Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2641/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geysirit odottaa, koska mennään? Mä maksan!

Mä voin lähteä, hommaan vain ensin passin ja kissojen hoitajan.

Älä pakkaa vielä. Sille reissulle mulle kelpaa seuraksi vain yksi henkilö.

Kenet haluat mukaasi?

Vierailija
2642/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minä se oikea Heidi jota täällä on huhuiltu. Olisi ihanaa jos joku exä lämpimästi vielä ajattelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tarvis välittää.

Vierailija
2644/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääks ikinä?

Vierailija
2645/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisteluni käyn itse. Taisteluhaavani olen aina oppinut sitomaan itse.

Vierailija
2646/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettääks ikinä?

Minun rakas ei hävetä, eikä rakastuminen. Nenä pystyyn vaan ☺

Vierailija
2647/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet haluat mukaasi?

Hänet joka ansaitsisi päästä sinne.

Vierailija
2648/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet haluat mukaasi?

Olisinpa minä, Olisinpa minä, Olisinpa minä, Olisinpa..

Vierailija
2649/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Islannissa haise kaasulta...? :D

Vierailija
2650/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet haluat mukaasi?

Olisinpa minä, Olisinpa minä, Olisinpa minä, Olisinpa..

Eiku minä. Tehdään siisti jono.

Vierailija
2651/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettääks ikinä?

Ei.

Et elä tätä elämääni. Häpeä sinä omaa elämääsi ja pysy siellä omalla puolella arvostelemassa muita. En todellakaan häpeä.

Vierailija
2652/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsu reissuaa :)

Vierailija
2653/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä. Testailin sun tunteita vähän ja huomasin, että ne ovat aidot. Välität musta aidosti... Olet rakkain.

Miksi piti testailla? Miten mielestäsi luotettavasti sen toteutit?

Mä mietiskelin yks päivä noita juttuja, siis kenen tunteet ovat olleet "aitoja" jne.

Tajusin, että pari miestä on todella _välittänyt_ minusta (toinen välittää edelleen, toista ei enä ole) ja sitä ei KOSKAAN ole tarvinnut epäillä saati "testailla".

Sen on huomannut käytännössä. Sen huomasi nopeasti ja aika vain vahvisti.

Sitten tiedän joidenkin olleen ihastuneita, kovinkin ihastuneita, mutta eivät koskaan välittäneet.

Olivat siis "vain" ihastuneita ja omien intressiensä vallassa.

Mietin myös esim. yhden ystäväni olleen aina jonkinlaisessa suhteessa ja saaneen ulkopuolisen silmin paljon rakkautta, mutta tälleen läheltä tietää, ettei yksikään niistä sen miehistä ole koskaan VÄLITTÄNYT eikä täten ollut esim. lojaali, mikä on mielestäni ihan rakkauden perusta.

Ihminen voi olla vaikka korvia myöten ihastunut, mutta ei välitä.

Ja sitä, onko jonkun tunteet "aitoja" ei tarvitse testailla jos ne on; ne tulevat kyllä käytännössä ilmi.

Ihminen voi SANOA mitä vaan - sanat ovat "vain" sanoja eikä niille kannata liikoja arvoa antaa, mutta käytäntö kertoo ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka oikeasti välittää.

Käytännössä siis jos se on "aitoa", se ihminen haluaa nähdä sua usein, sitä kiinnostaa sun kuulumiset, mitä teet, missä meet jne. Kaikki.

Mitäköhän sä yrität selittää? Miten voi olla "korviaan myöten ihastunut, mutta ei silti halua nähdä usein eikä ole kiinnostunut kuulumisista, koska ei välitä"? Ulkopuolisena et voi tietää tarkasti sitäkään, miten asiat muiden ihmisten parisuhteissa oikeasti on. Ihme tajunnanvirtaa sulla.

Missä siis kirjoitin, että korviaan myöten ihastunut joka ei kuitenkaan välitä, ei halua nähdä usein?

Eihän siitä ole kyse, vaan sen huomaa vaan käytännössä kun ON sellaisen ihmisen kanssa, että on kyllä todella ihastunut, mutta ei välitä minusta ihmisenä, vaan on ihastunut johonkin mielikuvaan/ulkonäköön/haluaa pönkitystä egolleen jne. mitä niitä vaikuttimia nyt onkaan.

Sellainen tyyppi voi jopa sivuuttaa ihastuksensa tunteet, ei kunnioita, hönkii päälle vaan ja on kaikessa tosi itsekäs. Silleen "pinnallisesti" ihastunut, todella voimakkaasti jopa hullaantunut.

