Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päättänyt tyytyä Fiatiin, kun varaa ei ole Maseratiin (On miehistä)

Vierailija
08.05.2017 |

Olen aina ajatellut, että haluan sellaisen miehen, joka kolahtaa ja kovaa ja joka saa sukat pyörimään jaloissa. Ei ole ollut vaatimuksia ulkonäön, varallisuuden tms. suhteen, kunhan vaan on sellainen mies, jonka kanssa synkkaa. Yhden tällaisen löysinkin, mutta hän taas ei halunnut olla minun kanssani.

Nyt sitten olen tullut siihen johtopäätökseen, etten tule haluamaani miestä löytämään, joten on tyydyttävä vähempään. Johonkin ihan peruskivaan jamppaan. Kielikuvin ilmaistuna kovasti haluaisin Maseratin, mutta on tyydyttävä Fiatiin.

Tunnen useammankin tuollaisen ihan kivan perusjampan ja vaikka en jaksakaan enää olla yksin, tuntuu pitkän sinkkuuden jälkeen vähän ahdistavalta vain "tyytyä". Joten kertokaapa te, jotka olette tyytyneet, turtuuko siihen ajan kanssa? Voiko sitä perusjamppaa kohtaan kehkeytyä suurta, intohimoista rakkautta? Jos ei, kestääkö sitä pidemmän päälle, että toinen ei olekaan se unelmien mies, vaikka onkin ihan perushyvä mies?

Ja ennen kuin kaikki kilttimiehet ehtivät tänne minua syyttelemään, tiedostan kyllä sen, etten minäkään ole mikään mahtava saalis, joten siksi olenkin valmis tyytymään. Jos olisin itsekin Maserati-tasoa, tuskin joutuisin Fiatiin tyytymään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sitä, joka mietti että järkiliitto olisi saattanut kannattaa. Sen verran kriisiä on ollut viime kuukausina oman maseratin kanssa, että harmittaa, etten katsonut loppuun asti Fiatin kanssa.

Vierailija
22/27 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin fiatin, kun ajattelin etten muuten saa lapsia.

Olisi kannattanut ennemmin mennä spermapankkiin. Fiat kävi kalliiksi koska ei ollut tekevä, kätevä, osaava, ahkera, eikä lopulta edes rehellinen. Nylki minut erossa ja pihtaa elareissa, eikä vie lapsia lomalle. Rakkaudenhan ja seksin jätin laskuista jo alkuun, kun tyydyin.

Maserati tuli vastaan vasta kun olin jo eronnut, lapsia fiatin kanssa ja lapsentekoaika takana.

Helpompi kuvio olisi ollut kun lapset olisi tehty spermapankin kanssa. Nyt fiat riesana lopun ikää, koska lasten isä.

Se Maserati on vain vuokralla ja sillä on muitakin käyttäjiä,kimppakärry nääs.

:'D

Vierailija
24/27 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin maserati kiihtyy välillä nollasta sataan niin nopeaan, että putoan kärryiltä.

Vierailija
25/27 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata tyytyä mihinkään vaan tavoitella sitä minkä oikeasti haluaa.

Vierailija
26/27 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit hoitaa seksielämän? Oletan nyt, että tarkoitat harkitsevasi tyytymistä mieheen, jota kohtaan et tunne vetoa = seksuaalistakin halua.

Itse yritin kerran suhdetta miehen kanssa, joka oli mukava, kunnollinen, kaikin puolin ok. Mutta kun sitä seksuaalista halua ei ollut niin ei siitä mitään tullut.

Tämä seksiasia kyllä mietityttää. Pidän seksistä paljonkin, mutta parasta se on silloin, kun on tunteita. Joten onko se seksikin sitten Fiatin kanssa laimeaa, ja siitä tulee suorittamista? Ei ole enää sitä ajamisen iloa :/ AP

Vierailija
27/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas valinta