Sukulainen ei enää suostu lainaamaan rahaa
Tiedän kyllä että sillä on rahaa kun on talot,pari autoo, monta lomaa ulkomaille vuodessa ja jopa oma vene. Rikkaat on sydämmettömiä edes omalle sukulaiselle ei voi lainata
Kommentit (17)
Tarkoitat kai että ei enää anna rahaa?
On sulla outo käsitys rikkaasta :D
Kai olet entiset velat maksanut takaisin?
On kyllä ilkeä. Rahaa on eikä viitsi antaa
Miksi sen pitäisi lainata sulle rahaa? Opettele elämään niin ettei tarvitse lainata
Ehkä hän pärjäilee leveähkösti juuri siksi, että on tarkka taloudestaan. Ja jos on ihan pakko lainata rahaa, kannattaa lainata pankista, niin ei kuormita ihmissuhteitaan. Tai ehkä häneltä ei liikene rahaa sinulle, koska rahat menevät taloon, autoihin, veneeseen ja ulkomaanlomiin.
Jos olet ilmaisen rahan tarpeessa, mene Kelaan. Siellä virkailjat arvioivat tilanteesi ja tekevät päätökset sen mukaan. Jos kyse on vain mieliteosta, säästä...
Jos saat vähän nyhdettyä niin vippaa mulle kun sulla kerta on! Mulla on niin vähä
Jotenkin tulee sellainen vaikutelma, että ap ei ole maksanut vanhojakaan lainoja takaisin...
En minäkään lainaa!
Minun rahani ja omaisuuteni ovat minun rahojani ja omaisuuttani, ihan itse omalla työllä hankittua. Miksi minun pitäisi alkaa jaella rahaa suutaan jos toiseenkin?
Pikkusumman olen joskus lainannut sukulaiselle, ja sitäkin lainatessani tiesin etten takaisin tule saamaan. Ja tämä ihminen käy vakituisesti työssä. Enää en lainaa kenellekään. Omille lapsille voin antaa, en lainata, mutta se on eri juttu.
Miksi oletetaan että sen jolla jotain on, on velvollisuus jakaa niille joilla raha ei pysy hyppysissä? Ei tule kauppoja!
Rikkaat sukulaiset on yksiä kyrpiä.
Onko sulla muita sukulaisia tai ystäviä joilta lainata?
Ei tuo oo rikas vaan keskiluokkainen
Vierailija kirjoitti:
Kai olet entiset velat maksanut takaisin?
Mitäpä luulet? ;D
Vierailija kirjoitti:
Olet aina maksanut takaisin kuitenkin?
Eeen 😯
Olet aina maksanut takaisin kuitenkin?