Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3861/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää yksi juttu tänään. Ei liity meidän suhteeseen!

Mikä juttu jännittää? Onko meillä suhde???

Vierailija
3862/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä vielä näkemään mihin ihastuin sussa, mutta kyllä ne tunteet ovat nyt lopullisesti kuolleet. Kiitos kun et ole ollut missään yhteydessä ja autoit mua tappamaan yksipuolisen ihastukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kerätä rohkeutta ottaakseni suhun yhteyttä muualla kuin täällä, mutta aina tulee ihan totaalinen jäätyminen. En tiedä, miksi vaikutat muhun niin, että menen ihan soseeksi. Mun tunteet eivät ole lähimainkaan kuolleet. Äläkä höpötä yksipuolisesta ihastuksesta tai väännän sua nenusta.

Vierailija
3864/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You are so fresh and exciting and why are you working there?

You want fries with that?

Vierailija
3865/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo toi eteeni virolaiskaunottaren. Kiitos sydän, ettet pysähtynyt kokonaan. Kiitokset myös universumille. ;-)

Vierailija
3866/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kerätä rohkeutta ottaakseni suhun yhteyttä muualla kuin täällä, mutta aina tulee ihan totaalinen jäätyminen. En tiedä, miksi vaikutat muhun niin, että menen ihan soseeksi. Mun tunteet eivät ole lähimainkaan kuolleet. Äläkä höpötä yksipuolisesta ihastuksesta tai väännän sua nenusta.

Aloita ystävyydellä? Kaverina voi lähestyä toista, pilkettä silmäkulmaan 😉

Vierailija
3867/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita ystävyydellä? Kaverina voi lähestyä toista, pilkettä silmäkulmaan 😉

Näin.

Vierailija
3868/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seismologian laitoksella ei ole aivan viime ajoilta havaintoja enää kuin tutkijan kammiovärinästä.

Vierailija
3869/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä tämä Kyllikki rupee nyt koisaamaan! 😀

Vierailija
3870/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauniita unia sitten vaan 🌜

Vierailija
3871/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä maailma💛

Vierailija
3872/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hemmetin kauan sä sitä akkua lataat. No onhan tästä jo kokemusta ennestään. Tiedän kyllä, miksi yhteys taas pätkii, mutta silti se kirpaisee.

Vierailija
3873/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä et nää, että mä olisin sulle paljon parempi?

Vierailija
3874/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en näe sinua. Mielikuvitushahmot on toki parempia kaikessa, mutta mikä on asian todellinen laita? Tähän kysymykseen en osaa varmuudella enää vastata.

Vierailija
3875/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tarkemmin mietin niin hmm. .

Vierailija
3876/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän pyörii mielessä sitä enemmän kai näköjään pyörii lopulta unissa. Enhän mä edes ole miettinyt sua enää, enkä käynyt tässä ketjussakaan aikoihin, mutta kahtena viime yönä olen nähnyt vain sinuun liittyviä unia.

Ekan yön unessa olit palannut töihin ja mennyt naimisiin. Sun vihkisormus oli silmiinpistävän erikoinen, siinä oli keskellä tummansininen raita, joka kiersi koko sormuksen. Olit jotenkin vanhentunut tai sitten näytit väsyneeltä. Näytit ainakin yhtä vanhalta kuin minä, ennen olet näyttänyt paljon nuoremmalta. Löysin muka unessa meistä jotain samoja piirteitä ulkoisesti, joita en ole ennen huomannut ja joita ei oikeasti ole. Koko unen ajan ajattelin että koet mun läsnäolon varmasti tosi häiritsevänä nykyään ja varmasti toivot että olisin jossain ihan muualla. Koin huonoa omaatuntoa että olin siellä. Se oli kai se unen pääsanoma.

Viime yönä taas löysin samasta rakennuksesta pisteen, johon oli jätetty valtavasti onnittelukortteja sinulle liittyen erääseen toiseen asiaan joka on oikeastikin tapahtunut. Tajusin että en ole jättänyt onnittelukorttia ja se hävetti minua. Koko yön näin unta samasta aiheesta ja kaikki tapahtui samassa rakennuksessa, joka oli unessa jopa jotenkin erilainen ja hallimainen. Yritin etsiä tarpeeksi ihanaa korttia ja mietin mitä kirjoitan siihen. Lopulta olin jättänyt kolme korttia eri aikoina, mutta mikään ei ollut mielestäni tarpeeksi ihana eikä missään ollut tarpeeksi kivaa tekstiä, vaikka olinkin yrittänyt etsiä ja kirjoittaa aina paremman. Uneen liittyi myös jotain muuta seikkailua kyseisessä rakennuksessa, mutta en muista sitä enää tarkemmin.

Vierailija
3877/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,oon on miettiny miten sä suutelisit, miten vetäisit mut syliisi. Ja kun me aamulla nähtiin niin tuntui että sä tiedät nää ajatukset

Vierailija
3878/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuri. Miksi niin monet valittavat siitä tai sen näkee joidenkin ihmisten välillä. Mutta 1.toiset eivät tee mitään sille Mutta 2.toiset tekevät sille jotain mutta toinen pitää silti etäisyyttä

Vierailija
3879/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut järkeillä ja käännellä ja väännellä ajatuksiani susta mutta tuntuu että ei auta. Tykkään susta, niin yksinkertaista se on. En tiedä voitko tuntea samoin? Voi olla että et, kai se näkyisi jotenkin. En tiedä tiedätkö että tykkään susta, olen koittanut sen salata.

Vierailija
3880/8206 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea haittaa sulle on seurannut siitä että kerroin tunteeni. Se oli kyllä niin tyhmä teko...niin tyhmä. Vieläkin kaduttaa.

Ketju on lukittu.