Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Hei, H.A. Muisteletkohan mua vielä.
Ihailin sun älyä jo silloin ja siitä naurusta yhdessä ei koskaan meinannu loppua tulla. Sun seurassa mun äly säteili ja mun seurassa susta tuli huligaani :D Seisoit siel kuudennen kerroksen ikkunalaudalla..ulkopuolella xD Ja mä tiesin et ne hetket oli helmii.
Jostain syystä oot tullu mieleen nyt usein. Tavataankohan me kohta :)
Mikä oli ihan eka viesti, jonka tunnistit täällä mun kirjoittamaksi? Mitä siinä sanoin tai mitä se käsitteli?
Kun kumpikin haluaa tehdä asiat oman pään mukaan niin...
Haluatko nimimerkkisi takaisin, kuomaseni? :)
Ei tarvii ihmetellä miksi ihmissuhteet on niin vaikeita.
Vierailjia kirjoitti:
Mikä oli ihan eka viesti, jonka tunnistit täällä mun kirjoittamaksi? Mitä siinä sanoin tai mitä se käsitteli?
Tähän on ihan pakko vastata, on sen verran vänkä kysymys. Ekan kerran täällä (tosin ei tässä ketjussa) osui silmiini viesti 26.6., josta tuli merkillinen olo. Tähän ketjuun eksyin vasta myöhemmin ja hätkähdin ekan kerran yhtä viestiä muistaakseni 5.-7.7. välillä. Molempiin viesteihin vastasin, luonnollisesti :)
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö ensi kuussa kahvilaan teelle? Otetaan hampsteripehmolelut mukaan ja tilataan niille kaakaot sekä suklaadonitsit! <3
Vierailija kirjoitti:
Mä tarttisin sun äänellä lausuttuja lohduttavia sanoja ja lauseita. Voisitko sä nauhoittaa niitä, niin voisin kuunnella sun lempeää ääntä aina raskaiden työpäivien jälkeen.
Niin mäkin, ihan poikki. Paitsi, että sun ääni saa mut enemmänkin hyrräämään kuin rauhoittumaan.
Kannustaisin aina lähestymään suoraan. Jos sitä ei voi tehdä,
,ettei vaan ketään alkaisi ♡♡tuttaa :)
O' brother where aren't thou.
Vierailija kirjoitti:
Eating grass.
Mä en haluu mitään suhdetta enää.
T:mä
Vierailija kirjoitti:
Pilvee polttamassa.
Vierailjia kirjoitti:
Se oli se jossa ehdottelit se...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvee polttamassa.
Jätähä jämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö ensi kuussa kahvilaan teelle? Otetaan hampsteripehmolelut mukaan ja tilataan niille kaakaot sekä suklaadonitsit! <3
Eikun ken ja barbie ja vaihdetaan niille vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihailin sun älyä jo silloin ja siitä naurusta yhdessä ei koskaan meinannu loppua tulla. Sun seurassa mun äly säteili ja mun seurassa susta tuli huligaani :D Seisoit siel kuudennen kerroksen ikkunalaudalla..ulkopuolella xD Ja mä tiesin et ne hetket oli helmii.
Jostain syystä oot tullu mieleen nyt usein. Tavataankohan me kohta :)
Palotikkailtako?
CarpDeMie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä oot tullu mieleen nyt usein. Tavataankohan me kohta :)Palotikkailtako?
Ei, vaan kemian tunnilla avonaisesta tuuletusikkunasta tippapellille. Kaikkee ne teinit..
Mä tarttisin sun äänellä lausuttuja lohduttavia sanoja ja lauseita. Voisitko sä nauhoittaa niitä, niin voisin kuunnella sun lempeää ääntä aina raskaiden työpäivien jälkeen.