Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4121/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus voi löytyä taakse katsomalla.

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, sanotaan.

Vierailija
4122/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole psykiatrisen hoidon tarpeessa jos en kiinnostu sinusta seksuaalisesti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä löytyy vain vanha ei uusi.

Vierailija
4124/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat kannattaa käsitellä loppuun saakka, ettei ole taakse kuikuilun tarvetta.

Vierailija
4125/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat kannattaa käsitellä loppuun saakka, ettei ole taakse kuikuilun tarvetta.

Entä kun on käsitelty jo? :D

Vierailija
4126/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa vara parempi.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/pariterapeutti_na…

Vierailija
4127/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa vara parempi.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/pariterapeutti_na…

Ex-vaimossa siis ;))

Vierailija
4128/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lapsesta tuli poika ja nimi keksittiin eukon 2.nimen lopusta -ah

2. lapsesta odotettiin tyttöä ja nimi olisi keksitty ukon 2. nimen lopusta -el (Mariel). 

Tuli kuitenkin taas poika ja nimeksi Gabriel. 

Harmi, että R jätti sinut. Kolmannella kerralla olisi varmasti tullut toivottu Mariel. <3

Vierailija
4129/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai R:n kanssa mietitty nimi kelpaisi vaikka uudelle naiselle jos suostuu tekemään kersoja.... :D

Vierailija
4130/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nimenmuodostuslogiikka..... Luulitko, etten tajuaisi? :D

Vierailija
4131/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaus voi löytyä taakseen katsomalla, niin voisikohan se olla vaikka joku jonka lapsena ja teini-ikäisenä tiesi (vanhempien kavereiden lapsi), mutta jonka kanssa ei ole ollut kohta kymmeneen vuoteen tekemisissä?

Joskus käy mielessä, että olisikohan noloa laittaa vaikka Facebookissa kaveripyyntö sille.

En ollut siihen ihastunut, mutta se oli muhun (ja myös sairaalloisen ujo, pakeni aina kalalle kun mentiin niille kylään, mutta sitten myöhemmin alkoi rohkeaksi ja tuli aina yli-asiallisena jäykkähymy kasvoilla tervehtimään ja laittoi jotain asiallisia kuulumistenkysely-viestejä välillä, mut en alkanu jutteleen ku olin ihastunut toiseen JA mun hyvä ystävä oli ihastunu siihen ujopoikaan eli piti ajatella ystävääkin siinä) ja nyt aikuisena on käynyt välillä mielessä, että nykyään saattaisin rakastua siihen ja se vois olla aika hyvä.

Oon kyllä aina pitänyt sitä söpönä ja herttaisena poikana, ettei se mikään ällö ole ollut koskaan.

Tiedän, ettei sillä ole ollut ikinä julkisesti ketään eli virallisesti ollut aina sinkku, mutta en tietenkään tiedä onko sillä salaa joku.

Sen äiti yritti saada muutama vuosi sitten mua kysyyn poikaansa vaeltamaan kanssani, mutta en jaksanu/kehdannut (en ees tunne sitä poikaa oikeesti, lähinnä sellanen lapsuudentuttu).

Niin mietin vaan, että kehtaiskohan laittaa vaan suvereenisti sille miehelle jonkun kuulumisten kysely-viestin.:D

Tuskin se nyt sinänsä noloakaan on, emmä ainakaan ajattele mitään negatiivista ikinä jos joku vanha koulukaveri tai vastaava ottaa yhtäkkiä aikuisena yhteyttä.

Voihan se tietysti ajatella, että creepy muija, mutta ei mulla kyllä mitään hävittävääkään ole jos testaan.:D

Tää ajatus on alkanut viime talvesta lähtien tuleen välillä mieleen, että pitäisköhän yrittää tutustua siihen mieheen...

Jos se sopiva tyyppi onkin joku, jonka oot tiennyt "aina" (mutta et kuitenkaan ollut liian läheinen, koska läheisistä kyllä tietää eikä mulle ainakaan yhtäkkiä tuu jotain tunteita jos on jonkun kanssa ollut läheisesti tekemisissä jo vuosia).

Vierailija
4132/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakkaus voi löytyä taakseen katsomalla, niin voisikohan se olla vaikka joku jonka lapsena ja teini-ikäisenä tiesi (vanhempien kavereiden lapsi), mutta jonka kanssa ei ole ollut kohta kymmeneen vuoteen tekemisissä?

Joskus käy mielessä, että olisikohan noloa laittaa vaikka Facebookissa kaveripyyntö sille.

