Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä

Mies muista tämä
07.05.2017 |

"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".

https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…

Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.

Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leijona, mies skorpioni. Edelleen kymmenien vuosien jälkeen kipinät iskevät. 

Miehen eksä oli rapu, liian takertuva ja määräilevä kotihiiri (mies kuvaili näin aikaa ennenkuin me aloimme seurustelemaan). Mun eksä vaaka, muuten hyvä mutta tylsä kuin mikä.

Vierailija
82/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ensimmäinen kerta miesmuistiin, kun tällä palstalla ottaa astrologiakeskustelu tuulta alleen. Onko näistä jutuista tullut vähemmän tabuja? Ajaako synkkenevä maailman tilanne mammoja etsimään tapahtumille uusia merkityksiä?

Kerro sinä itse mammaseni, miksi olet täällä ja miksi luet tätä ketjua? Miksi kirjoitat tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin keskustelun, koska tiesin täällä olevan tarjolla kehuja, oli niillä sitten mitään totuuspohjaa tai ei. Kiitos.

t. rapunainen

En ole hirveästi perehtynyt merkkeihin mutta tiedän muutaman rapunaisen, ovat kyllä pahimpia manipulaattoreita ja määrääjiä missä kaappi seisoo. Sattumaa vai mitä?

Rapu kuuluu johtaviin merkkeihin, sen takia ne ei ole niin lällyjä kuin voisi luulla, vaan aikamoisia päällepäsmäreitä, ja niistä tulee yleensä hyviä johtajia eri asemiin.

Johtavia merkkejä on-

rapu, oinas, vaaka ja kauris

muuttuvia on-

kaksoset, jousimies, kalat ja neitsyt

vakaita, kiinteitä ovat-

leijona, härkä, skorpioni ja vesimies

Rapunainen ottaakin nössömiehen jonka saa taivuteltua mieleisekseen parisuhteessa. Vahva mies ei kelpaa, eikä sovi, koska rapu määrää kaikesta. Rapunainen on auktoriteetti johtajana ja esimiehenä. Eipä haluais olla alaisena.

Vierailija
84/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tiesin tämän. Terv. Rapunainen

Vierailija
85/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sitä ei voitu hyväksyä, kun kirjoitin kalatmiehestä käyttäen h**ra-sanaa. Naisesta voi käyttää? No tämä yksilö muutti mieltään, oli omahyväinen, itseään täynnä oleva mies, joka ei kovin yksiavioinen ollut. Ei kaloista ja vesimiehistä kovin hyvää pariskuntaa tule, ainakaan yleensä. Vesimiesnainen sopii miehille, jotka ei perinteistä kodinhengetärtä kaipaa ja jotka haluavat käydä syvällisiä keskusteluja kumppaninsa kanssa. Kaipaan suurempaa jämäkkyyttä miehestä, kuin mitä kaloista saa irti. t.Vesimiesnainen

Vierailija
86/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä leijona jolla myös vesimiehistä kokemusta! Nimenomaan saatan ihastua, mutta hetken päästä en voi sietää vesimies miestä.

Mä en kestä vesimiesmiehiä vainoamisen takia. 

Mulla on ollut monta vesimiestä, jotka on saaneet jonkun omituisen pakkomielteen ja alkaneet vainota, yksi niistä valehteli jopa muille, että olemme yhdessä, yksi niistä yritti lyödä, kun en ollut kiinnostunut jne. Ja en siis liiku epämääräisissä piireissä, kaksi noista oli esim. työn kautta tuttuja. Enkä ole siis itse ollut yhtään kiinnostunut.

terv, leijona

Ei vesimies ole takertuja, vaan enemminkin omillaan pärjäävä. Olen vesimiesmies, enkä ole koskaan vainonnut ketään, eikä tulisi mieleenkään.

Vierailija
87/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiesnaiselle sopii hyvin mieskumppaniksi jousimies ja oinas mm. Oinas sopii paremmin kuin skorppari, skorppari on välillä pelottava ja pitkävihainen, suuttuu helposti, leppyy hitaasti. Oinaskin saattaa räiskähdellä, mutta ei ole yleensä pitkävihainen, mutta antaa välillä liikaa omassa päässään viihtyvälle vesimiehelle vauhtia. t. Pitkä kokemus

Vierailija
88/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja ns. neptuniset ihmiset ajelehtivat tavalla tai toisella. Enemmän tai vähemmän.

Vierailija
89/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Meitsi ei ole vaimomatskua ;)

t : kaksonen

Vierailija
90/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää kun tapaat unelmiesi kumppanin ja harkitset jo kosintaa, kunnes näet vilauksen toisen ajokortista ja ei s.atana se onkin vesimies. Lusikat sitten vaan jakoon ja rapujahtiin. Nyt oikeesti ryhdistäytykää :D

Vierailija
91/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, sitä ei voitu hyväksyä, kun kirjoitin kalatmiehestä käyttäen h**ra-sanaa. Naisesta voi käyttää? No tämä yksilö muutti mieltään, oli omahyväinen, itseään täynnä oleva mies, joka ei kovin yksiavioinen ollut. Ei kaloista ja vesimiehistä kovin hyvää pariskuntaa tule, ainakaan yleensä. Vesimiesnainen sopii miehille, jotka ei perinteistä kodinhengetärtä kaipaa ja jotka haluavat käydä syvällisiä keskusteluja kumppaninsa kanssa. Kaipaan suurempaa jämäkkyyttä miehestä, kuin mitä kaloista saa irti. t.Vesimiesnainen

Joo. Vesimiesnainen alkaa ilkeäksi, jos mies on nössö. Jotenkin herättää ne pahimmat taipumukset pinnalle. Toisaalta, jos pitää olla äiti miehelle tai mies yrittää pomottaa, niin häippään aika äkkiä: ei käy.

Kaveri, ystävä, rakastaja, tosiaan tuo syvällinen keskustelu (älykäs mies on seksikäs) ... en kestä mustasukkaisuutta, enkä itsekään ole sitä.  Vesimies, oinas, jousimies ollut miehinä.

Härkä on liian itsepäinen; en jaksa jankata sen kanssa. Kaksoseen en pysty luottamaan (välillä ystävä; välillä vihollinen/kaksosen kaksi naamaa?).  ;-)

Vierailija
92/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävää kun tapaat unelmiesi kumppanin ja harkitset jo kosintaa, kunnes näet vilauksen toisen ajokortista ja ei s.atana se onkin vesimies. Lusikat sitten vaan jakoon ja rapujahtiin. Nyt oikeesti ryhdistäytykää :D

Kyllä nämä tärkeät asiat kysytään jo ekoilla treffeillä. Et koskaan ole pohtinut, miksi niitä toisia ei tullut?

Vierailija
93/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen härkänainen, ja yleensä meitä kehutaan kumppaneina, koska olemme vakaita ja maanläheisiä. Mutta ehkä vaimomatskuna vähän vaativa, koska pidämme erityisesti nautinnoista ja materiasta. Eli vaadimme aika paljon seksiä, ja lahjoihin on parempi panostaa. Olen myös härkäpäinen.

Mieheni on kalat, ja hänelle tuo ei tuota mitään ongelmaa. Hän sulavasti kiertää kaiken diplomatialla.

Poikani on kauris, ja on totta että hänestä joku saa aika järkähtämättömän ja lehmänhermoisen aviomiehen. Hän ei räpäytä silmää, vaikka olen vauhdissa.

Vierailija
94/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ensimmäinen kerta miesmuistiin, kun tällä palstalla ottaa astrologiakeskustelu tuulta alleen. Onko näistä jutuista tullut vähemmän tabuja? Ajaako synkkenevä maailman tilanne mammoja etsimään tapahtumille uusia merkityksiä?

Kerro sinä itse mammaseni, miksi olet täällä ja miksi luet tätä ketjua? Miksi kirjoitat tänne?

Noh, minähän siis olen itse hörhö, joka muistaa syntymäkarttansa suunnilleen ulkoa. :D Pari vuotta sitten, kun asia enemmän kiinnosti, ketjut täällä venyivät korkeintaan kahden sivun mittaisiksi, joten ihan vilpittömästi ihmetyttää tämä suosion kasvu verrattuna aiempaan.

Vierailija
95/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Mutta parasta seksiä saa jousimies-naiselta.

Vierailija
96/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta parasta seksiä saa jousimies-naiselta.

? Eikö skorpioninaiselta?

Vierailija
97/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon skorpioni ja tuun silti olemaan paras vaimo jollekkin miehelle!!

Vierailija
98/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä leijona jolla myös vesimiehistä kokemusta! Nimenomaan saatan ihastua, mutta hetken päästä en voi sietää vesimies miestä.

Mä en kestä vesimiesmiehiä vainoamisen takia. 

Mulla on ollut monta vesimiestä, jotka on saaneet jonkun omituisen pakkomielteen ja alkaneet vainota, yksi niistä valehteli jopa muille, että olemme yhdessä, yksi niistä yritti lyödä, kun en ollut kiinnostunut jne. Ja en siis liiku epämääräisissä piireissä, kaksi noista oli esim. työn kautta tuttuja. Enkä ole siis itse ollut yhtään kiinnostunut.

terv, leijona

Ei vesimies ole takertuja, vaan enemminkin omillaan pärjäävä. Olen vesimiesmies, enkä ole koskaan vainonnut ketään, eikä tulisi mieleenkään.

Mun eksavomies oli vesimies. Ei kuulemma yhtään mustasukkanen ja tosi itsenäinen sano kaikki sen eksät ja kaverit. Mun kanssa lopwtti kuitenkin kaikkien kaverien näkemisen ja siirty kyttäämään mua. Asens koneelle ohjelmia jotta pääs mun meseen ja sähköpostiin jne. Pakotti mut jäämään kotiin ja jos yritin lähteä saatto käydä käsiks. Että semmonen vesimies se.

T: leijona

Vierailija
99/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän vain vahvisti käsitystäni omasta itsestäni :)

t. Leijonanainen (nouseva Vaaka)

Vierailija
100/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli kaksonen. Lue: kaksinaamainen ja tuulellakäypä.