Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2601/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä,

Pääsisitkö huomenna tai ylihuomenna meidän merkkiuskollisten oman tavaratalon (keskusta) pääovien eteen puolen päivän aikaan?

t. Minä

Vierailija
2602/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko meistä tulla kavereita?

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Millaisia kavereita?

Hyvii kaverii 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Mun puolesta voidaan yrittää.

Vierailija
2604/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

justawoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riistäytyisi se.

Niinpä niin.. Oikeassahan sä olet..

Eikä musta olisikaan kaveriksi. Mustasukkainenkin olisin. Olen jo.

Mitä sitten?

Vierailija
2605/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

justawoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riistäytyisi se.

Mitä sitten?

Siis ei oo totta........

Vierailija
2606/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

justawoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riistäytyisi se.

Mitä sitten?

Siis ei oo totta........

Ei tämä voi näinkään jatkua. Turhauttavaa, raskasta. Tunteiden vuoristorataa.

Vierailija
2607/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olisin halunnut sinun kanssasi puhua näinä kuukausina, mutta koska nauhoitat kaikki puhelut, en voi.

Toivon, että jonain päivänä voisimme jutella, ilman nauhureita. Mahtaako olla mahdollista?

Pohdi eri vaihtoehtoja. Pakko olisi jotenkin edes tulla toimeen toistemme kanssa.

Vierailija
2608/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

justawoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riistäytyisi se.

Mitä sitten?

Siis ei oo totta........

Yrität nyt vaan jonkun muun kanssa olla, deittailemaan rohkeasti ja saat aatokset pois siitä mikä tämä nyt onkaan. Umpikuja.

Vierailija
2609/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen teki minusta HULLUN

Niin mustakin. Onneksi lääkitys on nyt kohdallaan.

Kerro minullekin?

Se saa varmaan olla ihastuksensa kanssa tekemisissä ja lähellä, joten hulluus lähti.

Tuskin tällä palstalla.

Oikein arvattu. Ihan lääkärin määräämät pilsut, estää psykoosin tulon.

Vierailija
2610/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minullekin?

Se saa varmaan olla ihastuksensa kanssa tekemisissä ja lähellä, joten hulluus lähti.

Tuskin tällä palstalla.

Oikein arvattu. Ihan lääkärin määräämät pilsut, estää psykoosin tulon.

😂

Vierailija
2611/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minullekin?

Tuskin tällä palstalla.

No eihän se kovin todennäköiseltä tunnu, mutta kai ihmeitäkin joskus tapahtuu.:D

Lääkitys kohdallaan ei kyllä viittaa ylipääsemiseenkään, veikkaan et sai haluamansa.

Suorastaan naurettavan epätodennäköistä, mutta mistäpä näistä tietäisi... :D

En ainakaan vielä mutta ehkä vielä joku pieni toivonkipinä elää, en mä täällä muuten pyörisi haaveilemassa että mulle voisi olla viesti täällä.

Vierailija
2612/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tanja... Miksen pysty unohtamaan sinua?

Vierailija
2613/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas niin sekavaa, että laitan näin siltä varalta, että olet olettamani hlö. Eli tämä vastaus on M -> E.

Mulla ei ole aikomustakaan elää elämääni ilman sua. Haluan tutustua kaikessa rauhassa, en tosin tiedä onko musta kaveriksi kun pidän susta aivan liikaa (enkä kyllä yhtään kaverillisesti). Tilanne on kai hankala molemmilla, mutta minulla ei kuitenkaan enää ihan ehkä se, mitä luulet.

Vierailija
2614/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

justawoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riistäytyisi se.

Mitä sitten?

Siis ei oo totta........

Viimeisessä vaunussa jarrumiehenä ; )

Vierailija
2615/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä rakkauden kiitotiellä olo on kuin jyrän alle jäänyt ♡

Vierailija
2616/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä. Testailin sun tunteita vähän ja huomasin, että ne ovat aidot. Välität musta aidosti... Olet rakkain.

Miksi piti testailla? Miten mielestäsi luotettavasti sen toteutit?

Mä mietiskelin yks päivä noita juttuja, siis kenen tunteet ovat olleet "aitoja" jne.

Tajusin, että pari miestä on todella _välittänyt_ minusta (toinen välittää edelleen, toista ei enä ole) ja sitä ei KOSKAAN ole tarvinnut epäillä saati "testailla".

Sen on huomannut käytännössä. Sen huomasi nopeasti ja aika vain vahvisti.

Sitten tiedän joidenkin olleen ihastuneita, kovinkin ihastuneita, mutta eivät koskaan välittäneet.

Olivat siis "vain" ihastuneita ja omien intressiensä vallassa.

Mietin myös esim. yhden ystäväni olleen aina jonkinlaisessa suhteessa ja saaneen ulkopuolisen silmin paljon rakkautta, mutta tälleen läheltä tietää, ettei yksikään niistä sen miehistä ole koskaan VÄLITTÄNYT eikä täten ollut esim. lojaali, mikä on mielestäni ihan rakkauden perusta.

Ihminen voi olla vaikka korvia myöten ihastunut, mutta ei välitä.

Ja sitä, onko jonkun tunteet "aitoja" ei tarvitse testailla jos ne on; ne tulevat kyllä käytännössä ilmi.

