Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
281/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, onko pohjois-vietnamiin löytynyt aivosolua?

Asiakaspalvelu on eri asia kuin päänaukominen asiakkaalle.

Vierailija
282/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
284/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
285/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kului elämästä yksi viikonloppu ilman sua.

Vierailija
286/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tiedät sen ja minä tiedän sen: olen hurjan ihastunut sinuun, mutta ulkokuoresi tuntuu vastenmieliseltä enkä voi sille mitään. Luulin aina, että en piittaa ulkonäöstä, mutta nyt olen huomannut että on minulla sentään jokin raja näissä asioissa. Joka toinen päivä taistelen ihastumista vastaan, joka toinen päivä yritän oppia näkemään sinut miellyttävämpänä. Soimaan itseäni kun huomaan toivovani, että olisit edes hieman miellyttävämmän näköinen. Tunnen itseni niin pinnalliseksi ja alhaiseksi, kun edes mietin tällaista. 

Voisinpa tietää, opinko joskus rakastamaan myös kehoasi niin kuin rakastan sieluasi. Voisinpa antaa sinulle vastauksen jatkuviin kysymyksiisi siitä, miksi en anna sinun suudella minua, vaikka on selvää että pidän sinusta todella paljon.

Vierailija
287/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan perjantaina moneen kysymykseen vastanneista ei ollut ollut se jota kaipaan. Yks juttu paljasti.

Vierailija
288/8206 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan perjantaina moneen kysymykseen vastanneista ei ollut ollut se jota kaipaan. Yks juttu paljasti.

?

Vierailija
289/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä jo ihanan viikonlopun jälkeen. Onneksi on lyhyt viikko 💕

Vierailija
290/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä luottaisi kun olisi mihin luottaa. .

Vierailija
291/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä luottaisi kun olisi mihin luottaa. .

Mitä tää tarkoittaa?

Vierailija
292/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano mikä yöllinen juttu, ja vastaan, jokaiseen kysymykseen, tosin vähän viiveellä olosuhteiden pakosta.

Nyt voin jo paljastaa, kun varmistui ettei hän enää käy täällä. Se yöllinen juttu oli puhelu.

Vierailija
293/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tiedät sen ja minä tiedän sen: olen hurjan ihastunut sinuun, mutta ulkokuoresi tuntuu vastenmieliseltä enkä voi sille mitään. Luulin aina, että en piittaa ulkonäöstä, mutta nyt olen huomannut että on minulla sentään jokin raja näissä asioissa. Joka toinen päivä taistelen ihastumista vastaan, joka toinen päivä yritän oppia näkemään sinut miellyttävämpänä. Soimaan itseäni kun huomaan toivovani, että olisit edes hieman miellyttävämmän näköinen. Tunnen itseni niin pinnalliseksi ja alhaiseksi, kun edes mietin tällaista. 

Voisinpa tietää, opinko joskus rakastamaan myös kehoasi niin kuin rakastan sieluasi. Voisinpa antaa sinulle vastauksen jatkuviin kysymyksiisi siitä, miksi en anna sinun suudella minua, vaikka on selvää että pidän sinusta todella paljon.

Miten voi olla ihastunut vain pelkkään "sieluun"? Mä ainakin alan nähdä ihmisen viehättävänä kun olen ihastunut vaikka se olisi sitten minkä näköinen. Melkein jokaisessa on ulkoisesti kuitenkin jotain kivan näköistä, esim. silmät tai huulet. Ne vähemmän kauniit piirteet sitten jotenkin jää taka-alalle niin että niitä ei edes huomaa. Ihan uteliaisuudesta kysyn oletko mies vai nainen? Kirjoitustyylistä veikkaisin että nainen mutta sisällön takia sanoisin että mies? itse olen nainen.

Vierailija
294/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää😂

Vierailija
295/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti minä haluan sinut. ♡

Vierailija
296/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölliset puhelut voi aina olla taskupuheluita. Myös joku muu voi rassata puhelinta ja painaista vahingossa esim. vastatuista puheluista the Ihastuksen numeroa. Kävi kerran niin, puhelu ihastukselle lähti, eikä sille mitään voinut.

Vierailija
297/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yölliset puhelut voi aina olla taskupuheluita. Myös joku muu voi rassata puhelinta ja painaista vahingossa esim. vastatuista puheluista the Ihastuksen numeroa. Kävi kerran niin, puhelu ihastukselle lähti, eikä sille mitään voinut.

Saattoi olla taskupuhelu tai sitten ei ollut. Sitähän just yritin kysellä. Sitten voin uskoa vahingoksi, jos hän sanoo että oli vahinko.

Vierailija
298/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko se oli, poistin kai numeroasi.

Vierailija
299/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkea ei voi selvittää ja unohtaa?

Miksi asioita ei vain voi tehdä?

Miksi mitään hyvää ei tapahdu?

Miksi suo vain syvenee?

Miksi enkeleitä ei meille riitäkään? :(

Vierailija
300/8206 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattoi olla taskupuhelu tai sitten ei ollut. Sitähän just yritin kysellä. Sitten voin uskoa vahingoksi, jos hän sanoo että oli vahinko.

Modelle terkut ihan sivumennen.

Oli se vahinko, niinhän sanoin, mutta vahinkoja on monenlaisia.

Ketju on lukittu.