Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sattuis olemaan niin että mun unohtaminen ois sulle jostain syystä vaikeaa, niin yritin tehdä siitä helppoa. Onnistuinko?
Kyllä. Eipä tässä ole enää tunteita jäljellä.
No hyvä. Nyt voit olla rauhassa ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sattuis olemaan niin että mun unohtaminen ois sulle jostain syystä vaikeaa, niin yritin tehdä siitä helppoa. Onnistuinko?
Tykkäät pahoittaa mun mielen, sen olen jo oppinut. Onko kyse vallankäytöstä, saatko siitä jotain?
Itse kaipaan Heidin miestä, myös Helsingistä <3[/quote]
Miksi kaipaat? Valitsiko se Heidin sun sijasta?
Olet paras ystäväni, rakkauteni, intohimoni. Kiitos, että olet elämässäni ja toivon meille vielä monia yhteisiä vuosia. Onneksi nähdään taas pian.
Onko coonilla valkoiset sukat?
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan Heidin miestä, myös Helsingistä <3
Miksi kaipaat? Valitsiko se Heidin sun sijasta?
Jokainen palstailija ansaitsee kaipaajan.
A:lle. Oot mulle kamalan kamalan rakas vaikka en sitä sulle koakaaan voi sanoa. Oot tehnyt elämästäni vähän helpompaa. Kaipaan sua vierelleni. Itkettää jo nyt tieto, että kohta en saa enää koskaan olla sun lähellä. Ikävä.
Täysin aseeton tän asian kanssa, oot mielessä joka hetki. Onhan tää jo vähän koomistakin.
Vierailija kirjoitti:
A:lle. Oot mulle kamalan kamalan rakas vaikka en sitä sulle koakaaan voi sanoa. Oot tehnyt elämästäni vähän helpompaa. Kaipaan sua vierelleni. Itkettää jo nyt tieto, että kohta en saa enää koskaan olla sun lähellä. Ikävä.
Mikset saa olla lähellä? Onko toinen kenties lähdössä jonnekin, eroamassa, kuolema?
On kyllä sateisen harmaa päivä, eikä oloa helpota yhtään se kun joudun yksin olemaan. .
Kyllä nämä tunteet ovat vahvat, suuntaan jos toiseenkin.
Aivoissa seilaa sata hernettä ja painaa välillä etulohkoa niin, ettei kontrolliin kykene.
Vierailija kirjoitti:
Nukku-Matti otti ritolat 🙄
Huomasin.
Missä sä olet mun elämäni rakkaus. Aiotko sä jäädä ainiaaksi mun tavoittamattomiin?
Vähän noh.. tiedäthän sinä mies tunteeni♡ Ei väsytä ollenkaan! Siitä huolimatta kauniita unia.
Naiselle kirjoitti:
Missä sä olet mun elämäni rakkaus. Aiotko sä jäädä ainiaaksi mun tavoittamattomiin?
En aio jäädä tavoittamattomiin. Haluan vain sinut!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä ystävällistä, hyväntuulista, ymmärtäväistä, joustavaa ja uusille asioille avointa ihmistä, jollainen joskus olit.
Olen edelleen, mutta vain ihmiselle joka sen ansaitsee. Sä et.
Kyllä. Eipä tässä ole enää tunteita jäljellä.