Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2581/8206 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia H & PP! 

ps. Voisit joskus vastata kun on hätä. :O

Vierailija
2582/8206 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ikävöin sinua nainen aivan liikaa.

Miksi juuri tänään?

Tänään ikävä on tuntunut erinäisistä syistä konkreettiselta.

:)

Sama täällä. Mä odotin tätä päivää. Tai siis eilistä.

Kun mä tutustuin suhun, mä olin romuna kun mä en nähnyt sua päivään. Ja sitten siihen oli pakko tottua. Mutta tämä ero on ollut liian pitkä. Mä haluan katsoa sua silmiin ja nähdä ettei mikään ole muuttunut.

Mitä eilen tapahtui?

Ei mitään tapahtunut kun mä en ollut siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/8206 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😘

Vierailija
2584/8206 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tehdä. Testailin sun tunteita vähän ja huomasin, että ne ovat aidot. Välität musta aidosti... Olet rakkain.

Vierailija
2585/8206 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyy pyy koittaa olla hyvä! 

Vierailija
2586/8206 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sähkäriini! :) En mene huomenna koska en käynyt tänään lenkillä ja näytän nuutuneelta... :( Ehkä maanantaina, oikeastaan olisi pakko... ;(

Vierailija
2587/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä. Testailin sun tunteita vähän ja huomasin, että ne ovat aidot. Välität musta aidosti... Olet rakkain.

Miten testaillaan toisen tunteita, ja ennen kaikkea miksi?

Vierailija
2588/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten testaillaan toisen tunteita, ja ennen kaikkea miksi?

Epävarmat ihmiset testailee.

Palstalla on joku skitso joka yksin kirjoittelee. Vastailee omiinsa.

Surullista.

Vierailija
2589/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on miten paljon tuskaa ja ahdistusta on aiheuttanut tämä tuntemani rakkaus sinua kohtaan. Vastaukseksi olen saanut vain kylmää pohjan tuulta.

Vierailija
2590/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti testailla? Miten mielestäsi luotettavasti sen toteutit?

Mä mietiskelin yks päivä noita juttuja, siis kenen tunteet ovat olleet "aitoja" jne.

Tajusin, että pari miestä on todella _välittänyt_ minusta (toinen välittää edelleen, toista ei enä ole) ja sitä ei KOSKAAN ole tarvinnut epäillä saati "testailla".

Sen on huomannut käytännössä. Sen huomasi nopeasti ja aika vain vahvisti.

Sitten tiedän joidenkin olleen ihastuneita, kovinkin ihastuneita, mutta eivät koskaan välittäneet.

Olivat siis "vain" ihastuneita ja omien intressiensä vallassa.

Mietin myös esim. yhden ystäväni olleen aina jonkinlaisessa suhteessa ja saaneen ulkopuolisen silmin paljon rakkautta, mutta tälleen läheltä tietää, ettei yksikään niistä sen miehistä ole koskaan VÄLITTÄNYT eikä täten ollut esim. lojaali, mikä on mielestäni ihan rakkauden perusta.

Ihminen voi olla vaikka korvia myöten ihastunut, mutta ei välitä.

Ja sitä, onko jonkun tunteet "aitoja" ei tarvitse testailla jos ne on; ne tulevat kyllä käytännössä ilmi.

Ihminen voi SANOA mitä vaan - sanat ovat "vain" sanoja eikä niille kannata liikoja arvoa antaa, mutta käytäntö kertoo ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka oikeasti välittää.

Käytännössä siis jos se on "aitoa", se ihminen haluaa nähdä sua usein, sitä kiinnostaa sun kuulumiset, mitä teet, missä meet jne. Kaikki.

Vierailija
2591/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti testailla? Miten mielestäsi luotettavasti sen toteutit?

Mä mietiskelin yks päivä noita juttuja, siis kenen tunteet ovat olleet "aitoja" jne.

Tajusin, että pari miestä on todella _välittänyt_ minusta (toinen välittää edelleen, toista ei enä ole) ja sitä ei KOSKAAN ole tarvinnut epäillä saati "testailla".

Sen on huomannut käytännössä. Sen huomasi nopeasti ja aika vain vahvisti.

Sitten tiedän joidenkin olleen ihastuneita, kovinkin ihastuneita, mutta eivät koskaan välittäneet.

Olivat siis "vain" ihastuneita ja omien intressiensä vallassa.

Mietin myös esim. yhden ystäväni olleen aina jonkinlaisessa suhteessa ja saaneen ulkopuolisen silmin paljon rakkautta, mutta tälleen läheltä tietää, ettei yksikään niistä sen miehistä ole koskaan VÄLITTÄNYT eikä täten ollut esim. lojaali, mikä on mielestäni ihan rakkauden perusta.

Ihminen voi olla vaikka korvia myöten ihastunut, mutta ei välitä.

Ja sitä, onko jonkun tunteet "aitoja" ei tarvitse testailla jos ne on; ne tulevat kyllä käytännössä ilmi.

Ihminen voi SANOA mitä vaan - sanat ovat "vain" sanoja eikä niille kannata liikoja arvoa antaa, mutta käytäntö kertoo ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka oikeasti välittää.

Käytännössä siis jos se on "aitoa", se ihminen haluaa nähdä sua usein, sitä kiinnostaa sun kuulumiset, mitä teet, missä meet jne. Kaikki.

Mitäköhän sä yrität selittää? Miten voi olla "korviaan myöten ihastunut, mutta ei silti halua nähdä usein eikä ole kiinnostunut kuulumisista, koska ei välitä"? Ulkopuolisena et voi tietää tarkasti sitäkään, miten asiat muiden ihmisten parisuhteissa oikeasti on. Ihme tajunnanvirtaa sulla.

Vierailija
2592/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus istuin puistossa penkillä joka oli siihen hyljätty kuin minä.

Siinä se penkki on vieläkin, puistossa joka on uuden ystäväni kaupunkiasunnon vieressä. En enää tunne itseäni hylätyksi istuessani siinä jätskillä, ystäväni kanssa veneitä katsellessa. Elämä muuttuu, ikävistä asioista tulee iloja. Kun vaan antaa asioiden tapahtua.

Vierailija
2593/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä varas, hän on varas

Ja hän vie sun sydämen

Vierailija
2594/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko meistä tulla kavereita?

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Vierailija
2595/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu!

Vierailija
2596/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi viedä jo.

Vierailija
2597/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru jaakko, pieru jaakko, missä te olette? Missä te olette? Missä te olette? Teitä kaivataan infon luona!

Vierailija
2598/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Riistäytyisi se.

Vierailija
2599/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kavereita?

Vierailija
2600/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään halua enkä edes voi elää ilman sua. Edes jossain muodossa. Pitäisi varmaan jutella ihan f2f. 

Ketju on lukittu.