Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä
"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".
https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…
Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.
Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Leijona ja oinas on kyllä just pahimpia😅 hirveä draama menossa aina noilla merkeillä, hankalia kuin mitkä.
Olen leijona ja mieheni on oinas.
Me ollaan kyllä tuttavapiirin rauhallisimmat tapaukset. Meillä ei ole koko avioliiton aikana ollut edes yhtä riitaa jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä, kunhan on leijona.
Juuri näin. Parasta mitä mies voi itselleen toivoa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki on yleisin perinteisillä WT:illä? Tämän keskustelun perusteella voisi päätellä että Kalat.
Mikä on perinteinen WT?
Mies muista tämä kirjoitti:
"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".
https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…
Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.
Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.
Akka on oinas ja ihan perseestä kaikintavoin eikä pärjää lapsen kanssa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona ja oinas on kyllä just pahimpia😅 hirveä draama menossa aina noilla merkeillä, hankalia kuin mitkä.
Me ollaan kyllä tuttavapiirin rauhallisimmat tapaukset. Meillä ei ole koko avioliiton aikana ollut edes yhtä riitaa jostakin syystä.
Kuumerkki on sitten varmaan toisella vesimerkissä ja toisella maassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tiesin et listas on leijona.
Koska leijona on kaikessa hyvä, eihän se muuten olisi leijona.
t. Leijona
Harvan miehen ego kestää leijona-vaimoa. Ne meinaan on jumalattoman hyviä ihan kaikesssa: myös ihanuudessa ja ystävyydessä. Tahtomattaan ja yrittämättään paras. En ole itse leijona, mutta olen niiden ympäröimänä ollut aina.
Meillä tuntuu menevän parhaiten oinaiden kanssa, miesten kanssa siis. Ja toisten leijonien. Ehkä ne on tarpeeksi itsevarmoja olemaan leijonan kanssa.
Pahin miesmerkki on mulle aina ollut vastamerkki vesimies, en vain pidä niistä millään tavalla. Toisaalta vesimies naiset on ihan mukavia mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki on yleisin perinteisillä WT:illä? Tämän keskustelun perusteella voisi päätellä että Kalat.
Kalat ja oinaat tottakai. Juhannuksena ja kesähuumassa alullepannut vahinkolapset.
Vai että oon paska vaimo, niin taidan ollakin. Kummallakin on oltava omia juttuja ja omia tuttuja, muuten pää hajoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumerkki on sitten varmaan toisella vesimerkissä ja toisella maassa. ;)
Meidän molempien kuut on itse asiassa vesimerkeissä.
Nousut on meillä molemmilla maamerkeissä.
Joten hyvin arvasit :)
Olen sitoutumiskammoinen rapu, että lällislää :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perinteinen WT?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2820577/wtn-tuntomerkit-vuonna-2017 Perinteistä määritelmää kuvattu mm. näissä viesteissä 1-3.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitoutumiskammoinen rapu, että lällislää :P
Jonka perässä juoksee kauris- ja skorpionimiehet?
Ei oikeesti, uskooko ihmiset horoskooppeihin? Että samaan aikaan syntyneet olisivat kaikki samanluonteisia? En kyllä miten aikuiset ihmiset ilkeää. Jestas miten noloa. Tai jos täällä on vaan alaikäisiä. Teininä minäkin uskoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tiesin et listas on leijona.
Koska leijona on kaikessa hyvä, eihän se muuten olisi leijona.
t. Leijona
Harvan miehen ego kestää leijona-vaimoa. Ne meinaan on jumalattoman hyviä ihan kaikesssa: myös ihanuudessa ja ystävyydessä. Tahtomattaan ja yrittämättään paras. En ole itse leijona, mutta olen niiden ympäröimänä ollut aina.
Meillä tuntuu menevän parhaiten oinaiden kanssa, miesten kanssa siis. Ja toisten leijonien. Ehkä ne on tarpeeksi itsevarmoja olemaan leijonan kanssa.
Pahin miesmerkki on mulle aina ollut vastamerkki vesimies, en vain pidä niistä millään tavalla. Toisaalta vesimies naiset on ihan mukavia mielestäni.
Kiitos. Veskari-n tässäkin. Minulla tosiaan on leijona-ystävätär (jonka puoliso muuten on oinas!), pari leijona-veljeä, leijona isä, leijona-lanko .... kukahan vielä... Parhaani mukaan olen aina askeleen perässä liihotellut. ;-)))))))
Leijona ja vesimies tulevat kuulemma niin kauan toimeen kun voivat ihailla toisiaan. Jos tämä jostain syystä rikkoutuu, se on menoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon leijona enkä draamaile. Teini-iässä draamailin, mutta sinne se jäi. En oikeastaan koskaan ole riidoissa kenenkään kanssa, vihaan konflikteja ja parisuhteessakin asiat selvitetään meillä puhumalla. 8 vuotta olen ollut mieheni kanssa (kauris) ja meillä on 2 lasta. Suhteessa parasta on just se tasapainoisuus ja se kuinka helppo toisen kanssa on olla ilman mitään draamailua tai muuta turhaa energiaa vievää. Kaikki tuntemani leijonat (siskoani lukuunottamatta) on niitä jotka on nuorena löytänyt kumppanin ja elää kumppaninsa kanssa edelleen ja nimenomaan tasapainoisessa parisuhteessa.
Leijona vaatii puolisoltaan paljon, mutta antaa itse sitäkin enemmän..
N27
Vierailija kirjoitti:
Avasin keskustelun, koska tiesin täällä olevan tarjolla kehuja, oli niillä sitten mitään totuuspohjaa tai ei. Kiitos.
t. rapunainen
En ole hirveästi perehtynyt merkkeihin mutta tiedän muutaman rapunaisen, ovat kyllä pahimpia manipulaattoreita ja määrääjiä missä kaappi seisoo. Sattumaa vai mitä?
Entä vesimies? Liian itsenäinen?
Nää on aina näitä samoja, hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perinteinen WT?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2820577/wtn-tuntomerkit-vuonna-2017 Perinteistä määritelmää kuvattu mm. näissä viesteissä 1-3.
Meinaat että siellä se totuus on tai meinaat että viitsii käydä katsomassa?
No mitkäs merkit on sitte hyvää aviomiesainesta? Miksi jutussa on niin sukupuolirajoittunut näkökulma?
Ei leijonan tarvitse draamailla yhtään. Itseluottamusta riittää.