Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Voikohan olla niinkin, että jotkut haluavat pitää ihastuksensa käsivarren mitan päässä. Eli eivät halua tutustua oikeasti, oikeaan ihmiseen, vaan pitävät mieluummin omat haavekuvansa ja kuvitelmansa. Koska se toinen olisi kuitenkin liian ihminen liiallisine inhimillisine ulottuvuuksineen.
eipä täällä enää kannata paljon keskustella mistään,täysin mielivaltaista sensuuria harrastetaan vauvalla nykyään.Omaa mielipidettä ei enää saa olla,kaikkien pitäisi olla vain samaa mieltä asioista.No ei sitä enää kauaa kestä kukaan.Veikkaan ettei vauvalla muutaman vuoden 5:n-10:n vuoden päästä ole ketään.
Näyttä siltä että muutto täältä on vääjäämättömästi kaikilta tulevaisuudessa edessä.
kaksplussa näyttäisi olevan paremmin mammojen suosiossa nykyään taidan mennä sinne.
Pitkästä aikaa kirjoitan... Mun elämässä on yksi ihan sairaan suloinen energianlisääjä, joka herättää mut aina ikiunesta. Oon todellakin ansainnut sen kanssa joka hetken jonka saan, vaikka niitä on itkettävän vähän.
Mietinvainisseksein kirjoitti:
Voikohan olla niinkin, että jotkut haluavat pitää ihastuksensa käsivarren mitan päässä. Eli eivät halua tutustua oikeasti, oikeaan ihmiseen, vaan pitävät mieluummin omat haavekuvansa ja kuvitelmansa. Koska se toinen olisi kuitenkin liian ihminen liiallisine inhimillisine ulottuvuuksineen.
Varmasti on näin ja tuollaisia on nykyään yhä enemmän, kun sosiaalinen kulttuuri muuttuu aina vain yksilökeskeisemmäksi ja hektisemmäksi.
On Tinderit ja muut missä ns. huvipuistosukupolvi tolskaa menemään etsien uusia "elämyksiä" toistensa kustannuksella, nauttien huumasta vailla vastuuta mistään ja siihen kuuluu olennaisesti kaiken pitäminen käsivarrenmitan päässä.
Kaikessa säilyy jonkinlainen jännyys eikä tule TYLSÄÄ, kun vaihtelee käsivarrenmitan päässä olevia asioita ja ihmisiä impulssien mukaan.
Ei haluta eikä uskalleta pysähtyä ja antaa ajan ja maailman mennä ohi.
Ja tuon ylläolevan valossa mun ei auta olla loukkaantunut kenellekään, onhan hän vain tyypillinen aikansa tuote eikä tiedä mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon ylläolevan valossa mun ei auta olla loukkaantunut kenellekään, onhan hän vain tyypillinen aikansa tuote eikä tiedä mitä tekee.
Minä tiedän mitä minä teen ja kenestä tykkään.
Jonkin aikaa sitten kuvittelin ajan kulumisen auttavan pääsemään irti sinusta, mutta ei se kuitenkaan ihan niin mennyt. Sä silloin jollain ihmeellisellä tavalla tulit ja täytit mun maailman, varmaan pysyvästi. Usein oon miettinyt sun olevan se ketä oon aina odottanut mun elämään, vaikkei se tyhjä olekaan. Silti sun olemassaolo lohduttaa mua todella paljon kun tiedän kauniin ja täydellisen olevan elämässä mahdollista.
Edelleen ajattelen susta samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittaminen taitaa kasvattaa ikävää tai sitten unet sinusta tai syksy tai joku. Nykyään oon taas huomannut toivovani vähän väliä että näkisinpä sinut. Eikä se näkeminen ole tällä hetkellä edes mahdollista.
Miksi ei ole mahdollista?
Ei olla enää samassa duunissa.
Kävin lenkillä ennen sadetta. :)
Ihanalle naiselle kirjoitti:
Jonkin aikaa sitten kuvittelin ajan kulumisen auttavan pääsemään irti sinusta, mutta ei se kuitenkaan ihan niin mennyt. Sä silloin jollain ihmeellisellä tavalla tulit ja täytit mun maailman, varmaan pysyvästi. Usein oon miettinyt sun olevan se ketä oon aina odottanut mun elämään, vaikkei se tyhjä olekaan. Silti sun olemassaolo lohduttaa mua todella paljon kun tiedän kauniin ja täydellisen olevan elämässä mahdollista.
Edelleen ajattelen susta samoin.
No onhan toi kaunis ajatus, mutta kukaan ei kuitenkaan oo täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittaminen taitaa kasvattaa ikävää tai sitten unet sinusta tai syksy tai joku. Nykyään oon taas huomannut toivovani vähän väliä että näkisinpä sinut. Eikä se näkeminen ole tällä hetkellä edes mahdollista.
Miksi ei ole mahdollista?
Ei olla enää samassa duunissa.
Joku on näköjään vastannut mun puolesta. Me ei olla tällä hetkellä samassa kaupungissa ja vaikka kohta varmaan ollaankin, niin ei silti liikuta samoissa paikoissa.
-se unien näkijä
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ajattelen susta samoin.No onhan toi kaunis ajatus, mutta kukaan ei kuitenkaan oo täydellinen
No toki ei kellekään voi maan päällä sellaista taakkaa antaa kannettavaksi, mutta rakkaus itsessään on yksi täydellisyyden ilmentymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ajattelen susta samoin.No onhan toi kaunis ajatus, mutta kukaan ei kuitenkaan oo täydellinen
No toki ei kellekään voi maan päällä sellaista taakkaa antaa kannettavaksi, mutta rakkaus itsessään on yksi täydellisyyden ilmentymä.
Jos rakastat kerro se. Elämä on lyhyt.
Saako ihminen myöntää tehneensä väärän valinnan vai nauretaanko sille?
Vierailija kirjoitti:
Saako ihminen myöntää tehneensä väärän valinnan vai nauretaanko sille?
Mietin, että onko takeita mistään? Teet mitä tahansa et voi olla varma valinnan oikeellisuudesta?
" Ei enää ikinä" on liian pitkä aika ja mulla alkaa olla kova ikävä. Tänään haaveilin miltä tuntuisi, jos sinä yllättäen olisitkin odottamassa minua.
Vierailija kirjoitti:
" Ei enää ikinä" on liian pitkä aika ja mulla alkaa olla kova ikävä. Tänään haaveilin miltä tuntuisi, jos sinä yllättäen olisitkin odottamassa minua.
Niin on aivan liian pitkä aika. Minne voisin tulla odottelemaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Tai jos sinä olisit mua vastassa?
No ei mee aina noin.
En oo toi alkuperäinen, mutta mun elämässä on ihan hirveän myrkyllinen energiasyöppösadisti ja en ihan varmasti ole mitenkään ansainnut sitä.
Sellasen ihmisen vaikutuspiirissä alkaa kyllä muuttua itsensä irvikuvaksi ja huomaa alkavansa väsyneenä muistuttaa sitä ihmistä.