Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ehkä sinä et enää ajattele minua. Onkohan minunkin parempi unohtaa.
Olet varmaankin löytänyt uuden kiinnostavan kohteen.
Olet varmaankin löytänyt jonkun entisen kohteen, jota herättelet nyt henkiin. Sen yhden, eli sen toisen. Sen jolta sait, josta et vaan kerro etkä myönnä. Ja ihmettelet mistä tiedän koko tarinan.
Kesä tulee. Sinä olet siellä ja minä olen täällä.
Joo no sitä tyhjää oloa voi paikata kevyellä trollilla täällä!
Mies, ikävä sua. Olen ihan in löööv suhun, vaikka en ole uskaltanut sanoa sitä sulle vielä ääneen. Ja vaikka niitä sanoja ei ole sanottu, näen sun silmistä, että tunnet samoin <3
Vierailija kirjoitti:
Heidi, oletko jo unohtanut mut?
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidän on oikein tullut? Jotain on mennyt pieleen, ei ole enää sitä samaa yhteyden tunnetta eikä vaistoa toisesta. Ei sitä henkeä salpaavaa tunnetta, että toinenkin on just nyt paikalla. Öisin on tullu monta kertaa itku kun enää "tunne" toisen läsnäoloa eikä tiedä mitä toinen laittaa seuraavaksi. Ikäväki on taas! Ja anna anteeksi kun olen niin pyytänyt jo kauan sitten.
Siis tämä meni naiselta miehelle joka sai mut aina ennen nauraan.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin löytänyt jonkun entisen kohteen, jota herättelet nyt henkiin. Sen yhden, eli sen toisen. Sen jolta sait, josta et vaan kerro etkä myönnä. Ja ihmettelet mistä tiedän koko tarinan.
No oisit antanu, jos piti joltain muulta lähteä hakemaan.
Miks ees tapailla ketään jos seksi ei kiinnosta, en ymmärrä.
Mulla ainakin menee samantien hermot jos toinen pihtaa ja yrittää olla joku mysteerinen.
En halua kiintyä kehenkään jonka kanssa en ole harrastanut seksiä, koska vasta sitten todella tietää onko kemiaa ja antaako mennä täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näkökulmasta. En vaan ymmärrä miksi edes se toinen antoi tai antaa, huomioiden koko tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin menee samantien hermot jos toinen pihtaa ja yrittää olla joku mysteerinen.
En halua kiintyä kehenkään jonka kanssa en ole harrastanut seksiä, koska vasta sitten todella tietää onko kemiaa ja antaako mennä täysillä.
Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on muutakin kuin antamista. Se on myös huomioimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin seksi ja sitten vasta tutustuminen? Niinkö? Meitä on moneen junaan ja osa jää jo...
Unohda koko juttu. Unohda että ollaan edes ikinä tavattu.
Voit toki testata hermojeni pituutta.
Mikä meidän on oikein tullut? Jotain on mennyt pieleen, ei ole enää sitä samaa yhteyden tunnetta eikä vaistoa toisesta. Ei sitä henkeä salpaavaa tunnetta, että toinenkin on just nyt paikalla. Öisin on tullu monta kertaa itku kun enää "tunne" toisen läsnäoloa eikä tiedä mitä toinen laittaa seuraavaksi. Ikäväki on taas! Ja anna anteeksi kun olen niin pyytänyt jo kauan sitten.