Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Tiedättekö kun alkaa kelaamaan päässään asioita ja lietsoo itseään hirveeseen raivoon eikä voi lopettaa vaikka tietää olevansa hölmö ja tekevänsä asioista liian suuria koska ei voi purkaa niitä puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
no moi
No moi veljeni vain! Kiva kun soitit:)
Vierailija kirjoitti:
Se vähän mietityttää, että toivottavasti ei ole liian outoa, kun nähdään. Tai siis varmaan kuitenkin on. Olipa selkeää.
Ekat treffit?
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö kun alkaa kelaamaan päässään asioita ja lietsoo itseään hirveeseen raivoon eikä voi lopettaa vaikka tietää olevansa hölmö ja tekevänsä asioista liian suuria koska ei voi purkaa niitä puhumalla.
Moni hukuttaa ikävän ja kaipauksen päihteisiin. Itsekin samaan sortunut vuosia sitten. Tuskallisen hidas kuolema tiedossa, mutta varma :)
Vierailija kirjoitti:
Voiko **tutukseen kuolla?
Hahaa.. sama fiilis kun mikään ei huvita 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni hukuttaa ikävän ja kaipauksen päihteisiin. Itsekin samaan sortunut vuosia sitten. Tuskallisen hidas kuolema tiedossa, mutta varma :)
Missä puhuin päihteistä?! Enkä hukuta surujani ainakaan päihteisiin.
Tarvitseeko sinne instaan kaikki laittaa. "Hahaa sussa on jotain itämaista- kävelet kuin kameli." Etkä voi olla varma nauretaanko sulle vai sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vähän mietityttää, että toivottavasti ei ole liian outoa, kun nähdään. Tai siis varmaan kuitenkin on. Olipa selkeää.
Ekat treffit?
Joo :)
Tänään taas kaipaan sinua, kaikesta huolimatta, mies Tampereen pohjoispuolelta. Haluaisin niin puhua kanssasi pitkästä aikaa. Toivon, että sinulla on kaikki ok.
T.Heidi
Tänään taas kaipaan sua, ihan niinku joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Moikkelis! <3 <3 <3
<3<3<3<3<3
Ens kesänä mä oon päässyt yli susta. Ostan siitä hyvästä itselleni uuden laukun, jonkun kalliin klassikon jota silitän myhäillen kuinka materia on ainut minkä tuomaan onneen voi luottaa. Alan heti säästämään.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Tänäänkin. Joka hetki.
Tajusin tänään että et ole se oikea mulle, olen vain kuvitellut kaiken pääni sisällä. Vähän pettynyt olen kuitenkin mutta ei voi mitään.