Ihminen voi SANOA mitä vaan - sanat ovat "vain" sanoja eikä niille kannata liikoja arvoa antaa, mutta käytäntö kertoo ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka oikeasti välittää.

Käytännössä siis jos se on "aitoa", se ihminen haluaa nähdä sua usein, sitä kiinnostaa sun kuulumiset, mitä teet, missä meet jne. Kaikki.

Mitäköhän sä yrität selittää? Miten voi olla "korviaan myöten ihastunut, mutta ei silti halua nähdä usein eikä ole kiinnostunut kuulumisista, koska ei välitä"? Ulkopuolisena et voi tietää tarkasti sitäkään, miten asiat muiden ihmisten parisuhteissa oikeasti on. Ihme tajunnanvirtaa sulla.

Missä siis kirjoitin, että korviaan myöten ihastunut joka ei kuitenkaan välitä, ei halua nähdä usein?

Eihän siitä ole kyse, vaan sen huomaa vaan käytännössä kun ON sellaisen ihmisen kanssa, että on kyllä todella ihastunut, mutta ei välitä minusta ihmisenä, vaan on ihastunut johonkin mielikuvaan/ulkonäköön/haluaa pönkitystä egolleen jne. mitä niitä vaikuttimia nyt onkaan.

Sellainen tyyppi voi jopa sivuuttaa ihastuksensa tunteet, ei kunnioita, hönkii päälle vaan ja on kaikessa tosi itsekäs. Silleen "pinnallisesti" ihastunut, todella voimakkaasti jopa hullaantunut.

Välittäminen tulee ilmi sitten muuten, ei (pelkästään) sillä kuinka paljon haluaa viettää aikaa yhdessä.

Sellanen ihminen välittää siitäkin mitä SINÄ tunnet eikä vain itsestään, haluaa ymmärtää jne.

Se on sellasta syvempää.

Anyway oli mitä vaan, niin käytäntö kyllä näyttää ja aika alleviivaa, ei tarvitse testailla.

Tottakai läheisen ihmisen suhteista näkee vierestä ja tietää kertomanaan, jos hänestä ei välitetä.

Ihmiset kyllä kummallisen usein tyytyy aivan ihme paskaan ja alistuu ties mihin vaikka mitään kunnioitusta ei tule, siksi varmaan tällaiset mielipiteet usein myös herättää närää.

Tai ehkä toisilla on vaan standardit pikkasen korkeammalla kuin joillain, ja joku voi oikeastikin pitää ihan normaalina sellasta, mikä esim. mulle on vaan helvetin kylmää ja rakkaudetonta (ei välitetä, ei olla lojaaleja, ei kunnioiteta).

Vierailija
2617/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti monille riittää se, että joku on vaan ihastunut ja haluaa sua, viis siitä kiinnostaako sitä sun todellinen hyvinvointi, haluaako se ymmärtää sua jne.

Eli siinä mielessä ei voi edes kategorisoida mikä on "aitoa" ja mikä ei, paitsi jos joku ei halua nähdä sua tai ottaa yhteyttä vaan viikonloppuna iltayöstä, niin silloin siinä ei tietenkään ole mitään.:D

Siis ihastusta, välittämistä tai yhtään mitään.

Vierailija
2618/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisesti monille riittää se, että joku on vaan ihastunut ja haluaa sua, viis siitä kiinnostaako sitä sun todellinen hyvinvointi, haluaako se ymmärtää sua jne.

Eli siinä mielessä ei voi edes kategorisoida mikä on "aitoa" ja mikä ei, paitsi jos joku ei halua nähdä sua tai ottaa yhteyttä vaan viikonloppuna iltayöstä, niin silloin siinä ei tietenkään ole mitään.:D

Siis ihastusta, välittämistä tai yhtään mitään.

Juu en tiedä mitä ajatella kun joku "jahtaa" mutta sitten ns. tosielämässä ei tule edes juttelemaan mitään. Eli kun ois mahdollisuus jutella kaksin niin ei olekaan mitään yhteyttä enää. Tosi outoa ja jää jotenkin harmittamaan. Ehkä se on jotain lasten leikkiä aikuisten iässä.

Vierailija
2619/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin emmä tiiä haittaako se vaikka ei välittäiskään, jos sellasen kautta sais taloudellisen vapauden ja tehdä loppuelämän mitä haluaa ilman käytännössä minkäänlaisia taloudellisia rajoitteita.

Tai sit vaan elää yksin ja myy seksiä sellasille, nehän maksaa tosi hyvin eli sinänsä saa pitkälti vapauden kun tekee välillä vaan helppoa rahaa.

Mielummin tienaa keholla hyvät massit, entä on vaan eikä tee sillä mitään.

Vierailija
2620/8206 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin emmä tiiä haittaako se vaikka ei välittäiskään, jos sellasen kautta sais taloudellisen vapauden ja tehdä loppuelämän mitä haluaa ilman käytännössä minkäänlaisia taloudellisia rajoitteita.

Tai sit vaan elää yksin ja myy seksiä sellasille, nehän maksaa tosi hyvin eli sinänsä saa pitkälti vapauden kun tekee välillä vaan helppoa rahaa.

Mielummin tienaa keholla hyvät massit, entä on vaan eikä tee sillä mitään.

Siis mitä ihmettä ☹️ lovee

Ketju on lukittu.