Parhaat vaimot tulevat kolmesta horoskooppimerkistä
"Ensimmäisenä listalle nousee rapu, jonka rakkaudentäyteiset tunteet ovat pyyteettömiä ja vahvoja. Rapunainen tekee kaikkensa aviomiehensä eteen. He haluavat kodikkaan ja lämpimän suhteen, lisäksi he sopivat erinomaisesti perheenäideiksi".
https://www.stara.fi/2017/05/07/parhaat-vaimot-tulevat-kolmesta-horosko…
Leijonavaimoa lojaalimpaa olentoa saa hakea. Heidän rakkautensa on aitoa ja syvää. Leijonanaiset tekevät kaikkensa perheensä eteen.
Oinasnaiset osaavat tehdä miehestään vahvemman, vastuullisemman ja huomionarvoisen. Lastensa kasvattajina oinaat ovat periksiantamattomia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Jousimies ampuu kaikki miehet 😂
Ainakin kaikki sellaiset, jotka yrittävät rajoittaa jousimiehen vapauden kaipuuta. Liian rajoittava tai mustasukkainen ei saa olla. Eikä tarkoita, että jousimies lentelisi "kukasta kukkaan", mutta VAPAUDEN TUNNE suhteessakin on tärkeä asia.
Ihmettelin, että missä on Vesimies listalta. Sitten muistin, että enhän edes halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta meistä v-mäisistä skorpiooneista saat parhaan rakastajan ja taistelukaverin.
Totta. Minä skorpioni olen liitossa leijonamiehen kanssa. Hyvin, hyvin intohimoista.
ENSIMMÄINEN OLIKIN JUST JETSULLEEN ARVIOITU NAPPIIN SILLÄ HE OVAT HYVIÄ JA LUOTETTAVIA PERHEEN JA LISÄKSI AVIO KUMPPANEITA TOINEN SAA OLLA KIITOLLINEN TUOSTA MERKISTÄ SILLÄ MERKKI SUOJELEE KAIKILTA VAAROILTA.
Vesimiesnais kirjoitti:
Ihmettelin, että missä on Vesimies listalta. Sitten muistin, että enhän edes halua naimisiin.
... mutta tosiaan. ;-))
Horoskoopit on kyllä hassuja.
En itse niihin usko, siis sillä tavalla että lukisin jotain viikon horoskooppeja ja miettisin puolisoa horoskoopin mukaan, mutta ihan mielenkiintoinen itsetutkiskelun väline laajat astrologiset analyysit toki on.
Mulla on jostain syystä sattunut elämässä lähes kaikki ihastukset, seksikumppanit ym. olemaan oinaita, paitsi kerran kiinnostuin vaakamiehestä ja yksi "isompi juttu" on jousimies.
Lisäksi jopa kummipojat ja jokainen muuten läheinen (ystävän poika ja läheiset veljet) on oinas.
Naispuolisia oinaita taas en läheisemmin tunne, eikä vaikkapa ystävistä yksikään ole oinas (kaikki naisia).
En tiedä miksi näin, ehkä hauska sattuma, tosin romanttisessa mielessä en oinaista kauheasti hyvää sanottavaa keksi, ts. vaikeita tapauksia eikä hommat toimi OLLENKAAN.
Itse olen vaaka, enkä osaa sanoa olenko mitenkään "vaakamainen", kun vähän kaikki horoskoopit osittain osuu (kuten ehkä kaikilla).
Tavallaan olen rauhallinen, toisaalta vähän villi ja ajoittain todella impulsiivinen tulisielu.
Aamulla saatan herätä ja haluta kuolla, iltapäivällä olen seesteinen nautiskelija, illalla hypin hihitellen ja ylistän elämää ja alkuyöstä itken taivaan tähtien kauneutta, eli mielialat vaihtelee päivän aikana usein radikaalistikin.
En koskaan tiedä, mitä huomenna haluan tehdä ja millainen fiilis on, sen näkee sitten.
Viihdyn omissa oloissani ja hauskinta on oman pään sisällä, en tylsisty ikinä, kaipaa erityisiä virikkeitä tai elämyksiä - olen haka viihdyttämään itseäni ja useimmiten myös muita, jos huvittaa.
Läheisille annan kaikkeni ja olen äärimmäisen lojaali, mutta yleisesti ei kiinnosta mitä "muut" ajattelevat.
En viihdy laumoissa, vaikka juhlia rakastankin.
Siis virallisia juhlia, kutsuja joissa on kauniita musiikkiesityksiä, hyvin pukeutuneita ja kauniisti käyttäytyviä ihmisiä ja mielenkiintoisia kohtaamisia, keskusteluita ihmisten kanssa.
Bilettäminen eli "juhliminen" ei ole ikinä kiinnostanut, se on äärimmäisen tylsää.