Välittäminen tulee ilmi sitten muuten, ei (pelkästään) sillä kuinka paljon haluaa viettää aikaa yhdessä.

Sellanen ihminen välittää siitäkin mitä SINÄ tunnet eikä vain itsestään, haluaa ymmärtää jne.

Se on sellasta syvempää.

Anyway oli mitä vaan, niin käytäntö kyllä näyttää ja aika alleviivaa, ei tarvitse testailla.

Tottakai läheisen ihmisen suhteista näkee vierestä ja tietää kertomanaan, jos hänestä ei välitetä.

Ihmiset kyllä kummallisen usein tyytyy aivan ihme paskaan ja alistuu ties mihin vaikka mitään kunnioitusta ei tule, siksi varmaan tällaiset mielipiteet usein myös herättää närää.

Tai ehkä toisilla on vaan standardit pikkasen korkeammalla kuin joillain, ja joku voi oikeastikin pitää ihan normaalina sellasta, mikä esim. mulle on vaan helvetin kylmää ja rakkaudetonta (ei välitetä, ei olla lojaaleja, ei kunnioiteta).

Turha pohtia ihastumìsia/rakastumisia näin. Jokaisella menee varmasti ihan omia ratojaan nämä jutut. Siinä missä joku tulee iskemään sua liikennevaloissa tiedät sen heti olemuksesta ja "tyylistä". Toinen tulee "vaan" juttelemaan ja pyytää yllättäen kahville tms. ja kohta ovat kihloissa (näin kärjistäen). Toiset menee perse edellä puuhun ja paljastavat ihastuksensa mutta odottavat vaan toimintaa toiselta kun voisivat toimia itsekin. Elämä ei ole mustavalkoista.

Vierailija
2654/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisteluni käyn itse. Taisteluhaavani olen aina oppinut sitomaan itse.

Kunnes jonain päivänä huomaat, ettet enää jaksa taistella etkä sitoa.

Kun tarpeeksi pitkään on taistellut, ei vaan enää kiinnosta mikään eikä jaksa, haluaa vaan pois ja irvistää kuullessaan jonkun selittävän olevansa joku Yksinäinen Soturi ja ällöttää kaikki "strong and indepedent woman"-paska.

Siinä ei ole MITÄÄN hienoa, ei mitään ihailtavaa tai coolia, kovaa tai hitto yhtään mitään positiivista, olla joku "taistelen ja sidon haavani yksin"-hemmo. Kamala tragedia se on.

Terv. ihminen jolla ei koskaan ollut vaihtoehtoja

Vierailija
2655/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3081, kaikkien elämä ei mene kuten omasi.

Vierailija
2656/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hamsuli... :)

Vierailija
2657/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä. Testailin sun tunteita vähän ja huomasin, että ne ovat aidot. Välität musta aidosti... Olet rakkain.

Mä mietiskelin yks päivä noita juttuja, siis kenen tunteet ovat olleet "aitoja" jne.

Tajusin, että pari miestä on todella _välittänyt_ minusta (toinen välittää edelleen, toista ei enä ole) ja sitä ei KOSKAAN ole tarvinnut epäillä saati "testailla".

Sitten tiedän joidenkin olleen ihastuneita, kovinkin ihastuneita, mutta eivät koskaan välittäneet.

Mietin myös esim. yhden ystäväni olleen aina jonkinlaisessa suhteessa ja saaneen ulkopuolisen silmin paljon rakkautta, mutta tälleen läheltä tietää, ettei yksikään niistä sen miehistä ole koskaan VÄLITTÄNYT eikä täten ollut esim. lojaali, mikä on mielestäni ihan rakkauden perusta.

Ja sitä, onko jonkun tunteet "aitoja" ei tarvitse testailla jos ne on; ne tulevat kyllä käytännössä ilmi.

Ihminen voi SANOA mitä vaan - sanat ovat "vain" sanoja eikä niille kannata liikoja arvoa antaa, mutta käytäntö kertoo ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka oikeasti välittää.

Käytännössä siis jos se on "aitoa", se ihminen haluaa nähdä sua usein, sitä kiinnostaa sun kuulumiset, mitä teet, missä meet jne. Kaikki.

