Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Huoli sinusta. Vaikka maailma välillä murjoo, sydän murskaantuu ja ketuttaa, sä et oo yksin. Välitän susta mittaamattomasti, taidan rakastaakin.
Voi että 🌈.......... mäkin sua......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin emmä tiiä haittaako se vaikka ei välittäiskään, jos sellasen kautta sais taloudellisen vapauden ja tehdä loppuelämän mitä haluaa ilman käytännössä minkäänlaisia taloudellisia rajoitteita.
Tai sit vaan elää yksin ja myy seksiä sellasille, nehän maksaa tosi hyvin eli sinänsä saa pitkälti vapauden kun tekee välillä vaan helppoa rahaa.
Mielummin tienaa keholla hyvät massit, entä on vaan eikä tee sillä mitään.Siis mitä ihmettä ☹️ lovee
Ei kaikille riitä lovee.:D
Silloin on parempi ottaa vaan hyödyt irti ja tehdä mitä huvittaa.
Geysirit odottaa, koska mennään? Mä maksan!
Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.
Täällä kyllä pärjäillään, älä huoli muru. Toivottavasti itsekin jakselet siellä. Tuo R-sana on pyörinyt omissakin ajatuksissa, vaikka olen sitä yrittänyt järkeillä pois.
Ja toisaalta onhan niin ollut jo pitkään, että mun konkreettiset kontaktit on jotain jotka maksaa siitä.
Siirryn vaan fyysisempään muotoon ja suuremmille summille, ei ole mitään mikä voisi mennä pilalle tai mitään menetettävääkään, kun kaikki on mennyt jo aikoja sitten.
Voihan sekin tavallaan olla yksi rakkauden muoto, jakaa sitä tasaisesti kaikille.
Hyvää huomenta ja lauantaita miehelle :)
Vierailija kirjoitti:
Monesti olisin halunnut sinun kanssasi puhua näinä kuukausina, mutta koska nauhoitat kaikki puhelut, en voi.
Toivon, että jonain päivänä voisimme jutella, ilman nauhureita. Mahtaako olla mahdollista?
Pohdi eri vaihtoehtoja. Pakko olisi jotenkin edes tulla toimeen toistemme kanssa.
Mä jätin yhden tollasen sikkeperseen, joka nauhoitti kaiken keskustelemamme lyhyen tutustumisemme aikana, sekä viestit talletti. Kuvia en antanut, tosin otti salakuvia, kun olin nukkuvinani. Mielessäni mietin, miten sairaan ihmisen seurassa olen, ja olenko tosissani että päästäisin tuollaisen sekopäisen idiootin elämääni. En ollut tosissani, olin tervepäinen etenkin häneen verrattuna. onneksi käytössä prepaid, ei pääse enää ahdistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti olisin halunnut sinun kanssasi puhua näinä kuukausina, mutta koska nauhoitat kaikki puhelut, en voi.
Toivon, että jonain päivänä voisimme jutella, ilman nauhureita. Mahtaako olla mahdollista?
Pohdi eri vaihtoehtoja. Pakko olisi jotenkin edes tulla toimeen toistemme kanssa.Mä jätin yhden tollasen sikkeperseen, joka nauhoitti kaiken keskustelemamme lyhyen tutustumisemme aikana, sekä viestit talletti. Kuvia en antanut, tosin otti salakuvia, kun olin nukkuvinani. Mielessäni mietin, miten sairaan ihmisen seurassa olen, ja olenko tosissani että päästäisin tuollaisen sekopäisen idiootin elämääni. En ollut tosissani, olin tervepäinen etenkin häneen verrattuna. onneksi käytössä prepaid, ei pääse enää ahdistelemaan.
Aika jäätävää! Jotenkin pelottavaa.
Eräs tyyppi joskus urkki mun koneen, kuvasi sieltä kaikkea puhelimeensa...oli rehellinen joo ;) Puhelimessa kun voi estää tyyppejä ottamasta yhteyttä niin ei tarvi mitää prepaideja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta ja lauantaita miehelle :)
Samoin sinulle ihana. Edelleen oot mun mielessä
Huomenia sinulle! <3 Heräsin vasta klo 11 ja nousin 11.45! :O
Hymyilen itsekseni vähän väliä. Se taitaa olla sun syy.
Itken itsekseni vähän väliä. Joskus sun takia, yleensä muiden asioiden vuoksi.
Syyllistä ei ole.
Taivaskin itkee nykyään runsaasti
En oo itkenyt sun takia mut hulluks meinasin tulla. Mitä lie sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähteä, hommaan vain ensin passin ja kissojen hoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähteä, hommaan vain ensin passin ja kissojen hoitajan.
Älä pakkaa vielä. Sille reissulle mulle kelpaa seuraksi vain yksi henkilö.
Huoli sinusta. Vaikka maailma välillä murjoo, sydän murskaantuu ja ketuttaa, sä et oo yksin. Välitän susta mittaamattomasti, taidan rakastaakin.