Mistä voi ostaa kuntosalille sopivat housut?
Collegehousut tms. En tykkää niistä vartalonmyötäisistä trikoista.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No koitapa miettiä. Mistäköhän niitä vois ostaa?
Mä niin arvasin että joku tulee noin sanomaan. Tosi fiksua...
Mä olen googlettanut.
Äh, unohtakaa kysymys. Antaa olla.
Collegehousuja myy mikä tahansa urheiluliike, marketti (Cittari tai Prisma), Tokmannit ja vastaavat sekä monikin tavallinen vaateliike.
Vierailija kirjoitti:
Collegehousuja myy mikä tahansa urheiluliike, marketti (Cittari tai Prisma), Tokmannit ja vastaavat sekä monikin tavallinen vaateliike.
Näiden lisäksi nettikaupat. Voit katsoa niiden urheiluvalikoimasta. Hintahaarukka peruscollareissa vaihtelee varmaan 10 e ja 70 e väliltä, samoin merkkivalikoima. Ihan varmasti löydät sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden lisäksi nettikaupat. Voit katsoa niiden urheiluvalikoimasta. Hintahaarukka peruscollareissa vaihtelee varmaan 10 e ja 70 e väliltä, samoin merkkivalikoima. Ihan varmasti löydät sopivat.
Lyön vetoa että aloittaja kyllä tietää tämän. Kuinka ei voisi tietää? Kuhan heittäyty tietämättömäksi.
Miksi pimppitrikoot eivät kelpaa?
No eikai siellä salilla väliä ole kuhan on jotkut verkkarit. Pieruverkkarit jotka haisee paskallr on aplle vallan hyvät.
Riippuu ihan kuntosalin koosta, mikä sille sopii.
Kyseiseen tarkoitukseen käytettäviä vaatteita myyvistä kivijalka- tai verkkokaupoista.
Ap hei, tuollaisia housuja saa oikeastaan mistä vain vaatteita myyvistä kaupoista.
Mistä tahansa; kaikki maailman housut mahtuvat kuntosalille. Eivät kenties yhtä aikaa mutta yksitellen sisällä käytettynä. Ei ole niin äks-älläisiä housuja etteivät ne kokoontaitettuna mahtuisi kuntosaliin eikä niin pientä kuntosalia ettei sinne yhden housut mahtuisi
Mä halusin saada tietää uusia kauppoja. Mutta pazkaa tuli taas. 🙄 Tutut kaupat on katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pimppitrikoot eivät kelpaa?
Mulla ei ole tapana esitellä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä halusin saada tietää uusia kauppoja. Mutta pazkaa tuli taas. 🙄 Tutut kaupat on katsottu.
No se ei kyllä käynyt ilmi tuosta aloituksesta. Eikä tästäkään voida tietää mitkä kaupat sulle on tuttuja.
No koitapa miettiä. Mistäköhän niitä vois ostaa?