Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3841/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aika unohtaa kaikki tämä turha haaveilu ja mennä eteenpäin. Ei tämä tästä muuksi muutu. 

Samaa mieltä, mutta valitettavasti se ei ole niin helppoa. Tuntuu, että ihastun häneen päivä päivältä enemmän. Voisipa vaan vaihtaa työpaikkaa, ei tämä muuten mene ikinä ohi.

Vierailija
3842/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ❤️ on Sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mulle ihan hirveän rakas, niin kuin olet ollut jo monen monta vuotta. Ikävöin sua päivittäin ja haaveilen siitä että kaikki oliskin mennyt toisin, että oltais osattu korjata ongelmat ajoissa. Mut täyttää päivä päivältä enemmän vaan puhdas suru siitä että et varmaankaan enää ikinä tule olemaan mun. Oon alkanut unohtaa kaikki muut tunteet - ilon, pettymyksen, varmuuden ja jopa sen vihan josta aina puhuit. Onnen sentään muistan ajatellessani meidän yhteisiä kesiä, syksyjä, talvia ja keväitä. Mut rikkoo se että tunnut olevan niin ok tän kanssa, vaikka samalla oon sun puolesta onnellinen että pääset elämässäsi eteenpäin kohti sellaisia asioita jotka on sulle hyväksi. Mutta mä en koskaan lakkaa kaipaamasta sua ja siksi mun on pakko ottaa etäisyyttä. 

Vierailija
3844/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten täytyy!

Vierailija
3845/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aika unohtaa kaikki tämä turha haaveilu ja mennä eteenpäin. Ei tämä tästä muuksi muutu. 

Samaa mieltä, mutta valitettavasti se ei ole niin helppoa. Tuntuu, että ihastun häneen päivä päivältä enemmän. Voisipa vaan vaihtaa työpaikkaa, ei tämä muuten mene ikinä ohi.

Älkää vaan missään nimessä ikinä puhuko niille ihastuksillenne. ;)

3846/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä naiselle

K.L,katselit minua haluttavasti ja kehonkielestäsi huomasi muutenkin että olet ihastunut muhun.Tunteet ovat molemminpuolisia. Olet todella kaunis ja upea,saatamme nähdä vielä syksyllä☺

T.M

Sain vasta eilen tietää että sinulla on uusi sukunimi,keväällä olit vielä K.L,eli olet ilmeisesti mennyt naimisiin/ottanut tyttönimesi takaisin kesän aikana.Mikset tehnyt keväällä aloitetta K.T,kun olit ihastunut minuun?.Tunteet olivat molemminpuolisia.Merkitsenkö sinulle enää mitään?

Jos olet vielä kiinnostunut minusta,tee aloite!!.Saatamme todennäköisesti nähdä syksyn aikana

T.M

K.T,Huomenna tulen työpaikallemme haastatteluun,jos olet vielä kiinnostunut minusta ja haluat nähdä,tule päärakennuksen aulaan klo 14.50.Keväällä olit ainakin kiinnostunut minusta☺

T.M

Vierailija
3847/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6812 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä naiselle

K.L,katselit minua haluttavasti ja kehonkielestäsi huomasi muutenkin että olet ihastunut muhun.Tunteet ovat molemminpuolisia. Olet todella kaunis ja upea,saatamme nähdä vielä syksyllä☺

T.M

Sain vasta eilen tietää että sinulla on uusi sukunimi,keväällä olit vielä K.L,eli olet ilmeisesti mennyt naimisiin/ottanut tyttönimesi takaisin kesän aikana.Mikset tehnyt keväällä aloitetta K.T,kun olit ihastunut minuun?.Tunteet olivat molemminpuolisia.Merkitsenkö sinulle enää mitään?

Jos olet vielä kiinnostunut minusta,tee aloite!!.Saatamme todennäköisesti nähdä syksyn aikana

T.M

K.T,Huomenna tulen työpaikallemme haastatteluun,jos olet vielä kiinnostunut minusta ja haluat nähdä,tule päärakennuksen aulaan klo 14.50.Keväällä olit ainakin kiinnostunut minusta☺

T.M

Miksi et pyydä tätä ihmistä suoraan treffeille? 😂

3848/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6812 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä naiselle

T.M

T.M

T.M

Miksi et pyydä tätä ihmistä suoraan treffeille? 😂

En tiedä mikä on oikea tapa lähestyä häntä,hänkin voisi tehdä aloitteen,tunteet ovat molemminpuolisia☺

Vierailija
3849/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas hei, mitä sulle kuuluu? Vieläkö edes muistat minua? ❤

Vierailija
3850/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa terveisiä rakkaalle miehelle <3

Vierailija
3851/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin viimeinkin saada herätyksen todellisuuteen. Hyvä näin. Josko tämä jo tästä.

Vierailija
3852/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on taas auki! Ska vi festa nu? ;-)

Vierailija
3853/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin viimeinkin saada herätyksen todellisuuteen. Hyvä näin. Josko tämä jo tästä.

Mihin sä heräsit? So little time so many man and one is in my mind.

Vierailija
3854/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are so fresh and exciting and why are you working there?

Vierailija
3855/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on taas auki! Ska vi festa nu? ;-)

Juhlita ei, ellet ota yhteyttä.

Vierailija
3856/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähdään muutaman kerran viikossa. Ei tunneta toisiamme,mutta silti siinä kohtaamisessa on jotain.. jotain,joka saa mut hyvälle tuulelle ja jotain mitä odotan.

Vierailija
3857/8206 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You are so fresh and exciting and why are you working there?

I do not know. Just found myself from there.

Vierailija
3858/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää yksi juttu tänään. Ei liity meidän suhteeseen!

Vierailija
3859/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan...

...Yhden päivän kokonaan sinun kanssasi jos saan mitään muuta niin toivo mä en... milloin sanoin...

Vierailija
3860/8206 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisia muistoja...niitä en pois anna 💕

Ketju on lukittu.