Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
KIVAA lauantaipäivää joka tapauksessa! :)
Voihan flippaavat marakatit sentään. Elämme terrorin aikakautta,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos törmäisin sinuun jossain, niin miten haluaisit että toimisin. Lähdenkö karkuun, moikkaanko viileästi ja poistun näkösältä vai tulenko kysymään kuulumisia? Tajusin juuri etten yhtään tiedä. Ei ole tarvinut pelätä että törmäisin, mutta yhtäkkiä vain tuli tunne että jossain tulen vähintään vilaukselta sinut näkemään nyt syksyllä.
Tule juttelemaan. Ihan mistä vaan. Tule ehdottomasti. Pyydä numero jos kehtaat. Laita viestiä somessa. Hymyile kuten aina ja katso niin että sanot miljoona asiaa vaikket sano mitään. 😊
Ihana viesti :) Oispa tää sulta. Taidan toimia niin että jos hän törmätessä hymyilee iloisen innostuneesti ja katsoo silmiin pitkään kuten joskus ennen, niin menen juttelemaan. Jos hän taas moikkaa viileästi ja välttää pitkää katsekontaktia, niin poistun paikalta. Jos hän reagoi jotenkin tuolta väliltä, niin jään sitten varmaan paikalleni pyörimään ja epäröimään mitä teen...mutta ehkä siinä jonkin aikaa pyörittyäni hän sitten joko häipyy tai sanoo jotain.
KK/HKI/00630
Mun oli pakko lähteä yöllä kotoa kaverin luo,sen jälkeen kun heitit mut autolla kotiin.En saanut yksin kotona unta,ja mua pelotti.Mulle on tapahtunut yksi tosi paha juttu muutama viikko sitten.Olisin sen sulle kertonut jos oltais vielä tavattu/soiteltu.Mä kuulin että olit käynnyt oven takana puoli kaksitoista.Oisin ollut kotona klo 12 oottamassa sua niinkuin sovittiin.Mutta sä taisit suuttua mulle pahasti.
Tää kaikki on ollut suurta väärinkäsitystä.Olisin halunnut jutella asiat selviksi,mutta sä muodostit jo oman kuvasi musta.
Harmittaa.
On tainnut löytää uuden rakkauden. Näyttäisi merkit vähän siltä.
Vierailija kirjoitti:
On tainnut löytää uuden rakkauden. Näyttäisi merkit vähän siltä.
Olisikin :D
Joo uusi rakkaus kelpais!
Sellanen, jonka kanssa voisi mennä naimisiin ja ois vakaa tilanne jonka pohjalta olisi myös ihana vapaus.:)
Niin vakaa tilanne, että voisi lähteä välillä yksin kuukaudeksi reissuun ja elää elämää ilman epävarmuuksia mistään muusta kuin maksimissaan työtilanteesta.
Ja niin kauan ku sellasta ei ole, on varmempaa olla yksin ja elää yksin miten haluaa.
:D