Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muuten miehet hemmottelevat vaimojaan äitienpäivänä?

Vierailija
08.05.2017 |

Minun mieheni on tehnyt selväksi ettei aio millään tavalla huomioida minua, hänen neljän lapsensa äitiä äitienpäivinä koska en ole hänen äitinsä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuossakin on takana oikeastaan. Jotenkin tuo selitys kuulostaa verukkeelta. Äitienpäivähän on mukava perhejuhla, ja jos ei ole, pitää sit ehkä hiukan muuttaa perheen tapoja. Sählätään kakku, kannetaan kahvit vuoteeseen lähes läiskyttämättä, muksut antavat itse tekemänsä kortit ja päivällä käydään vähintään kahvilla isovanhempien luona, jos asuvat samalla seudulla. Tai reissataan heidän luokseen koko viikonlopuksi.

Surullista tuommoinen...

Vierailija
2/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän samaa puhetta muta ehkä pienenä vitsinä. Tuo on jotain miesten kateutta naisia kohtaan. Jos mies ei huomioi sinua opeta lapset huomioimaan ja ihastele heidän pikku lahjojaan ja korttejaan. Ja kun tulee isän päivä. Julista ettet SINÄ ainakaan lastesi isää muista.  Omaa isää sitäkin enemmän.

Älä ota moisesta pulttia. Miehet on joskus niin saamarin lapsellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että mies haluaa näyttää arvostusta lastensa äitiä kohtaan muistamalla tätä äitienpäivänä.

Vierailija
4/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt kaikin tavoin kaunis ajatus, että isä huomioi lapsensa/lastensa äitiä äitienpäivänä, varsinkin jos lapset ovat vielä niin pieniä, että eivät osaa vielä itse tai ainakaan ilman apua. Samalla tavalla on hyvä juhlia isänpäivää. Samalla se on koko perheen juhlapäivä.

Vierailija
5/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että meillä lapset eivät ole niin isoja, että pystyisivät itse järjestämään äitienpäivän juhlallisuuksia.

Vierailija
6/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että. .

Vierailija
7/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on tehnyt selväksi ettei aio millään tavalla huomioida minua, hänen neljän lapsensa äitiä äitienpäivinä koska en ole hänen äitinsä.

Kuule, tässä tapauksessa pidä omat juhlat. Ehdit vielä varata esim. ylellisen kylpyläviikonlopun. Pe illalla menoksi. Eikä maksa kuin 200 e + jos erityishoitoja otat, päivälliset päälle. Jätät ukon kotiin.

Vierailija
8/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia, mutta olen miettinyt, että entä jos olisi. Pitäisikö minun nykytyyliin viedä kukkia äidilleni vai sen sijaan lasteni äidille? Varmaan diplomaattisena luonteena huomioisin molempia, mutta silti tämä asia minua periaatteessa ihmetyttää.

Vierailija
9/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä muistetaan äitejä, siis omien lasten äitejä ja omia äitejä ja isoäitejä. On todella outoa jos mies ei mitenkään kunnioita lastensa äitiä. Miehesi on moukka, jolla ei ole tapoja, surullista.

Vierailija
10/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako naislapset istua koko viikon muovitiara päässään lahjontaa, materiaa ja sirkushuveja odottaen?

Totta kai, otan mallia miehestä viime vuoden isänpäivänä. Mieslapsi kiukutteli kun ei vaimo muistanut mitenkään ja painui sitten ryyppäämään. Noh, tänä vuonna ei ole edes vaimoa enää tuolla ukolla.

Vierailija
11/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä huomioiminen ole mikään peli, eikä hemmottelu ole miehelle vastenmielistä. Minusta on kiva ilahduttaa miestä isänpäivänä. Tulee itsellekin iloinen mieli. Kai se miehelläkin on sama juttu, on kiva vähän juhlia arjen keskellä ja tehdä toinen iloiseksi.

Vierailija
12/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole lapsia, mutta olen miettinyt, että entä jos olisi. Pitäisikö minun nykytyyliin viedä kukkia äidilleni vai sen sijaan lasteni äidille? Varmaan diplomaattisena luonteena huomioisin molempia, mutta silti tämä asia minua periaatteessa ihmetyttää.

Molemmille tietysti, ja lisäksi isoäideille jos heitä on elossa.

Vierailija
13/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Nainenhan se yleensä järjestää kaikkien juhlat ja hänelle ei sitten kukaan. Näin ainakin meillä. Monesti äitienpäivänä ihan itketti kun ei tolvana mies huomioinut mitenkään vaikka ympärillä hypetettiin äitejä. Traumat sain siitä. Aina niin toivoin että saisin sellaisen ruukkuruusun. Kävin tervehtimässä äitiä ja anoppia vuorovuosina, kaukana kun asuivat. Lapset ei pieninä osanneet muuta kuin koulussa tehdyt korttinsa antaa, nykyisin asuvat kaukana ja soittavat kyllä.

Vierailija
14/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä haluan lapseni äitiä haluan muistaa äitienpäivänä - ja toki muutoinkin.

Vierailija
15/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys siis merkitsee ketjun naisille vain lahjojen saamista? Eikä edes hävetä?

Vierailija
16/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako naislapset istua koko viikon muovitiara päässään lahjontaa, materiaa ja sirkushuveja odottaen?

No en meinannut. Olisin kyllä iloinen, jos mies edes kerran vuodessa nousisi aamulla lasten kanssa ylös ja laittaisi aamupalan valmiiksi. Minähän en tee sitä kuin vuoden kaikkina muina aamuina, ihan sama kuinka pitkät tai lyhyet unet olen nukkunut... Olisi myös kiva saada vaikka suukko ja kukkia, mutta se nyt varmaan on liikaa toivottu.

Vierailija
17/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti heittäyty marttyyriksi äitienpäivänä, lisämausteen antoi huonot välit anoppiin.

Äitienpäivä on lasten juhla, aikuisten välienselvittelyt ja kireä tunnelma ei siihen sovi.

Vierailija
18/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitat siitä tänne? Eikö ole lievästi sanottuna perheen keskeinen asia... Elämä on. Jos otat itseesi niin voi voi.

Vierailija
19/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voi pienten lasten isältä odottaa, että auttaa niiden pirpanoiden kortit perille asti aamulla. Muuta ei voi mieheltä odottaa. Sitten joku sukulounas tms. on erikseen, jos sellaisia perinteitä on.

Vierailija
20/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni huomioi äitiäni edelleenkin äitienpäivänä, vaikka nuorinkin lapsista on kohta kuuskymppinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi