Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä
"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".
https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…
Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.
Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahnanpohjimmainen kirjoitti:
Täällä hajamielinen, haavemaailmassa elävä, suorasukainen, vahvasti lapsenmielinen neitsyt. Mitään veikkauksia, arvon foliohatut, miksi näin? Käsittääkseni en sovi horoskoopin kuvaukseen.
Vahva Neptunus tai Kalat kartalla ja todennäköisesti jotenkin yhteydessä Merkuriukseen.
Suorasukainen ja vahvasti lapsenmielinen voi viitata myös Oinaaseen. Merkurius Oinaassa ja neliössä Neptunukseen? ;)
Googletin ja rustasin tuossa jonkun astrologisen kartan. Kaloja ei löytynyt kartalta ja merkurius oli vaa'assa. Neptunuksesta en osaa sanoa näin noviisina..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa mut: vaaka, nouseva skorppari ja kuu oinas?
Härkä voisi sopia sun kanssa yhteen, koska härkä ja vaaka on molemmat venuksen hallitsemia ja tuntee vetoa toisiinsa.
Ja skorpioni on härän vastamerkki, eli siitäkin tulisi vetovoimaa teille, sun nousu vastaan härän aurinko.
Joku härkä tulimerkki kuulla? Eli esim. härkä, jolla kuu oinaassa olisi hyvä sulle.
Sinkkumiehet menee kyllä tainnoksiin näistä repliikeistä ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen härkänainen, ja yleensä meitä kehutaan kumppaneina, koska olemme vakaita ja maanläheisiä. Mutta ehkä vaimomatskuna vähän vaativa, koska pidämme erityisesti nautinnoista ja materiasta. Eli vaadimme aika paljon seksiä, ja lahjoihin on parempi panostaa. Olen myös härkäpäinen.
Mieheni on kalat, ja hänelle tuo ei tuota mitään ongelmaa. Hän sulavasti kiertää kaiken diplomatialla.
Poikani on kauris, ja on totta että hänestä joku saa aika järkähtämättömän ja lehmänhermoisen aviomiehen. Hän ei räpäytä silmää, vaikka olen vauhdissa.
Mäkin olen härkä, ja miehet on kyllä sanoneet, että mun kanssa on helppo ja hyvä olla. En ole nipottaja tai jäkättäjä. Härkäpäisyys tulee esille harvoin, silloin jos asia on mulle erityisen tärkeä. Mutta mua ei kyllä kiinnosta lahjojen saaminen ollenkaan (ostan mieluiten itse juuri sen, mistä tykkään tai mitä tarvitsen), enkä ole erityisen seksuaalinenkaan. Mutta enpä ole kyllä ajatellutkaan, että kaikki samaa horoskooppia edustavat olisivat samanlaisia.
Oinasmiehet on kyllä ihan perseestä. Itsekkäitä, ylimielisiä ja typeriä mulkvisteja. Luulevat olevansa aina oikeassa ja pätevät joka asiaan. Toinen merkki josta en tykkää on skorpionit. Juoruilevia, epärehellisiä ja manipuloivia hyväksikäyttäjiä. Leijonat ja kalat parhaita. T.Vesimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hajamielinen, haavemaailmassa elävä, suorasukainen, vahvasti lapsenmielinen neitsyt. Mitään veikkauksia, arvon foliohatut, miksi näin? Käsittääkseni en sovi horoskoopin kuvaukseen.
Vahva Neptunus tai Kalat kartalla ja todennäköisesti jotenkin yhteydessä Merkuriukseen.
Suorasukainen ja vahvasti lapsenmielinen voi viitata myös Oinaaseen. Merkurius Oinaassa ja neliössä Neptunukseen? ;)
Googletin ja rustasin tuossa jonkun astrologisen kartan. Kaloja ei löytynyt kartalta ja merkurius oli vaa'assa. Neptunuksesta en osaa sanoa näin noviisina..
Mars aspekteja, Jupiter ja Merkurius kimpassa?
Me härät emme usko horoskooppeihin, mutta olemme uskollisin mahdollinen puoliso. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat - ei ole sen voittanutta, mitä vaimomatskuun tulee.
H-uorahtavampaa merkkiä ei olekkaan.
Kaikki ilman merkit on niitä horahtavimpia.
Johtavat merkit sopivat edustusvaimoiksi
Olen jousimies - nouseva leijona nainen. Elämässäni ollut kolme vesimies miestä; isäni ja kaksi ex-aviopuolisoa.
Edustusvaimoksi ehdottaisin härkää. Usein sanottu horoskooppimerkkien kauneuskuningattareksi. Häneen vetoaa elämän ylellisyydet, toisin kuin johonkin haaveellisempaan merkkiin. Realisti. Myös jääräpäinen, jos on päättänyt saavuttaa jotain, pitää päänsä. Eli jos on päättänyt että sinä saavutat jotain että hän hyötyy siitä mukavuuksilla, ei anna sinun jäädä tuleen makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalat - ei ole sen voittanutta, mitä vaimomatskuun tulee.
Jos joku sanoo olevansa kalat niin minä juoksen. Kaikki kalat pettävät. Ovat lipeviä ja ulkopuolisille niin lässynlää. Sana : kalat, monikossa kertoo kaiken. Kaksinaamaisuutta löytyy niljakkuuden lisäksi. Ovat häilyviä ja se on sen monikkomuodon lisäksi kaloja kuvaavista sanoista merkityksellisin.