Mitäköhän sä yrität selittää? Miten voi olla "korviaan myöten ihastunut, mutta ei silti halua nähdä usein eikä ole kiinnostunut kuulumisista, koska ei välitä"? Ulkopuolisena et voi tietää tarkasti sitäkään, miten asiat muiden ihmisten parisuhteissa oikeasti on. Ihme tajunnanvirtaa sulla.

Missä siis kirjoitin, että korviaan myöten ihastunut joka ei kuitenkaan välitä, ei halua nähdä usein?

Eihän siitä ole kyse, vaan sen huomaa vaan käytännössä kun ON sellaisen ihmisen kanssa, että on kyllä todella ihastunut, mutta ei välitä minusta ihmisenä, vaan on ihastunut johonkin mielikuvaan/ulkonäköön/haluaa pönkitystä egolleen jne. mitä niitä vaikuttimia nyt onkaan.

Sellainen tyyppi voi jopa sivuuttaa ihastuksensa tunteet, ei kunnioita, hönkii päälle vaan ja on kaikessa tosi itsekäs. Silleen "pinnallisesti" ihastunut, todella voimakkaasti jopa hullaantunut.

Välittäminen tulee ilmi sitten muuten, ei (pelkästään) sillä kuinka paljon haluaa viettää aikaa yhdessä.

Sellanen ihminen välittää siitäkin mitä SINÄ tunnet eikä vain itsestään, haluaa ymmärtää jne.

Se on sellasta syvempää.

Anyway oli mitä vaan, niin käytäntö kyllä näyttää ja aika alleviivaa, ei tarvitse testailla.

Tottakai läheisen ihmisen suhteista näkee vierestä ja tietää kertomanaan, jos hänestä ei välitetä.

Ihmiset kyllä kummallisen usein tyytyy aivan ihme paskaan ja alistuu ties mihin vaikka mitään kunnioitusta ei tule, siksi varmaan tällaiset mielipiteet usein myös herättää närää.

Tai ehkä toisilla on vaan standardit pikkasen korkeammalla kuin joillain, ja joku voi oikeastikin pitää ihan normaalina sellasta, mikä esim. mulle on vaan helvetin kylmää ja rakkaudetonta (ei välitetä, ei olla lojaaleja, ei kunnioiteta).

Turha pohtia ihastumìsia/rakastumisia näin. Jokaisella menee varmasti ihan omia ratojaan nämä jutut. Siinä missä joku tulee iskemään sua liikennevaloissa tiedät sen heti olemuksesta ja "tyylistä". Toinen tulee "vaan" juttelemaan ja pyytää yllättäen kahville tms. ja kohta ovat kihloissa (näin kärjistäen). Toiset menee perse edellä puuhun ja paljastavat ihastuksensa mutta odottavat vaan toimintaa toiselta kun voisivat toimia itsekin. Elämä ei ole mustavalkoista.

Joo ihan samahan se oikeasti mulle on, mitä muut tekee.

Mua ei enää kiinnosta ku musta ja valkonen, aattelin poteroitua ihan totaalisesti ja ajaa itseni vaan niin loppuun, etten jaksa enää pohtia turhaa paskaa ja pääsen eroon rasittavasta päästäni.

Eli ihan sama mitä "elämä on", kai se on jokaiselle erilainen kokemus ja toisilla ei edes kiinnosta elää siinä missä toinen näkee vaan värejä kaikkialla.

Vierailija
2658/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3081, kaikkien elämä ei mene kuten omasi.

Ei onneksi, mutta se on varma, ettei ne tiedä mistä puhuu jotka jotain yksin pärjäämistä, taistelua ja hiljaisuudessa yksin haavojen sitomista hehkuttaa.

Jos sitä tekee lapsesta saakka AINA ja aina vaan, se ei jalosta yhtään ja lopputulos on vaan kasa pahuutta.

Sehän on vaan kidutusta, ei mitään taistelua (joka jo terminä on tosi glorifioitu).

Vierailija
2659/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellasta syvempää.

Joo ihan samahan se oikeasti mulle on, mitä muut tekee.

Mua ei enää kiinnosta ku musta ja valkonen, aattelin poteroitua ihan totaalisesti ja ajaa itseni vaan niin loppuun, etten jaksa enää pohtia turhaa paskaa ja pääsen eroon rasittavasta päästäni.

Eli ihan sama mitä "elämä on", kai se on jokaiselle erilainen kokemus ja toisilla ei edes kiinnosta elää siinä missä toinen näkee vaan värejä kaikkialla.

💔

Vierailija
2660/8206 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään kuukauden päästä Hamsuliini. <3

Ketju on lukittu.