Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
.....
Kommentit (8206)
Man missä oot kun susta ei oo näköhavointoja ollut pitkään aikaa?
Onko noiden sarkasmin kukkasten tarkoitus olla kiusoittelevia vai ilkeileviä?
Mikä nyt liittyy mihinkin.., mutta sua ajatellen livahtaa helposti sfääreihin - mielipaikkaani Gaialla :)
J man
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö kun alkaa kelaamaan päässään asioita ja lietsoo itseään hirveeseen raivoon eikä voi lopettaa vaikka tietää olevansa hölmö ja tekevänsä asioista liian suuria koska ei voi purkaa niitä puhumalla.
Tää palsta nyt lähinnä provosoi, ei pelkästään päässä kelailemalla vielä hirveästi kierroksia saa.
Netissä/somessa ylipäätään saa aika nopeasti ja kovaa lietsottua itsensä aivan hiileen saakka.:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö kun alkaa kelaamaan päässään asioita ja lietsoo itseään hirveeseen raivoon eikä voi lopettaa vaikka tietää olevansa hölmö ja tekevänsä asioista liian suuria koska ei voi purkaa niitä puhumalla.
Tää palsta nyt lähinnä provosoi, ei pelkästään päässä kelailemalla vielä hirveästi kierroksia saa.
Netissä/somessa ylipäätään saa aika nopeasti ja kovaa lietsottua itsensä aivan hiileen saakka.:DDD
Joo ei kannata mennä huutamaan ihastukselle pää punaisena vihaisena. Todennäköisesti se on joku muu 5500000:stä suomalaisesta, joka kiukuttaa sua täällä.
Ei olla nähty moneen viikkoon, mutta tämä tunne ei vain lähde pois. Tavallaan odotan näkemistäsi innolla, mutta toisaalta en, koska tiedän taas pääni menevän sekaisin sinusta. Noh, eipä auta kuin kestää, kun ei tässä tilanteessa asialle voi mitään tehdäkään. Tykkään sinusta liikaa tummatukkainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä/somessa ylipäätään saa aika nopeasti ja kovaa lietsottua itsensä aivan hiileen saakka.:DDDJoo ei kannata mennä huutamaan ihastukselle pää punaisena vihaisena. Todennäköisesti se on joku muu 5500000:stä suomalaisesta, joka kiukuttaa sua täällä.
Ei mua kukaan yksittäinen kirjoittaja täällä "kiukuta", yleisesti vaan provosoidun ja näen asioita eri tavoin kun luen muiden ihmisten juttuja, saan perspektiiviä ja katselen omia ajatuksiani ja tunteitani objektiivisemmin.
Sitten ärsyynnyn omaan typeryyteen ja tulee inhotunteita ihastustani kohtaan, joita puran tänne.:D
Olen kyllä aikalailla varma siitä, että hän käy täällä ja on vastannutkin joihinkin viesteihini, mutta hän kaipaa täällä toista ja luuli minuakin vastatessaan toiseksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty moneen viikkoon, mutta tämä tunne ei vain lähde pois. Tavallaan odotan näkemistäsi innolla, mutta toisaalta en, koska tiedän taas pääni menevän sekaisin sinusta. Noh, eipä auta kuin kestää, kun ei tässä tilanteessa asialle voi mitään tehdäkään. Tykkään sinusta liikaa tummatukkainen nainen.
mitä tässä tummatukkaisessa naisessa on sellaista mistä tykkäät? Ja miksi ihmeessä ette voi tehdä asialle mitään?
Kiva nähdä, vaikka ehkä vähän pelottavaa. En tarvitsisi kyllä yhtään enempää kierroksia, kun nämä tuntuvat lisääntyvän ihan itsekseenkin ilman sun näkemistä. Ei kai nyt oikeasti yhdestä miehestä voi näin sekaisin mennä. Mutta minkäs tälle nyt voi, kun olet niin ihana.
Mä en vieläkään pysty sisäistämään miten sä pääsit niin voimakkaasti mun pään sisään, kun en montaa hetkeä pysty olemaan ettet sä palaisi mun mieleen. Ja vaikka oon jo keski-ikäinen, ei ole ollut ikinä mitään samanlaista kuin sinä, ei samaa tunnetta, ei absoluuttista varmuutta siitä että kerrankin haluaa jonkun, ei kaiken tilan täyttävää jatkuvaa pohdintaa toisen olemuksesta. Mä tunnen ensi kertaa kaiken solutasolla, täydellisenä varmuutena siitä että sä olet se joku jonka kanssa mun tulisi olla ja jakaa tää elämä. Kaiken täydellistymä ja jotain sellaista jonka tulisi olla ja tulla todeksi.
Mutta tässä olen, ja jatkan loputonta pohdintaa sinusta ja palaan takaisin lähtöruutuun; miksi sinä.
Mies, olit mun unessa viime yönä. Taidan viihtyä sun kanssa liiankin hyvin ♥
Olisi sellaisia asioita, jotka haluaisin sulle kertoa, mutta joita ei oikein voi ottaa kahvipöytäkeskustelussa puheeksi.
Voi ei minulla on hammassärky... ;( Menen maanantaina vihdoinkin h-lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi sellaisia asioita, jotka haluaisin sulle kertoa, mutta joita ei oikein voi ottaa kahvipöytäkeskustelussa puheeksi.
Laita maili ja aloita noilla sanoilla. Kyllä mulle voi puhua mistä vain.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä teidät jonnekin sopivaan paikkaan tai viestitä somessa.
Ui jui! :*