Itse olen rapu, tiedä sitten siitä vaimomatskusta mutta ainakin jousimies-poikaystäväni kanssa meillä on aina mennyt loistavasti. Tuskin koskaan edes riitelemme.
Leijonien ja oinaiden kanssa olen muuten aina tullut toimeen erinomaisesti (heitä on ollut paljon ystävissäni), toisten rapujen kanssa sen sijaan en ikinä. Heidän luonteensa eivät ole napanneet.
Mun kokemuksella kaksinaamaisimpia ovat nimensä mukaisesti kaksoset. Ovat yleensä pintapuolin todella mukavia, mutta yrittävät olla mieliksi kaikille ja siksi esim. pettävät lupauksiaan.
Neitsyitä on elämässäni ollut eniten ja he ovat aina kahta ääripäätä: joko todella rauhallisia ja mukavia tai sitten erittäin häijyjä :D
Millanenkohan vaimo oon noin horoskooppien näkökulmasta kun oon leijona, nousevana jousimies ja kuumerkki härkä. :D
En jaksa edes tuota linkkiä avata :D tunnen yhden rapunaisen. Teinistä asti pettänyt ihan jokaista miestä. Vihaa lapsia avoimesti. En keksi siinä naisessa mitään mikä sanoisi että ikinä edes haluaa vakaata loppu elämän parisuhdetta.
Ihan oikeastiko joku tosissaan uskoo horoskooppimerkkeihin? Ette taida olla kovin korkeasti koulutettuja, kun ette ymmärrä kyseessä olevan pseudotiede? Ihan hauskahan se on miettiä horoskooppimerkkejä ja omia sekä muiden luonteenpiirteitä ja miten samanlaisia saman merkin edustajat ovat, mutta hei haloo, eiköhän kaikki pysty normijärjellä ymmärtämään että ihmisen persoonallisuus riippuu ihan eri seikoista kuin syntymäkuukaudesta. :D Ei niihin hyviin parisuhdetaitoihin vaadita oinasta tai rapua. Älkääkä nyt vaan missään nimessä alkako tuijottaa uuden (mahdollisen) kumppaninne horoskooppimerkkiä ja vetäkö jotain analyysejä ja johtopäätöksiä tyypin luonteesta tai käyttäytymisestä sen perusteella.... :D Lukekaa mielummin vaikka personaallisuuspsykologiaa ja leikkikää keittiöpsykologia parisuhdemarkkinoilla, sekin on parempi.
Olen kaksonen ja minulla on bipo. Sattumaa? Ei, se oli tähtiin kirjoitettu. Tyhmä artikkeli ei kertonut millaisen vaimon minusta saa.
Tuli melkoisia yläastefläsäreitä tätä ketjua lukiessa. Teini-iässä, kun parisuhteiden kanssa otetaan ensiaskelia, tarjosi horoskooppien analysointi hyvää materiaalia poikaystäväehdokkaiden pohdintaan. Nyt aikuisena en edes tiedä mieheni tai lapseni horoskooppimerkkiä. En muista niitä ulkoa enkä ole koskaan katsonut aiheelliseksi tarkistaa.
On yllättävää, että näinkin moni aikuinen ihminen puhuu horoskooppimerkeistä ikään kuin niillä olisi jotain merkitystä. Ihan oikeastiko te uskotte, että syntymäaikanne vaikuttaa ulkonäköönne ("kauniit vaa'at") tai luonteeseenne ("lojaalit leijonat")? On tämäkin pätemisen aihe - kun mitään oikeita saavutuksia ei ole, voi rehvastella sillä, kuinka upea puoliso horoskooppimerkin perusteella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä leijona jolla myös vesimiehistä kokemusta! Nimenomaan saatan ihastua, mutta hetken päästä en voi sietää vesimies miestä.
Mä en kestä vesimiesmiehiä vainoamisen takia.
Mulla on ollut monta vesimiestä, jotka on saaneet jonkun omituisen pakkomielteen ja alkaneet vainota, yksi niistä valehteli jopa muille, että olemme yhdessä, yksi niistä yritti lyödä, kun en ollut kiinnostunut jne. Ja en siis liiku epämääräisissä piireissä, kaksi noista oli esim. työn kautta tuttuja. Enkä ole siis itse ollut yhtään kiinnostunut.
terv, leijona
Takertuva exä on Vesimies. Ei mitään vainoamista mutta meni kuusi vuotta eron jälkeen että päästi irti.
Suurin osa näistä jutuista kyllä menee metsään ja kovaa. Siskoista löytyy leijona ja rapu. Kummallakaan koskaan ollut edes puolta vuotta pidempää suhdetta koska eivät ikinä halunneet. Minä olen ainut jolla on lapsia. Ei niistä kummastakin hyvää vaimoa tule.
Härkä voisi sopia sun kanssa yhteen, koska härkä ja vaaka on molemmat venuksen hallitsemia ja tuntee vetoa toisiinsa.
Ja skorpioni on härän vastamerkki, eli siitäkin tulisi vetovoimaa teille, sun nousu vastaan härän aurinko.
Joku härkä tulimerkki kuulla? Eli esim. härkä, jolla kuu oinaassa olisi hyvä sulle.