntelet musiikkia, tanssit, luet/kirjoitat, piirrät, mietiskelet, ompelet/neulot/kokkaat jotain hyvää/leivot, visioit paperille asioita, katot jotain, lepäät, kutsut vieraita/kylästelet ja keskustelet, pyörit netissä jne.
Onhan sitä nyt kaikkea tekemistä, mistä kukin tykkää ja mitä sillä hetkellä haluttaa tehdä tai olla tekemättä!
E:lle(miehelle) Helsinkiin💜pian me taas tavataan.
Jätän rauhaan.
En halua tunkea iholle, minua ei kaivata /enkä ole kiinnotava millään lailla, kenellekään.
Sydäntä riipivä yksinäisyys ja tyhjyys vaivaa, mutta se on ihan itseni ongelma, ei muiden. Toki ystävällinen sana, kiinnostus lohduttaa aidosti, mutta tiedän että sillä ei ole syvempää kontekstia kellään.
Kunhan puhelen itsekseni. Olo on lohduton, mutta mukavaa jos joku kokee olonsa hyväksi. Ei ole mun asia, ja tuntuu että mitä vähemmän olen tekemisissä sitä kivempaa toisilla on, joten johtopäätös on, että vetäydyn yksinäisyyteeni ja käärin sen ympärilleni kuin lämmittävän peiton palelevaan sisimpääni. En näytä enkä halua näyttää kuinka lohduttomalta itsestäni tuntuu.
Mun elämä, mun ongelmat. En enää jaksa hymyillä.
Ei varmaan mulle mutta kiitos, takaisin :)