Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä

Mies muista tämä
07.05.2017 |

"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".

https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…

Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.

Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hajamielinen, haavemaailmassa elävä, suorasukainen, vahvasti lapsenmielinen neitsyt. Mitään veikkauksia, arvon foliohatut, miksi näin? Käsittääkseni en sovi horoskoopin kuvaukseen.

Vierailija
102/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahnanpohjimmainen kirjoitti:

Täällä hajamielinen, haavemaailmassa elävä, suorasukainen, vahvasti lapsenmielinen neitsyt. Mitään veikkauksia, arvon foliohatut, miksi näin? Käsittääkseni en sovi horoskoopin kuvaukseen.

Vahva Neptunus tai Kalat kartalla ja todennäköisesti jotenkin yhteydessä Merkuriukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahnanpohjimmainen kirjoitti:

Vahva Neptunus tai Kalat kartalla ja todennäköisesti jotenkin yhteydessä Merkuriukseen.

Suorasukainen ja vahvasti lapsenmielinen voi viitata myös Oinaaseen. Merkurius Oinaassa ja neliössä Neptunukseen? ;)

Vierailija
104/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa mut: vaaka, nouseva skorppari ja kuu oinas?

Vierailija
105/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävää kun tapaat unelmiesi kumppanin ja harkitset jo kosintaa, kunnes näet vilauksen toisen ajokortista ja ei s.atana se onkin vesimies. Lusikat sitten vaan jakoon ja rapujahtiin. Nyt oikeesti ryhdistäytykää :D

Kyllä nämä tärkeät asiat kysytään jo ekoilla treffeillä. Et koskaan ole pohtinut, miksi niitä toisia ei tullut?

Öö siis naiset kysyy. (Hetero)miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita kumppaninsa horoskoopista! Kuten ei muutkaan rationaaliset ihmiset.

Vierailija
106/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaurisnainen ja erittäin luotettava puoliso. Mieheni on sattumalta kaksonen kuten myös isäni. Jotain osuvaa horoskoopeissa on pakko olla: äitini on kalat joka on aina ajelehtinut vähän elämässä (olen itse luultavasti vahinkolapsi, kunnioitan silti äitiäni paljon), isäni kaksonen (petti aikoinaan äitiä), nämä saivat lapseksi minut (kauris) joka ei voisi koskaan pettää ja en pystyisi vain ajelehtimaan elämässä. Olen opiskellut paljon (korkeakoulussa) toisin kuin vanhempani ja työura on minulle tärkeä.

Vierailija
107/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä horoskooppi merkeistä kävisi parhaiten kaveriksi skorpionille?

Vierailija
108/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu Oinas, Härkä ja Kauris, välillä sarvet kalisee.

Vierailija
109/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa mut: vaaka, nouseva skorppari ja kuu oinas?

Ei kiitti. Voisit kyl olla hurjan hauskaa seuraa esim. escape roomiin.

- eräs rapu

Vierailija
110/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä oli kaksonen. Lue: kaksinaamainen ja tuulellakäypä.

Mulla on ollut paljon suhteita juuri kaksosmiehiin. Toinen heistä oli älykäs eikä lyönyt ja toinen olisi ollut älykäs mutta löi.

Mulle on suositeltu härkää tai rapua astrologisen karttani perusteella.

Vierailija
111/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävää kun tapaat unelmiesi kumppanin ja harkitset jo kosintaa, kunnes näet vilauksen toisen ajokortista ja ei s.atana se onkin vesimies. Lusikat sitten vaan jakoon ja rapujahtiin. Nyt oikeesti ryhdistäytykää :D

Kyllä nämä tärkeät asiat kysytään jo ekoilla treffeillä. Et koskaan ole pohtinut, miksi niitä toisia ei tullut?

Ekoilla treffeillä kysytään toisen syntymäpäivää tai horoskooppia? Miksi ihmeessä? Kummia oletuksia teet yhden viestin perusteella..

Vierailija
112/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tähän ketjuun on vedetty kaikki horosoopit mukaan? Piti jutella vaan näisä kolmesta, josta on aloitus. :/

Vierailija
113/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kalanainen. Aina olen peräänkuuluttanut hyviä tapoja, koulutusta ja ahkeruutta. Aina olen ollut tunnollinen ja luova, tosin kilpailuhenkinenkin. Pettänyt en ole ikinä, enkä sellaista katsele. Alkoholista en välitä, enkä tiedä haluanko lapsiakaan lainkaan.

Huvittavaa luulla, että horoskoopista voisi päätellä, onko joku "wt" vai mikälie.

Vierailija
114/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä horoskooppi merkeistä kävisi parhaiten kaveriksi skorpionille?

Jousimies

Vierailija
115/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioninainen ja en ole koskaan kauhean pitkissä suhteissa ollut. Olen itsenäinen ja samalla romanttinen, kunnianhimoinen ja samalla lojaali kavereilleni. Tutustun helposti miehiin ja se on varmaan se syy, miksi en ole halunnut olla tylsissä ja staattisissa suhteissa pitkään. Hyvä ammatti on myös taannut hyvät tulot. Tykkään tehdä omalla tavalla asioitani ja vauhdilla. Yksi lapsi on ja se riittää. Ystävystyn helposti ja olen tarvittaessa myös sosiaalinen. Eli tässä mielessä olen varmaan tyypillinen skorppari.Mutta häistä en ole koskaan haaveillut vakavasti. Asia ahdistaa minua.tuntuu kuin joutuisin elämään silloin häkissä.

Vierailija
116/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat - ei ole sen voittanutta, mitä vaimomatskuun tulee.

Kiitos.

Vonkale

Vierailija
117/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaakaan kiinnosta hörhöjen höpinät.

T. Kalat

Vierailija
118/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö siis naiset kysyy. (Hetero)miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita kumppaninsa horoskoopista! Kuten ei muutkaan rationaaliset ihmiset.

No öööö  sinulla on jokin tosikkohoroskoopeista ... härkä? Herkkähipiäinen neitsyt?

.

(Se oli vitsi.) ... Kauriille myös pitää sanoa, että "se oli vitsi". ;-)

Vierailija
119/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on kauris ja kyllä niin huonoa aviomiesmatskua kelleen kuin olla ja voi mutta on hurmuri. Itse en voi sietää hänen tyyppisiä miehiä. Pettäjä, hakee parisuhteista hyötyä, ei viihdy kotona paitsi kalsarikänneissä. Ajattelee vain itseään. Olen hiljaa säälinyt aikanaan hänen tyttöystäviään (aina monta samaan aikaan) ja vaimoaan (aina joku sivusuhde menossa) 

Vierailija
120/214 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mun tuntemat naisetkaan ole kiinnostuineita.

Niin ja itse olen neitsyt, enkä vaimomatskua (hyvä niin) ;)