Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Aina kun ******** niin tiiän että ajattelet mua.
J on niin ikävä. Kukaan ei sun paikkaasi täytä.
Teddy! Oot mun sydämessä aina ❤
Turha ikävöidä, mutta ikävöin silti. En pelkästään sinua, vaan niitä hetkiä, kun tunsin olevani tärkeä. Vaikea käsittää, että kenelläkään on varaa heittää ihmisiä roskikseen. Ehkä nyt tästä kerrasta opin jotakin. Kiitos kaikesta ja kaikkea hyvää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Turha ikävöidä, mutta ikävöin silti. En pelkästään sinua, vaan niitä hetkiä, kun tunsin olevani tärkeä. Vaikea käsittää, että kenelläkään on varaa heittää ihmisiä roskikseen. Ehkä nyt tästä kerrasta opin jotakin. Kiitos kaikesta ja kaikkea hyvää kuitenkin.
Mitä hetkiä? Talip.-hetkiäkö? :D
Sinulla olisi myös syytä miettiä käytöstäsi ja tekojasi. Voisit ehkä oppia jotain.
Olet pahinta mitä mulle on tapahtunut. Antaisin mitä vaan jos saisin vanhan vähän lapsellisen mutta jollain tavalla kuitenkin onnellisen oman itseni takaisin. Kumpa ei oltaisi ikinä tavattu.
Mulla ei ole kyllä yhtään katkera fiilis nyt!
Huvittaa kaikki mennyt ja juuri nyt voisin vaikka yhtyä.
(En ole selvinpäin)
Söin just iltapalaa ja katson Ultra bran konserttia telkkarista. Ihan hyvä fiilis. ;)
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu?
Vierailija kirjoitti:
Olet pahinta mitä mulle on tapahtunut. Antaisin mitä vaan jos saisin vanhan vähän lapsellisen mutta jollain tavalla kuitenkin onnellisen oman itseni takaisin. Kumpa ei oltaisi ikinä tavattu.
Taasko tämä on muuttumassa pahan mielen ketjuksi. Eilen illalla tuntui että hyvän mielen henki on taas pitkästä aikaa vallannut ketjun. Oli kaikki niin kivoja viestejä. Ihan kuin joskus ennenvanhaan. Sitten tuli taas paha mieli tänään kun luki tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu?
Ei ku kerran pari kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä on muuttumassa pahan mielen ketjuksi. Eilen illalla tuntui että hyvän mielen henki on taas pitkästä aikaa vallannut ketjun. Oli kaikki niin kivoja viestejä. Ihan kuin joskus ennenvanhaan. Sitten tuli taas paha mieli tänään kun luki tämän.
Niin hyvät kuin pahat hetket kuuluvat elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu?
Jaa no sit se en oo mä, koska "ajattelen" joka aamu.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hyvät kuin pahat hetket kuuluvat elämään.
Kyllä!
Ei ole valoa ilman pimeyttä, ei päivää ilman yötä.
Balanssi.
Minulla ainakin on hyvä mieli ja toivottavasti myös sinulla mies!
Viime kesänä pakastin 20 kiloa mansikkaa. Tänä kesänä en joutanut, koska hän on niin söötti. Ei mahtunut aivoihin ajatus edes puolikkaasta marjasta. No, saahan noita kaupasta (marjoja, harmikseni ei aivoja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu?
Jaa no sit se en oo mä, koska "ajattelen" joka aamu.:)
🍓
marttailutseis kirjoitti:
Viime kesänä pakastin 20 kiloa mansikkaa. Tänä kesänä en joutanut, koska hän on niin söötti. Ei mahtunut aivoihin ajatus edes puolikkaasta marjasta. No, saahan noita kaupasta (marjoja, harmikseni ei aivoja).
Oispa kiva nähdä hänet.
Lähde etsimään uutta rakkautta.