Vietän mielummin lauantai-illan isovanhempien kanssa keskustellen ja hyvin syöden, kuin baanalla ikätovereiden kanssa bailaten (mielummin yksin kotona kuin "bailaamassa").
Mutta toki bailaaminenkin tarvittaessa luonnistuu, osaan esittää mitä vaan.
Ehkä olen vaan basic kameleontti?
Miehistä mulla on natsannut parhaiten sen yhden jousimiehen kanssa - hän osaa käsitellä jotenkin todella hyvin eikä meille esim. tullut ikinä yhtäkään riitaa, kun taas oinaiden kanssa ei muuta ollutkaan.
Seksuaalisestikin jousimies on ollut heittämällä paras, vaikka olisikin voinut olla hieman aloitteellisempi ja omata korkeamman libidon.
Aloituksen jutuista tuli mieleen, että yksi kamalimmista äideistä ketä tiedän, on rapu.:D
Hän on siis sellainen todella paha tapaus, traumatisoinut lapsensa huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä osaa mitenkään kuvitella, että leijonat tai oinaat olisivat mitenkään erityisen hyviä aviovaimoja tai perheenäitejä! Kummallakin merkillä kun tulee yleensä se oma minä ensin ja muut sitten kaukana perässä. Ravut ja härät näkisin hyvinä vaimoina ja perheen kasvattajina. Mutta kaikki tämä huumorilla! 😉
Oinasäitiä en tunne, mutta tunnen leijonaäidin (30 vuotta tunnettu). On upea äiti. Leijonakuningatar joka tekee kaikkensa lastensa eteen - tosiaankin. On niitä lapsiakin tehnyt 5 (ei ole mitään uskonnollista suuntaa). Ensin tuli 3 samaa sukupuolta ja sitten 2 (ja näistä nourin tehtiin sille toiselle kaveriksi ... taas ajatteli lasta). Leijonaemo ei ehkä kotitalousihme, joka pitää hössötystä ja passaamista äidin kuvauksena, mutta hössöttävä curling äiti on minusta (vesimies) huoho äiti. Lapsille pitää laittaa myös haasteita, antaa vapautta, antaa mahdollisuuksia, antaa heidä tehdä itse juttuja. Tämän henkilön perusteella väitän, että leijonaemo on yksi parhaista. Parempi kuin esim. oma kalatäitini heikkouksiensa vuoksi; vahvuudet kalaäidilläkin hyvän äidin ominaisuuksia, mutta heikkoudet syö niitä.
Olen itse leijonaäiti ja toimin tismalleen kuin kaverisi. En passaa, vaan annan tilaa ja turvallisia haasteita.
Musta tulee hyvä vaimo mut lapsia en aio hankkia. Täälläkin vauvapalstalla oon sen takia ku te mammat ootte aika viihdyttäviä...ehkä puolet täällä ei edes ole mammoja :'D
Oinas joo kirjoitti:
Musta tulee hyvä vaimo mut lapsia en aio hankkia. Täälläkin vauvapalstalla oon sen takia ku te mammat ootte aika viihdyttäviä...ehkä puolet täällä ei edes ole mammoja :'D
Tää on just se todella sietämätön piirre oinasmiehissä noin niinkuin romanttisessa mielessä!:D
"Musta tulee hyvä vaimo" kuvaa hyvin sitä asennetta, eli ei mitään nöyryyttä.
Käytöstavatkin on vähän niin ja näin, töksäyttelevät mitä sattuu eivätkä ole kiinnostuneita ottamaan muita huomioon.
Mun kokemuksen mukaan Rapunaiset ovat itsekeskeisiä. Eivät huolehdi muusta kuin itsestään. Eivät halua lapsia sotkemaan elämäänsä, määräilevät ja sitovat puolison itseensä kiinni. Joustamattomia.
Skorpionimiehistä on pakko sanoa että keskittyvät intohimoisesti työhönsä ja ovat seksuaalisesti aktiivisia mutta lähinnä siksi että se on heille tapa osoittaa rakkautta ja hellyyttä. Olen myös huomannut että skorpionimies on uskollinen niin kauan kun seksiä on tarjolla aina kun hän haluaa mutta jos ei saa niin hyvin nopeasti hakee sitä jostain muualta.
En siis sanoisi että skorpionit ovat intohimoisia, yliseksuaalisia rakastajia vaan että seksi on heille sama kuin muille halailu ja pusut. Niin ja määrä ratkaisee, ei laatu.
Tein tollasen kartan, mutta en osaa lukea sitä. Osaisiko joku auttaa? Minkälainen nainen olen jos olen Kalat, nouseva Leijona, luumerkki Kaksoset. Minkälainen mies sopii mimulle?
Sama täällä! Neitsyt ja härkä käsittääkseni sopii hyvin, mutta härkämies valitsee usein kalanaisen ja kalamiehet taas on neitsytnaisen perässä.