En ollut siihen ihastunut, mutta se oli muhun (ja myös sairaalloisen ujo, pakeni aina kalalle kun mentiin niille kylään, mutta sitten myöhemmin alkoi rohkeaksi ja tuli aina yli-asiallisena jäykkähymy kasvoilla tervehtimään ja laittoi jotain asiallisia kuulumistenkysely-viestejä välillä, mut en alkanu jutteleen ku olin ihastunut toiseen JA mun hyvä ystävä oli ihastunu siihen ujopoikaan eli piti ajatella ystävääkin siinä) ja nyt aikuisena on käynyt välillä mielessä, että nykyään saattaisin rakastua siihen ja se vois olla aika hyvä.

Oon kyllä aina pitänyt sitä söpönä ja herttaisena poikana, ettei se mikään ällö ole ollut koskaan.

Tiedän, ettei sillä ole ollut ikinä julkisesti ketään eli virallisesti ollut aina sinkku, mutta en tietenkään tiedä onko sillä salaa joku.

Sen äiti yritti saada muutama vuosi sitten mua kysyyn poikaansa vaeltamaan kanssani, mutta en jaksanu/kehdannut (en ees tunne sitä poikaa oikeesti, lähinnä sellanen lapsuudentuttu).

Niin mietin vaan, että kehtaiskohan laittaa vaan suvereenisti sille miehelle jonkun kuulumisten kysely-viestin.:D

Tuskin se nyt sinänsä noloakaan on, emmä ainakaan ajattele mitään negatiivista ikinä jos joku vanha koulukaveri tai vastaava ottaa yhtäkkiä aikuisena yhteyttä.

Voihan se tietysti ajatella, että creepy muija, mutta ei mulla kyllä mitään hävittävääkään ole jos testaan.:D

Tää ajatus on alkanut viime talvesta lähtien tuleen välillä mieleen, että pitäisköhän yrittää tutustua siihen mieheen...

Jos se sopiva tyyppi onkin joku, jonka oot tiennyt "aina" (mutta et kuitenkaan ollut liian läheinen, koska läheisistä kyllä tietää eikä mulle ainakaan yhtäkkiä tuu jotain tunteita jos on jonkun kanssa ollut läheisesti tekemisissä jo vuosia).

Kehtaa todellakin. :)

Vierailija
4133/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: löydän vielä jonkun uuden naisen joka synnyttää sulle Marielin. 

Vierailija
4134/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole psykiatrisen hoidon tarpeessa jos en kiinnostu sinusta seksuaalisesti. :D

Mutta kuitenkin kaipaat tätä henkilöä.. Ååkkeeii.

Vierailija
4135/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin kaipaat tätä henkilöä.. Ååkkeeii.

Vain kaverina. En pysty kuvittelemaan mitään sen enempää miehen kanssa jolla on jo 1 elämän suuri rakkaus ja sen kanssa lapsia. Nyt pitäisi saada uusi kersa ja antaa sille ex-akan kanssa mietitty nimi. (Hyi v*ttu). Miksei vaan panisi rouvan 3.kerran paksuksi? Olisi sitten kaikilla lapsilla samat vanhemmat.. Eikö mitään noloja uusperhekuvioita.

Vierailija
4136/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, sanotaan.

Roskia sillä tarkoitetaan ja laiskuutta siivoamiseen eli jos ei siivoa illalla, sama sotku odottaa vaan aamulla. On siis parempi siivota heti, eikä odottaa myöhempään koska joutuu kuitenkin siivoamaan.

Valtaosa pareista ei eron jälkeen ala lämmittelemään entisiä säätöjä, ei niissä eroon tapahtuneet asiat muutu toiseksi.

Vierailija
4137/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista vaimon kanssa oli synnytyssalissa? Oliko helppoja synnytyksiä?

Vierailija
4138/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten liittyy kaipaamiseen, mutta siinähän se meni. Vuoronperään hengiteltiin sitä ilokaasua ja hekoteltiin hetki ennen lapsen muljahtamista maailmaan.

Vierailija
4139/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten liittyy kaipaamiseen, mutta siinähän se meni. Vuoronperään hengiteltiin sitä ilokaasua ja hekoteltiin hetki ennen lapsen muljahtamista maailmaan.

Kauanko meni 1. ja 2. lapsen kohdalla? Haisiko siellä?

Vierailija
4140/8206 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin aikoihin sait 1. lapsesi. <3

Ketju on lukittu.