Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Nähdään syksyllä ja tehdään jotain hauskaa. :)
-pp
Tiedän mitä vaivaa Hamsun mieltä. :(
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä vaivaa Hamsun mieltä. :(
Ketään ei kiinnosta.
Tyhmä uskonlahkolainen kiusaa PP:aa?
Ei pelkoa PP, en ole aikeissa mennä naimisiin kenenkään kanssa. Avioliitto on vain juridinen sopimus. Ei sellaista tarvitse, jos toista rakastaa aidosti.
Tosi tylsää, kun et enää vastaa mitään. Kirjoittaisit edes niitä viha- ja vinoiluviestejä... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saan vielä joku päivä jotain sulta <3
Sormuksen <3
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormuksen <3
Ei kiitos.
Avioliitto ei muuta mitään muuta kuin juridisessa mielessä. Jos kerta olet "romanttinen häähullu", niin etsi samanlainen nainen.
Nyt käsi ylös se, joka täällä kirjoittaa viha- ja vinoiluviestejä. Minä en ole ainakaan sellaisia kirjaillut.
Bellalle <3 kirjoitti:
Tosi tylsää, kun et enää vastaa mitään. Kirjoittaisit edes niitä viha- ja vinoiluviestejä... :(
Edward?
Miksi haluat naimisiin? Me vaan riidellään koko ajan. Luuletko, että avioliitto yhtäkkiä muuttaisi kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormuksen <3
Ei kiitos.
Keskustelkaa keskenänne jossain muualla ku mun kommentin alla, fuckers
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat naimisiin? Me vaan riidellään koko ajan. Luuletko, että avioliitto yhtäkkiä muuttaisi kaiken?
Ei kukaan halua sun kanssa naimisiin.
No niin, heippa!
Vastaat aina noin. :) Ja vähän ajan päästä vinkut kun ei tule viestejä...
PP: Vaikea kuvitella, että menisin joskus naimisiin, koska 1) en ymmärrä mitä asioita se muuttaa muussa kuin juridisessa mielessä (Muuttuuko rakkaus avioliitossa yhtäkkiä paremmaksi tai rakastaako silloin enemmän?), 2) en ole rakastunut enkä varmaan en rakastu kun olen epäonnistunut niin monta kertaa ja menettänyt toivon rakkauden suhteen. Ei ole oikein mitään annettavaa.
Ja sitä paitsi mietin usein kauanko suhde voisi kestää. Olen sanonut monta kertaa, etten halua perhettä. En ole kiinnostunut lapsista yhtään.
En ole innostunut avioliitosta kenenkään kanssa noista kahdessa ylemmässä viestissä mainitusta syystä johtuen. Olisiko joku mies noista huolimatta? Mitä luulet?
Mikä mieltä painaa Hamsu?